Iedereen kan last krijgen van ISIS. En vooral Turkije.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
Zou Turkije last kunnen krijgen van Isis?
Is het waar dat er een sjiitische groep in Bagdad is die alle mannen met Omar als naam vermoorden?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het Irakese leger waarschijnlijk. De laatste tijd hebben ze een paar belangrijke ISIS-ers gezocht en gedood.
Zoals Al-Bilawi, waar ISIS die hele operatie in Mosul naar vernoemd hebben.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het waar dat er een sjiitische groep in Bagdad is die alle mannen met Omar als naam vermoorden?
Neem maar een burka mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
Oh my god daar gaat mijn vakantie in Bodrum in bikini.
Wel eng eigk.
De Syrische vluchtelingen hebben de Turkse stranden reeds lang verpest.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wel eng eigk.
Moeten ze doen. Is het meteen einde ISIS.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iedereen kan last krijgen van ISIS. En vooral Turkije.
Wat is eng? Jij in bikini?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wel eng eigk.
Weet niet. Ik vraag aan jou toch.quote:
Bomaanslagen doe je weinig tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moeten ze doen. Is het meteen einde ISIS.
Daarom bestaat de PKK 30 jaar lang.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze gaan ook naar het strand en nemen hun vrouwen dan mee al uitgedost in niqaab shit. Vervolgens kijken ze vies naar vrouwen in bikini inderdaad. Via via gehoord van mensen die hun vakantiehuisje daarom inmiddels al te koop hebben gezet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
Syriers worden uitgekotst in Turkije. Ze jatten en vallen vrouwen lastig, zeggen ze.
Insallahquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wacht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal je een foto sturen ter beoordeling.
Je hebt dm.
ISIS zal weinig steun hebben in het land zelf.quote:
Genoeg hoor. Er vechten zelfs duizend+ Turken mee met Isis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
ISIS zal weinig steun hebben in het land zelf.
Turkmenen die dat moeten van Ankara zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Er vechten zelfs duizend+ Turken mee met Isis.
Ik ga al jaren niet meer naar dat soort oorden, maar heb weleens een vrouw in burqa naast me gehad. Alleen zei ze niets en werden zij raar aangekeken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ze gaan ook naar het strand en nemen hun vrouwen dan mee al uitgedost in niqaab shit. Vervolgens kijken ze vies naar vrouwen in bikini inderdaad. Via via gehoord van mensen die hun vakantiehuisje daarom inmiddels al te koop hebben gezet.
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg hoor. Er vechten zelfs duizend+ Turken mee met Isis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |