dat was ook mijn eerste gedachte maar uiteindelijk heb ik geen pijnstilling gehad,het ging mis voor ze de ruggeprik aangezet hadden....quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM wat ontzettend heftig. Hopelijk kun je het over een tijdje toch een plekje geven.
Misschien denk ik te simpel, maar de dalende bloeddruk kan toch een gevolg van de ruggeprik zijn? Of misschien een combi met bloeddrukverlagende medicatie (die kreeg je toch?). In dat geval hoeft het een volgende keer toch helemaal niet te gebeuren? Wellicht kun je het bij een eventueel nagesprek toch even ter sprake brengen, want wie weet is het toch wat minder zwart/wit als nu gezegd is.
Voor nu, geniet van jullie mooie meisje.
Ze hebben GM ook wel lang laten 'zitten' met hoge bloeddruk enz.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:27 schreef Fee-nix het volgende:
De gyn zal het wel niet voor niets afraden...
Maar is een zwangerschap voor jou dan ook gevaarlijk? Anders zou je denken dat het een volgende keer een ks zou kunnen worden...
Maargoed, daar hebben ze vast zelf al aan gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondertussen dat ik het verhaal voor mezelf herschreef heb ik zitten brullen van blijdschap... Emotioneel incontinent for life. Gaat nooit meer over
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |