quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef DS4 het volgende:
Catchy liedje trouwens... 2 keer bekeken en mijn dochtertje zingt nu heerlijk: eeeeeeeeh, puto!
Triest weer, terwijl diezelfde Henk en Ingrid ook scheldend voor de buis zitten als het niet soepel loopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft ze nu haar excuses moeten aanbieden? Je wordt toch helemaal gestoord van al die moralisten tegenwoordig
Volgens mij klopt de tekst niet helemaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:42 schreef Sweetsticks het volgende:
Ik heb zelf maar even een betere vertaling gemaakt.
Stuk positiever nu ook.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:42 schreef Sweetsticks het volgende:
Ik heb zelf maar even een betere vertaling gemaakt.
Stuk positiever nu ook.
Dit doet mij er even aan denken... Is die ene miep niet bij unicef weg vanwege een dom plaatje posten ten koste van Colombia? Beetje twee maten. Blijken Hollanders gewoon meer gevoel voor humor te hebben...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef petrovpalski het volgende:
Ach......
Als ze nou eerst de fifa regels had bestudeert, zou ze geweten hebben dat han die penet een zuivere strafschop was. Ongeacht of robben geraakt is, een beweging niet gericht naar de bal , maar naar de benen van een tegenstander wordt gehonoreerd met een strafschop! en dat de mexicanen zich het APEN zuur schrokken van die strafschop kan ik begrijpen.... In het liedje zingt ze ook dat de gezichten van de mexicanen zo wit als sneeuw waren. Ze bedoelt Coke. Zou ze ook het lef hebben om een negatief liedje over de drug kartels te zingen? dan wordt dat waarschijnlijk haar laatste liedje......
Het is natuurlijk voor die Mexicanen extra zuur als je bedenkt dat men in de voorrondes 3 zuiver gemaakte doelpunten afkeurde. Ze waren normaal eerste in de poule geworden op doelsaldo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef superworm het volgende:
Deuntje blijft in je hoofd hangen. Snap de consternatie niet, élk land dat werd uitgeschakeld in de WK-eindrondes van de afgelopen 84 jaar, vloekte de tegenstander kapot. Dat hoort erbij.
Jawel... naja, misschien enige woorden verloren gegaan in t vertalen.......................quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de tekst niet helemaal___
Plus als je faalt, is het nooit je eigen schuld. Ook onderdeel van die mindset.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef DrDentz het volgende:
Je ziet wel dat ze er meteen vanuit gaat dat de scheidsrechter 'gewoon' is omgekocht. Een Latijns Amerikaanse mindset. Je koopt iemand om, anders krijg je daar niets gedaan.
In het Engelsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |