Van Persie is gewoon een matige spits, dat hebben we in 2010 en 2012 al gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En terecht
Dat gezeik van de media...
Ja. Het is triest dat dit blijkbaar zijn resultaat / artikeltje is na een interview met Van Persie. Het komt nogal kinderachtig over eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Verder niets meer dan pure bagger natuurlijk
Totaal niet, check wat die journalist vanmorgen nog meer zei.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Die journalist verstaat wel zijn vak, precies dusdanig geformuleerd om Van Persie te irriteren, goed gedaan
Verder niets meer dan pure bagger natuurlijk
beschamend inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef Lothiriel het volgende:
Staat dat echt in de krant? Ik zeik jou toch niet af? Wat een journalist zeg
Jan Mulder is een mongool, die hoor ik zelden wat zinnigs zeggen wat ook niet (in)direct een open deur isquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:11 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zo vaak dat de oude garde zoveel domme dingen noemt die totaal niet waar zijn. Jan Mulder kan er ook wat van.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef Lothiriel het volgende:
Staat dat echt in de krant? Ik zeik jou toch niet af? Wat een journalist zeg
twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:35:32Ik vroeg Van Persie: al aan Gullit had gedacht? Aanvoerder in schaduw uitblinker. Was hij niet van gediend. Voetballers en spiegels. #oranje reageer retweet
twitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 17:52:47De krijger geveld. Wie zonder Nigel de Jong nog droomt van de titel, heeft een positivisme over zich van buitenaardse proporties. #oranje reageer retweet
Wat een achterlijke gladiool..quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:35:32Ik vroeg Van Persie: al aan Gullit had gedacht? Aanvoerder in schaduw uitblinker. Was hij niet van gediend. Voetballers en spiegels. #oranje reageer retweet
twitter:HenkHoijtink twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 17:52:47De krijger geveld. Wie zonder Nigel de Jong nog droomt van de titel, heeft een positivisme over zich van buitenaardse proporties. #oranje reageer retweet
Wat een onzin. De Jong is belangrijk maar het is niet zo dat we zonder hem kansloos zijn. Alleen als Robben geblesseerd raakt kun je dat zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]twitter:HenkHoijtink twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:35:32Ik vroeg Van Persie: al aan Gullit had gedacht? Aanvoerder in schaduw uitblinker. Was hij niet van gediend. Voetballers en spiegels. #oranje reageer retweet
Dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef TLC het volgende:
We krijgen een Oezbeekse scheidsrechter die 4 jaar geleden ook de halve finale tegen Uruguay floot
Floot eerder Zwitserland 2-1 Ecuador (twee keer geel), Kroatië 1-3 Mexico (drie keer geel, een keer rood) en Verenigde Staten 0-1 Duitsland (drie keer geel).quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef TLC het volgende:
We krijgen een Oezbeekse scheidsrechter die 4 jaar geleden ook de halve finale tegen Uruguay floot
Drie wedstrijden waar ik achteraf niets gehoord heb over de scheidsrechter. Prima dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Floot eerder Zwitserland 2-1 Ecuador (twee keer geel), Kroatië 1-3 Mexico (drie keer geel, een keer rood) en Verenigde Staten 0-1 Duitsland (drie keer geel).
In Ecuador zullen ze het nog wel even hebben gehad over de voordeelregel waaruit Zwitserland scoorde in blessuretijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:19 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Drie wedstrijden waar ik achteraf niets gehoord heb over de scheidsrechter. Prima dus.
Gewoon goed gezien van de scheids. Prima scheids dus voor een goede pot.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Nober het volgende:
[..]
In Ecuador zullen ze het nog wel even hebben gehad over de voordeelregel waaruit Zwitserland scoorde in blessuretijd.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)ort-in-slotfase.html
http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658229_zwitserland-ecuador.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |