Beter dan Nordveldt, die trots verklaart dat hij veel zelfverzekerder en beter is dan vorig jaar en direct de wedstrijd er op een (tot nu toe) beslissende blunder maaktquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Derijck veroorzaakt een strafschop, maakt een eigen goal en pakt rood in zijn eerste 3 duels in de basis.Verlang bijna weer naar Wormgoor.
Wat is dat toch bij ons met dat oude spelers terughalen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Derijck veroorzaakt een strafschop, maakt een eigen goal en pakt rood in zijn eerste 3 duels in de basis.Verlang bijna weer naar Wormgoor.
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is dat toch bij ons met dat oude spelers terughalen?
Op een of andere manier gaat het gewoon nooit lekker.
Die moet lekker terug naar PEC.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook al weer praten over Fernandez.
Ze doen het leuk ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.
Ik lig trouwens zo nu en dan wel dubbel om dat radioverslag.
Kan ik dat ook online volgen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'Ze', daar geloof ik niet meer zo in.
Ik lig trouwens zo nu en dan wel dubbel om dat radioverslag.
omroepwest.nl?quote:
Deltasport is het Ac Milan van Zeeland hoor.quote:
Eh ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:44 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
En Heereveen zou het nog zo makkelijk krijgen
Al meer dan een half uurquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef Momo... het volgende:
RKC trouwens 1-0 achter bij Hardenberg
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand alle tussenstanden?
Nee Nec doet het geweldig tegen ajax amateursquote:
RKC was te verwachten, staan zelfs gedeeld laatste met Achilles '29 in de Juup.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:50 schreef Tchock het volgende:
RKC uitgeschakeld, Almere - ADO afgelopen en dus verlengen.
Extra ritme opdoen en vertrouwen tanken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wordt Henkie vast reuzeblij van.
Prachtig man.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
De journalisten van Omroep West hebben ongeveer de helft van de tussenstanden fout
Zaterdag knallen tegen de club van Judas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Extra ritme opdoen en vertrouwen tanken.
Uhm. Wie is er nou eigenlijk de trainer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag knallen tegen de club van Judas.
AC Milan logo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Willem II![]()
Deltasport is de enige van alle clubs vandaag waar ik nog nooit van heb gehoord.
dat laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deltasport![]()
![]()
NOOIT van gehoord.
Kun je me wat meer vertellen over ZSV Sportlust '46?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Willem II![]()
Deltasport is de enige van alle clubs vandaag waar ik nog nooit van heb gehoord.
Jij kende ZSV Sportlust '46 gewoon?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Willem II![]()
Oke die ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij kende ZSV Sportlust '46 gewoon?
Gelukkig is het geen boksen. Anders was Deltasport nu bijna kampioen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dusssss
Deltasport >> Willem II >> Feyenoord
![]()
![]()
![]()
Ajax wint van Barça, Barça wint van Real > Deltasport heeft de onofficiële Champions League in handen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord verloor kansloos thuis tegen Willem II
Deltasport > Feyenoord.
Feyenoord speelde beter dan Ajax.
Deltasport is dus even goed als PSG
Ze houden voor voetbal altijd een titel bij volgens boksregels. Huidig kampioen Argentinië, want die versloegen 3 september Duitsland, maar ook de Nederlandse Antillen zijn een keer Wereldkampioen geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen boksen. Anders was Deltasport nu bijna kampioen.
Op het open kanaal van FOX om 22:50 dacht ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er ook nog samenvattingen vanavond?
Thanx mooie tijd ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het open kanaal van FOX om 22:50 dacht ik
Wil je die serieus nog zien?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er ook nog samenvattingen vanavond?
Zullen we een officieus nederlands kampioenschap voetbal bijhouden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax wint van Barça, Barça wint van Real > Deltasport heeft de onofficiële Champions League in handen.
Finale tegen ZSV Sportlust '46. Dus dat spant er nog om.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef Momo... het volgende:
Deltasport wint de KNVB beker en gaat Europa in.
Dit ja, laten we dat ook doen voor de titel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze houden voor voetbal altijd een titel bij volgens boksregels. Huidig kampioen Argentinië, want die versloegen 3 september Duitsland, maar ook de Nederlandse Antillen zijn een keer Wereldkampioen geweest.
Weet nog bijna geen uitslagen. Alleen dat Milaan 2.0 door is dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je die serieus nog zien?
PEC verloor daarna van NAC, NAC verloor van Willem II, dus Deltasport is nu officieus Nederlands kampioen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zullen we een officieus nederlands kampioenschap voetbal bijhouden?
Ajax was kampioen, verloor van PEC dus is PEC kampioen en dan moet je even uitzoeken wie toen weer van wie won.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC verloor daarna van NAC, NAC verloor van Willem II, dus Deltasport is nu officieus Nederlands kampioen.
Wow. Deltasport de Champions League in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC verloor daarna van NAC, NAC verloor van Willem II, dus Deltasport is nu officieus Nederlands kampioen.
Oh nee, klopt niet. PEC heeft na de bekerfinale nog van PSV verloren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit gaan we verder bijhouden.
Zal ik een topic aanmaken?
Maar PEC Zwolle won daarna weer van PSV.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee, klopt niet. PEC heeft na de bekerfinale nog van PSV verloren.
Dan is AZ nu kampioen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PEC Zwolle won daarna weer van PSV.
Is al eens gebeurd, maar laten we dit doen jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan is de houder nu AZ.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PEC Zwolle won daarna weer van PSV.
Dat verklaart de spanning bij de spelers vanavond.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ verdedigt tegen ADO Den Haag zaterdag het landskampioenschap.
Ajax -> PEC -> Nac - > Willem 2 -> Deltasport.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is al eens gebeurd, maar laten we dit doen ja
vanaf het moment dat Ajax kampioen is geworden
Ja, doen!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wanneer won PSV dan van PEC?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
Ajax kampioen
PEC (5-1 winst)
PSV (1-2 winst)
PEC (3-1 winst)
AZ (1-0 winst)
Zo is 'ie dan nu.
Ja, en Feyenoord was dan weer beter tegen Ajax zondag. Dus wat maakt dat Ajax dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dusssss
Deltasport >> Willem II >> Feyenoord
![]()
![]()
![]()
AZ wint dat wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het fout. AZ verdedigt morgen bij EVV Echt het landskampioenschap.
Vorig jaar.quote:
De wedstrijd direct na de bekerfinale op 27 april. Daarna verloor PSV geen officiële wedstrijd tot de 3-1 bij PEC van twee weken terug.quote:
Ja maar gaat toch pas in vanaf JHC-schaal?quote:
WZAAWZDBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |