iemand die dingen automatisch vergeet is toch juist een zeefjequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, maar dat gaat al automatisch denk ik
wat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand die dingen automatisch vergeten is toch juist een zeefje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat is vet kut.
Maar ik ging er over na denken en ik kon me niet meer herinneren dat ik mn koppeling ingedrukt had dus toen ging ik twijfelen. Was net aan het fietsen en toen dacht ik daar aan want vanavond rijles.. Wist ineens ook niet meer of naar beneden met je richtaanwijzer nou naar links was of niet![]()
Spiegels vond ik wel lastig. Vooral omdat ik niet snel genoeg keek in het begin.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Crack_ het volgende:
We gingen vanavond spiegels doen en misschien achteruit rijden. Hoop dat we weer naar rustig stukje gaan want van verkeer raak ik in paniek
![]()
ik post toch niet chineesquote:
Haha, dat zal bij mij ook wel het geval zijn.. Ik stuur ook niet snel genoeg met inparkeren en allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke kant het op is, maar het gaat automatisch eigenlijk.
Dacht omhoog naar rechts, omlaag naar links.
[..]
Spiegels vond ik wel lastig. Vooral omdat ik niet snel genoeg keek in het begin.
Achteruit rijden is gewoon raar. :")
Dat snap ik, maar je vorige zin klopte gewoon nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik post toch niet chinees?
Jij vraagt hoe je een auto start
Dus ik maak een grapje van haha crack is een zeefje ze is het vergeten
heb nog wel een worst voor jequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:33 schreef Fylax het volgende:
Ik heb best wel honger, maar ben te lui om eten te gaan zoeken.
hij klopt gewoon hoor?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je vorige zin klopte gewoon niet
"iemand die dingen automatisch vergeten is toch juist een zeefjequote:
De auto doorkrijgen gaat wel lekker snel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, dat zal bij mij ook wel het geval zijn.. Ik stuur ook niet snel genoeg met inparkeren en alles.
Alleen schakelen gaat wel aardig.. en sturen nu ook wel en remmen ook wel maar ik rem vééls te vroeg voor stoplichten en alles. Kan niet in schatten
dat staat er ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"iemand die dingen automatisch vergeten is toch juist een zeefje"
Nee
Precies, bah. Er zijn niet voor niets van die grijpers. :Squote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het zo goor als mensen broodjes bij de supermarkt met hun handen pakken
Pff, ik vond remmen echt kut. Nu nog welquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De auto doorkrijgen gaat wel lekker snel.
Maar remmen is ook in iedere auto anders. Ene remt sneller dan de ander.
ja idd, gewoon met je voeten pakkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het zo goor als mensen broodjes bij de supermarkt met hun handen pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |