Dan ben je wel erg zelfzuchtig zeg. LR smacht naar een chick maar zolang jij op jacht bent gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet monogaam.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word straks teruggebeld door een plek waar ik sollicitatie voor het verstuurd.
Spannend.
Ja ik ook.quote:
Vervelend wel, om zo te moeten wachten. Lekker naar je telefoon staren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Gisteren 2 oproepen van ze gemist omdat telefoon op lag te laden in de andere kamer.
Zag het gisteravond pas toen ik terugkwam van C_M. Ik herkende het netnummer als iets waar ik naar gestuurd had. Moest even moed verzamelen om te bellen, maar gedaan. Nu afwachten. Zo spannend.
Ik durf inderdaad niet eens naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelend wel, om zo te moeten wachten. Lekker naar je telefoon staren.
'We willen u graag uitnodigen voor een gesprek'quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf inderdaad niet eens naar de wc te gaan.
Zit ik te poepen als hij terugbelt.
Goede eerste indruk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
'We willen u graag uitnodigen voor een gesprek'
-plons-
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
'We willen u graag uitnodigen voor een gesprek'
-plons-
quote:
hahaah ja preciesquote:
insiequote:
Alsof je daar wat anders hebquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:07 schreef supersof het volgende:
253 van de 296 verdachten zijn gewoon nederlands bij ons
Klein dorpje zeker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:07 schreef supersof het volgende:
253 van de 296 verdachten zijn gewoon nederlands bij ons
best wel hoorquote:
weet nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een keer per dag zie je zeker een bruune.
ook relatief veel nederlanders voor een stadquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:09 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
ben er nooit
ben altijd arnhem
Krijg alleen cijfers bij Nederland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)achten-jouw-gemeente
Leuke site.
Kijken welk afkomst het geteisem in je gemeente heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |