Cultuur voor de linkse elite zijn theater's, opera's en subsidie voor nep-kunstenaars Dat heeft helemaal niets te maken met zwarte piet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha jouw domme gejank over een links-elitaire overheid wel wil je zeggen?
Jammer dat je je nu achter een of andere relevantie moet verschuilen, terwijl het wel degelijk een relevant punt is dat je mee zou moeten nemen in jouw ietwat minder intelligent gebrabbel.
Ik heb nergens gezegd dat er een grote groep is. Ik heb gezegd dat een aanzienlijk deel zich beledigd voelt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ik maak me nergens druk om. Ik vind het vooral een vorm van amusement hoe je eerst probeert een discussie naar jouw kant te trekken met "een grote groep mensen is tegen zwarte piet" en daarna pietluttig loopt te schermen met een rechtzaak die enkel gewonnen kan worden op papier
Dan is je beledigd voelen omdat je feestje verpest wordt ook irrelevant of niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je gediscrimineerd voelen is te subjectief om te toetsen, dus voor mij irrelevant.
Ok man, goed dat je er zo afgewogen over denkt.quote:Overigens ben ik niet de grootste fan van ons gehele justitiėle apparaat, maar dat is hier off-topic.
Wat ik nog erger vind zijn mensen die weigeren zelf na te denken en de wet voor waar en juist aannemen. Beetje moderne reli-fundi's in onze samenleving.
Heb ik ergens gezegd dat ik me beledigd voel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is je beledigd voelen omdat je feestje verpest wordt ook irrelevant of niet?
[..]
Ok man, goed dat je er zo afgewogen over denkt.
Eerder een erkende mongool.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guus is een erkend troll, hap niet zo.
Je hebt geen bewijs voor je uitspraken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat er een grote groep is. Ik heb gezegd dat een aanzienlijk deel zich beledigd voelt.
Hoe wordt een rechtszaak enkel op papier gewonnen?
Dus een aanzienlijk deel is geen grote groep? Dan is dat aanzienlijk deel dus ook gewoon irrelevant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat er een grote groep is. Ik heb gezegd dat een aanzienlijk deel zich beledigd voelt.
Hoe wordt een rechtszaak enkel op papier gewonnen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik me beledigd voel?
Vreemde conclusies trek jij.
Kan me niet voorstellen dat je die laatste twee zinnen uit vreugde opschreef.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je iets niet wilt vieren, vier je het niet. Zal me een worst wezen. Maar ga het niet verpesten voor anderen. Dat is namelijk het toppunt van sneuheid.
Er is toch een rechtszaak?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt geen bewijs voor je uitspraken.
Ik zie niet in hoe dat ooit hetzelfde als beledigd zou zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Kan me niet voorstellen dat je die laatste twee zinnen uit vreugde opschreef.
Eh, je bent op de hoogte van het bestaan van de politie, die zeg maar in leven geroepen is om de wet te handhaven?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Heel simpel. Wanneer er een theoretische overwinning mogelijk is op papier die in de praktijk nooit zal gebeuren
Wat is dit voor een irrelevante opmerking? Heb je wat gerookt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, je bent op de hoogte van het bestaan van de politie, die zeg maar in leven geroepen is om de wet te handhaven?
Aanzienlijk genoeg om de rechtszaak gestart te krijgen, of niet dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gestart door 37 mensenOf is dat ook een aanzienlijk deel?
Leg me dan eens uit waarom een verbod niet gehandhaafd zou kunnen worden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wat is dit voor een irrelevante opmerking? Heb je wat gerookt?
Dus alle rechtzaken die tegen de bouw van bijv. een moskee worden gestart. Vaak zelfs nog in grotere aantallen hebben ook automagisch gelijk dat een moskee een racistische uiting is en niet in hun straatbeeld hoort?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aanzienlijk genoeg om de rechtszaak gestart te krijgen, of niet dan?
Wat ik al zei, het gaat er niet om hoe groot de groep is in absolute getallen, het gaat er om dat mensen vinden dat zwartepiet een racistische uiting is, hetgeen nu beoordeeld wordt.
Je bent ver heen. Ik heb het nergens over een verbod. Chill even lekker en lees op je gemak terug wat ik schrijf. Dat helpt vastquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leg me dan eens uit waarom een verbod niet gehandhaafd zou kunnen worden?
Als een rechter op grond van racisme een verbod uitspreekt wel ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus alle rechtzaken die tegen de bouw van bijv. een moskee worden gestart. Vaak zelfs nog in grotere aantallen hebben ook automagisch gelijk dat een moskee een racistische uiting is en niet in hun straatbeeld hoort?
En, is dat ooit gebeurd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als een rechter op grond van racisme een verbod uitspreekt wel ja.
Nee, daarom snap ik ook niet waarom je het er bij betrekt eigenlijk.quote:
Omdat die rechtszaken net zo dom en enkel op papier te winnen zijn als een rechtszaak tegen het symbool zwarte pietquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, daarom snap ik ook niet waarom je het er bij betrekt eigenlijk.
Want als er een verbod uitgesproken wordt tegen de bouw van een moskee wordt deze stiekem wel gebouwd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Omdat die rechtszaken net zo dom en enkel op papier te winnen zijn als een rechtszaak tegen het symbool zwarte piet
Wat lul je man?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Want als er een verbod uitgesproken wordt tegen de bouw van een moskee wordt deze stiekem wel gebouwd?
Waar heb ik gezegd dat een verbod niet handhaafbaar is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom is een verbod niet handhaafbaar dan?
grootste klootzak die er in Nederland rondloopt. Wat een hekel heb ik aan die man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Een van die bruine mensen is Prem Radhakishun
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat een verbod niet handhaafbaar is?
Of interpreteer ik dat volledig verkeerd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Heel simpel. Wanneer er een theoretische overwinning mogelijk is op papier die in de praktijk nooit zal gebeuren
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Of interpreteer ik dat volledig verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |