Onmogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms krijg ik het vermoeden dat Monitor en Bondage een en hetzelfde account zijn maar dit soort speculaties durf ik niet uit te spreken tot ik meer zekerheid heb.
Het spijt me dat ik te snel heb geoordeeldquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik mijn veroveringen niet met LR zou delen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat Etsu dat wilde doen in de Pintelier te Groningen maar waarschijnlijk was dat geen droom.
The_Terminatorquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was toch nog een derde account?
Klopt, echter gebruik ik die niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was toch nog een derde account?
Vertel.quote:
Wanneer niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
We zijn gewoon een grote liefdesnest, want ik had van de week ook over Paxcon gedroomd.
Ik ging met de trein naar Groningen alwaar ik JV, Pax, Jessica Alba en een paar mooie dames ging meeten. Vervolgens kwam ik niet meer terug omdat ineens iedereen in Groningen een rare taal sprak en er geen treinen terugreden. En toen ging de wekker.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
We zijn gewoon een grote liefdesnest, want ik had van de week ook over Paxcon gedroomd.
Was je niet gewoon in Friesland?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ging met de trein naar Groningen alwaar ik JV, Pax, Jessica Alba en een paar mooie dames ging meeten. Vervolgens kwam ik niet meer terug omdat ineens iedereen in Groningen een rare taal sprak en er geen treinen terugreden. En toen ging de wekker.
Waarom ben je nog niet uitgelogd van dit forumquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ging over dat jij blij was met je bekeuring.
Ik zie jou daar wel voor aan.
Feer ik mag morgen op gesprek komen.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ik mag morgen op gesprek komen.
Ben zover nog niet geweest. Erg spannend.
popcorn.gifquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet uitgelogd van dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |