Geen woorden maar daden. Wanneer zie ik je verschijnen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb littlerabbit toegevoegd aan mijn lijstje stedentrips
Heb je toch ook niet nodig man. Vliegticket plus lokale uitgave = minder dan je in een week wegsmoort.quote:
Je bent in ieder geval een stap dichterbij dan gelijk een afwijzingquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Nu ook nog deze ronde doorkomen.
Ja sorrryquote:[..]
Tsssk.
Antwoord nou gewoon je dm maar.
Nog niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Praag toegevoegd aan je lijstje stedentrips?
[..]
Zonder de VOC had jij nooit bestaan Kaneel. Wees eens iets dankbaarder.
Gewoon interrailen tot Rusland en dan de trans-Siberië Express nemen en dan pas backpacken in aziequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet.Maar ama gaat op een compleet ander moment, dus wordt lastig.
dankje voor de tip, weet ik dat ik geen winterjas moet aantrekkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik al een paar keer in geweest. Goed vertoeven, wel heet daar.
prik maar een datum :$quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden. Wanneer zie ik je verschijnen?
Je bent zelf een trip
Regenjas is wel handig. Nat daar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje voor de tip, weet ik dat ik geen winterjas moet aantrekken
[..]
prik maar een datum :$
Gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon interrailen tot Rusland en dan de trans-Siberië Express nemen en dan pas backpacken in azie
Ja was ook grapje natuurlijkquote:
Dat is wel een vette onderneming. En die trans-Siberië Express wil ik zeker nog een keer doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon interrailen tot Rusland en dan de trans-Siberië Express nemen en dan pas backpacken in azie
Percentueel gezien heb je op het laatste meer kans.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een vette onderneming. En die trans-Siberië Express wil ik zeker nog een keer doenWie weet, ooit. Als ik een sponsor heb of de loterij win of met C.Ronaldo trouw, of zo,
Je kan voor 1000 euro al wel ticket krijgen horquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een vette onderneming. En die trans-Siberië Express wil ik zeker nog een keer doenWie weet, ooit. Als ik een sponsor heb of de loterij win of met C.Ronaldo trouw, of zo,
Zou wel een flinke extra reis worden in ieder geval. Vanuit Tunesië kom je niet zomaar in Praag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet.Maar ama gaat op een compleet ander moment, dus wordt lastig.
Ik zou dat nooit helemaal alleen doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is jouw stedenbezoek. Een stad prikt toch geen datum voor zijn gast.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje voor de tip, weet ik dat ik geen winterjas moet aantrekken
[..]
prik maar een datum :$
Je bent zelf een loterijquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een flinke extra reis worden in ieder geval. Vanuit Tunesië kom je niet zomaar in Praag.
[..]
Ik zou dat nooit helemaal alleen doen.
[..]
Het is jouw stedenbezoek. Een stad prikt toch geen datum voor zijn gast.
[..]
Je bent zelf een loterij
Daarom kon de laatste optie ook wel in het rijtjequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Percentueel gezien heb je op het laatste meer kans.
Jawohl, maar dan moet je eerst nog daarheen, enfin je begrijpt het wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan voor 1000 euro al wel ticket krijgen hor
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een flinke extra reis worden in ieder geval. Vanuit Tunesië kom je niet zomaar in Praag.
Nee daar lijkt het me iets te snel voor gaan vervelen inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat nooit helemaal alleen doen.
[..]
Het is jouw stedenbezoek. Een stad prikt toch geen datum voor zijn gast.
[..]
Je bent zelf een loterij
Getalenteerd mens ben je ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. Multiquoting op de mobiel. Ik ben bekaf.
Yes. Maar je moet ook niet alles in 1 keer willen doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom kon de laatste optie ook wel in het rijtje
[..]
Jawohl, maar dan moet je eerst nog daarheen, enfin je begrijpt het wel.
[..]. Het zou mij maar overkomen. Geen Griekenland maar Tunesië
wat een rare datum voor pasen en pinksterenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vier ik al Pinksteren en Pasen met de familie.
Ik zou wel oprecht hardop moeten lachen voordat ik tot bezinning zou komen en je enigszins bezorgd zou vragen naar de hoe en watquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]. Het zou mij maar overkomen. Geen Griekenland maar Tunesië
naar ben je af toe ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel oprecht hardop moeten lachen voordat ik tot bezinning zou komen en je enigszins bezorgd zou vragen naar de hoe en wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |