ik zeg t altijd omdat ik ooit iemand kende uit engeland en die zei echt zo plat oi comming ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik toch, jij hebt een hippiebusje.
Ik hoorde pas dat oi skinheadiets was, ik zeg dat best vaak.
jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker die zei dat een mod het wel weg zou halen?
wat moet jij fixen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik de shit weer fixen natuurlijk.
Doe maar even, is niet zo handig dat je niet kan klikken op de pijltjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik de shit weer fixen natuurlijk.
Verkeerde topic ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat was ook misschien niet grappig.
Prutserquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
Oy is cockney voor hoi, hej, behoorlijk plat maar skinhead???
Ja jammer daar ging het nogal vel aan toe.quote:
Ja ik zag het, jullie gingen uit je dak.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer daar ging het nogal vel aan toe.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik zag het, jullie gingen uit je dak.
dat skinheads oi gebruiken zegt toch niks, Lionel Richie zingt ook Helloquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik zag het, jullie gingen uit je dak.
Denk niet dat je het gaat vinden, geen idee waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef rico80 het volgende:
Ik probeer terug te lezen waar die titanium kut vandaan komt maar keine ahnung. Moet ik verder zoeken?
Toch, mijn interesse is gewekt. Titanium zou toch onverwoestbaar zijn dus als de barsten erin springen wil ik de filmpjes wel zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk niet dat je het gaat vinden, geen idee waar het vandaan komt.![]()
Het is Pavement dus dan vraag ik me dat ook niet meer af bij hem.
Die stoeptegelquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk niet dat je het gaat vinden, geen idee waar het vandaan komt.![]()
Het is Pavement dus dan vraag ik me dat ook niet meer af bij hem.
Waarom een gordel denk ik dan?quote:
Ik heb zo geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die stoeptegelOf is het Steauoup Teaqeuel tegenwoordig.
Perfectie bestaat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
ik ben op zoek naar de perfecte tas
hopeloos
Waarom ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
hopeloos
Erger dan je huidige kan ook nietquote:
Geen ChaBly heuptasje voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
hopeloos
hhhmmzz vooruit trechtquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
omdat die ik al 5 jaar heb is helemaal naar de tering
Ik zie allemaal etende Lotjes, ik dacht laat ik een sportende Lotje proberen.quote:
Vraag je dat hier ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
hopeloos
Maar hij is perfect zeker. Ik ken het.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
omdat die ik al 5 jaar heb is helemaal naar de tering
Oh ja.quote:
ja, het is maar een goedkoop ding.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hij is perfect zeker. Ik ken het.
Charmingquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb gelukkig niets met tassen.![]()
Ik heb een rugtasje waar mijn shit in past en dat is het.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
ja, het is maar een goedkoop ding.
verschillende andere gehad maar ik ging steeds terug naar deze naar een week ofzo
maar echt de voering zit los, het "leer" laat los en de onderkant zit een gat in
Oi het is een vrouwquote:
ik heb veel eisen dus ik denk dat ik nog wel een aantal maanden er over doe om de perfecte te vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik draag mijn tassen ook "af". Die ik nu heb vind ik zo leuk, maar begint ook stuk te gaan.
Je vergeet psst meisje meisje te zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ik maak een speciale prijs voor je. Kopen?
Gggtfoequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je vergeet psst meisje meisje te zeggen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je vergeet psst meisje meisje te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn god
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 00:26:07 ]
Herkenbaar. Mijn tas ik ook stuk. Dus nu ook 'de grote zoektocht'. Ik wil eigenlijk een 'fred'. Mijn portemonnee wil dat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb veel eisen dus ik denk dat ik nog wel een aantal maanden er over doe om de perfecte te vinden
Ga je met je rugzak naar een feestje ? Ik barst van de tassen, het liefst een ruime maar deze is is me liefquote:
heb ik naar gekeken bij de bijenkorf laatst.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn tas ik ook stuk. Dus nu ook 'de grote zoektocht'. Ik wil eigenlijk een 'fred'. Mijn portemonnee wil dat niet.
Ik ga met niks naar feestjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je met je rugzak naar een feestje ? Ik barst van de tassen, het liefst een ruime maar deze is is me lief [ afbeelding ]
ga eens in Beverwijk kijken. Daar sterft het van de tasjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
heb ik naar gekeken bij de bijenkorf laatst.
maar die hadden de bandjes niet lang genoeg![]()
ik wil perse een cross body.
Dat wisten wel al een tijdjequote:
Nee, voor een feestje heb ik 2 leuke tassen waar ik uit kan kiezen. Het boeit me alleen niet zo en gelukkig maar want er zijn teveel leuke tassen. Blind ben ik nou ook weer niet, ik kies alleen vaker voor praktisch en een tas heel de tijd in mijn hand is lastig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je met je rugzak naar een feestje ? Ik barst van de tassen, het liefst een ruime maar deze is is me lief [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze haarbal verdient een naam.![]()
Dat ligt maar net aan welk model. Maar inderdaad, cross body is een vereiste.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
heb ik naar gekeken bij de bijenkorf laatst.
maar die hadden de bandjes niet lang genoeg![]()
ik wil perse een cross body.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef isax het volgende:
Ik vind t wel een RuudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze haarbal verdient een naam.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
En is een leuke tas trouwens, iets te kleurig voor mij, ik ben meer van het zwart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
bij mij moet er een liter fles, portomonee, telefoon, koptelefoon en het liefst een boek in passenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan welk model. Maar inderdaad, cross body is een vereiste.
(en plek voor al mijn meuk wat ik permanent denk te moeten meeslepen)
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef isax het volgende:
Wat een spuug lelijk ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze haarbal verdient een naam.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja, zo gaat dat hier... Ik heb dagen naar voetbal moeten luisterenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef rico80 het volgende:
Maar even serieus ik begeef mij richting de SC vanwege de premisse van een gebarsten titanium kut, en ik zit nu in een oestrogeen hok met handtasjes
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef rico80 het volgende:
Maar even serieus ik begeef mij richting de SC vanwege de premisse van een gebarsten titanium kut, en ik zit nu in een oestrogeen hok met handtasjes
En we zitten nu in de rust wat betreft dat onderwerpquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat hier... Ik heb dagen naar voetbal moeten luisteren![]()
Die past ook niet overal bij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En is een leuke tas trouwens, iets te kleurig voor mij, ik ben meer van het zwart.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
of van die kneuzen die een drankpotje op de bar zetten die is weg als ik er ben
Gewoon wachten tot de TT over tassen en schoenen gaat, dan wacht je gegarandeerd een discussie over gebarsten titanium kutten.quote:
Bijna weer voetbal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de TT over tassen en schoenen gaat, dan wacht je gegarandeerd een discussie over gebarsten titanium kutten.
doe maar duurquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Timerland loop schoenen nike trainschoenen en mamoet werklaarzen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Timerland loop schoenen nike trainschoenen en mamoet werklaarzen
Nee dat kan nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, tenzij je er schijt aan zou hebben of het ergens bij past.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dat kan niet(krijg acuut OCD van niet matchende dingen)
laten wij elkaar dan nooit treffenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dat kan niet(krijg acuut OCD van niet matchende dingen)
had je moeten verkopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb ooit een Louis Vuitton gekregen en die heb ik weggeflikkerd omdat ik dat niet mooi vond
Had je moeten verkopen, had je er meer plezier van gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef Soury het volgende:
Ik heb ooit een Louis Vuitton gekregen en die heb ik weggeflikkerd omdat ik dat niet mooi vond
Ik heb een heel zwaar levenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wil je mensen op straat dan ook aanpakken?
Of kan je je inhouden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een heel zwaar leven![]()
![]()
Mijn partner mag ook geen bruine schoenen bij een zwarte riem dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe is het hier verder?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Lol!quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een heel zwaar leven![]()
![]()
Mijn partner mag ook geen bruine schoenen bij een zwarte riem dragen.
Ik kwam daar een beet laat achter.quote:
Niet hoeven te genieten of presteren, omdat de ander je neemt, voor eigen genot, je "misbruikt", kan bevrijdend en ontremmend zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Een normaal antwoord had ik niet mogen verwachten,
Spoorwijk, aan het park. Ik zie het bordje Rijswijk uit mn raamquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:44 schreef Dottey het volgende:
Moet je nou toch kijken (of je kijkt lekker niet)We moeten wel kijken want het ging foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe is het hier verder?![]()
Ik ben zo geen crea bea.![]()
Verder alles goed met mij.![]()
Moet je nou toch kijken (of je kijkt lekker niet)Wortel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe is het hier verder?
Leuk gedaan.
Moet je nou toch kijken (of je kijkt lekker niet)Begin nou niet over wortels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hoe is het hier verder?
Ik heb 3 kwartier gekeken en kon het toen niet meer aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet hoeven te genieten of presteren, omdat de ander je neemt, voor eigen genot, je "misbruikt", kan bevrijdend en ontremmend zijn.![]()
Under The Skin vond ik intrigerend. Wel is het een beetje een "Filmhuis-film".
Suggestie, mooie beelden en muziek, zijn belangrijker dan het voorkauwen van een verhaal met een kop en een staart. Je moet van het genre houden.
Voor de Scarlett-liefhebbers: het is soms behoorlijk expliciet, alleen niet echt op een geile manier.
Een mooie vrouw en goede actricequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet hoeven te genieten of presteren, omdat de ander je neemt, voor eigen genot, je "misbruikt", kan bevrijdend en ontremmend zijn.![]()
Suggestie, mooie beelden en muziek, zijn belangrijker dan het voorkauwen van een verhaal met een kop en een staart. Je moet van het genre houden.
Voor de Scarlett-liefhebbers: het is soms behoorlijk expliciet, alleen niet echt op een geile manier.
ja sorryquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We moeten wel kijken want het ging fout![]()
Ik ben zo geen crea bea.![]()
Verder alles goed met mij.
Gert! Wat zeg je dat mooi.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Peen een betere benaming?quote:
We falen allemaal wel eens gelukkigquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja sorryDikke faal
![]()
foto is ook lekker wazig.. maar crappy verlichting en een camera uit het jaar nul (op mijn foon)
sorry allen![]()
Ik ben der alleen nog zo hyper van![]()
Fijn dat het goed gaat! choco
Ah die buurt ken ik wel. Lekker rellen op het Lorentzplein zeker met het voetbal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Spoorwijk, aan het park. Ik zie het bordje Rijswijk uit mn raam
Hoe diep kan je gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef Ygritte het volgende:
Gotta go.. over uurtje of 5 loeit de wekker weer
Ik voel je. Slaap lekker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef Ygritte het volgende:
Gotta go.. over uurtje of 5 loeit de wekker weer
Nee dat is in Laak. Ik woon bij de Huis te Landelaan. Wijk is best opgeknapt hoor, weinig hommeles. Ach ik hou er wel van als ik eerlijk benquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah die buurt ken ik wel. Lekker rellen op het Lorentzplein zeker met het voetbal?
Ik woonde daar ook ergens, toen met die handgranaat.
Leuk park wel.
I chrochet so I do not strangle people shirt is in de maakquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We falen allemaal wel eens gelukkig![]()
En zo erg vond ik het niet, vind het best wel knap dat je dat kan.
Te veel gepriegel voor mij. En tja die wortelIk kan je daar niet bij helpen.
![]()
Met jou verder ook alles goed, kan je nog wel rustig worden na al dat gehaak.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
I chrochet so I do not strangle people shirt is in de maak
Te diep voor jou?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee dat is in Laak. Ik woon bij de Huis te Landelaan. Wijk is best opgeknapt hoor, weinig hommeles. Ach ik hou er wel van als ik eerlijk ben
Grappig om deze post te lezen en die erboven voorbij te zien schieten..quote:
lolquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Grappig om deze post te lezen en die erboven voorbij te zien schieten..
wat een prachtige timing
Lotje leerde Liesje lopen langs de lange Landelaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee dat is in Laak. Ik woon bij de Huis te Landelaan. Wijk is best opgeknapt hoor, weinig hommeles. Ach ik hou er wel van als ik eerlijk ben
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Grappig om deze post te lezen en die erboven voorbij te zien schieten..
wat een prachtige timing
Andersomquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lotje leerde Liesje lopen langs de lange Landelaan.
Ze werkt gelukkig veel vitamientjes naar binnen.quote:
Al dat rubber lijkt me wat minder goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze werkt gelukkig veel vitamientjes naar binnen.
Als ik erop in ga zit ik in de stront zo diepquote:
ik doelde ook nog op de eerstequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Al dat rubber lijkt me wat minder goed.
Oh ja dat kan.quote:
O die heb ik inmiddels al een paar jaar niet meer gezien. Wordt weer eens tijd. Prachtig verbeeld, die dromerige, surrealistische wereld waarin je verkeert met een jetlag. En de ontwikkeling van hun relatie is ook zo mooi met de rem er op gespeeld. Telkens denk je, gewend aan de Hollywood-norm: nu zal het toch wel gaan gebeuren, maar nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lost in translation met Bill Muray en Scarlet was lang een van mijn favoriete films![]()
![]()
Madonnaquote:
Heb je gezien dat er op de achtergrond een doos met een keukenmachine staat om wortels te raspen?quote:
de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je gezien dat er op de achtergrond een doos met een keukenmachine staat om wortels te raspen?
Oh ik dacht dat het echt wasquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb je gezien dat er op de achtergrond een doos met een keukenmachine staat om wortels te raspen?
Ze gaan toch ook tekeer met dunschillers?quote:
Ik drink nog wat bierquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef Dottey het volgende:
Nou mijn taak is hier weer volbracht geloof ik.. ik kan weer gaan slapen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef Dottey het volgende:
Nou mijn taak is hier weer volbracht geloof ik.. ik kan weer gaan slapen
Doe geeft dan ook met een d man. Beetje consequent zijn ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gertje duwd er ook wel eens een wortel in zon grote die je aan de knol van sinterkaas geeft
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze gaan toch ook tekeer met dunschillers?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe geeft dan ook met een d man. Beetje consequent zijn ja.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:05 schreef rico80 het volgende:
Babu ik vind dat jij een zeer merkwaardige verzameling gifs hebt
Komkommermeisje. Meh nee, dat ligt een stuk minder lekker in de mond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:04 schreef Gert het volgende:
Volgens mij speelt deze vals.![]()
[ afbeelding ]
Dat las ik vaker ja, dat mensen er na een half uur genoeg van hadden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb 3 kwartier gekeken en kon het toen niet meer aan.![]()
Knap dat jij hem wel hebt afgekeken.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komkommermeisje. Meh nee, dat ligt een stuk minder lekker in de mond.
Hihaho.
Loooooooooooooooooooool!quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Jij komt niet aan mijn komkommertje
Jij blijft van mijn snijboon af
Jij komt niet aan mijn komkommertje
Jij blijft van mijn snijboon af
Jalalalalalalala lalalalalalal lalalalalala la
Oe!
Jalalalalalalala lalalalalalal lalalalalala la
Oe!
Dit hierboven is serieus een bestaand liedje. Draaiden we toen ik op kamers woonde nog weleens als iedereen stoned was. En maar geiterig lachen.![]()
Even zoeken...
Als je van zulke films houdt.. heb je Antichrist van Lars von Trier wel eens gezien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat las ik vaker ja, dat mensen er na een half uur genoeg van hadden.
Maar het is niet "knap" natuurlijk, want het bleef me boeien. Snap overigens prima dat er ook kijkers zijn die er niets mee kunnen.
Staat nog op de lijst! Onlangs wel Nymphomaniac 1 en 2 gezien van Von Trier. En Melancholia ook, maar Antichrist is er tot nu toe bij ingeschoten..quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je van zulke films houdt.. heb je Antichrist van Lars von Trier wel eens gezien?
quote:
Totaal niet wat ik bij de titel gedacht had maar hij is echt top! Sowieso het meeste van Willem Dafoe vind ik top zo'n karakterkop.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat nog op de lijst! Onlangs wel Nymphomaniac 1 en 2 gezien van Von Trier. En Melancholia ook, maar Antichrist is er tot nu toe bij ingeschoten..
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
*Geiterig lacht.
Ik moet af en toe nog spontaan lachen om dat interview zondag. Wat zou ik daar graag een filmpje van zien, of misschien liever niet ook.Zou het zo weer overdoen, inclusief zenuwslopende wedstrijd.
Maar eens binnenslepen binnenkort.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Totaal niet wat ik bij de titel gedacht had maar hij is echt top! Sowieso het meeste van Willem Dafoe vind ik top zo'n karakterkop.
Volgens mij vond ze alles prima, met haar twee hoedjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]Was wel héél erg leuk ter afsluiting, die twee gozers ook echt te "geiten". De dame vond het wat minder geloof ik.
Hopelijk nog DRIE wedstrijden! Hoeft van mij niet spannend, als Nederland maar wint.
Alleen ik denk dus dat het zaterdag al spannend gaat worden.
Ja het is nogal expliciet. Als in het geval van Dafoe in erecte toestand in beeld, en nog iets wat ik niet zal verklappen maar behoorlijk shockerend was. Hij is wel erg heftig ik bleef echt met een bal in mn maag achter na de film. Teken dat het een topper wasquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar eens binnenslepen binnenkort.![]()
Weet wel dat er veel over te doen was, zoals wel vaker rond films van Von Trier, maar ben het even kwijt.
Komt niet zo uit dit keer, Zeehelden!quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze alles prima, met haar twee hoedjes.Van die spontane rare gesprekken. Love it! Iedereen ook in zijn rol gelijk, en er steeds uitvallen van het lachen. Ja was leuk. Sowieso doet dat stukje straat leuke dingen, Skip and die.
Costa Rica, ik vind het doodeng, en daarna nog misschien Belgie, en Duitsland.Maar elke wedstrijd is mooi meegenomen, ik vind deze rustdag al kut, laat staan als het afgelopen is. Morgen weer geen voetbal he? negeerde je mijn zeehelden vraag bewust?
En nu ben je al slapen zeker?
Dat maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja het is nogal expliciet. Als in het geval van Dafoe in erecte toestand in beeld, en nog iets wat ik niet zal verklappen maar behoorlijk shockerend was. Hij is wel erg heftig ik bleef echt met een bal in mn maag achter na de film. Teken dat het een topper was
Ja we moeten er nog wel een doen hoor. Schollenpop, Waterpop op de fiets. laat maar weten als je ergens bent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt niet zo uit dit keer, Zeehelden!
Gelukkig zijn er nog meer festivals in de buurt deze zomer!![]()
Klopt, morgen ook geen voetbal. Vrijdag twee prachtige affiches, en zaterdag, pfff... word al een beetje zenuwachtig als ik er aan denk.![]()
En dan zegt mijn moeder ook dat ze 'voelt' dat Nederland weer in de finale komt en dan verliest van Duitsland.
Gelukkig geloof ik niet in die onzin!
(maar als Oranje wint wanneer ik een zonnebril kapot frommel dan doe ik dat de volgende wedstrijd natuurlijk wéér.)
Slaap lekker!
En als je toch bezig bent, Happiness is ook een film waar je je behoorlijk ongemakkelijk bij voeltquote:
Ik ben eigenlijk niet echt een voetballiefhebber, maar ik vind zo'n WK of EK wel leuk en ik kijk redelijk wat wedstrijden met halve aandacht. Maar van wedstrijden van Nederland kan ik echt niet genieten, zelfs bij 5-1 was ik nog gespannen.quote:
die vond ik leukquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet echt een voetballiefhebber, maar ik vind zo'n WK of EK wel leuk en ik kijk redelijk wat wedstrijden met halve aandacht. Maar van wedstrijden van Nederland kan ik echt niet genieten, zelfs bij 5-1 was ik nog gespannen.
Keek je in je eentje? Ik had niet zoveel zin in het gestress dus ging ik maar wat gamen, maar ondertussen werd ik steeds gebeld door familieleden, dat schiet ook niet op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:59 schreef isax het volgende:
[..]
die vond ik leuk
maar zondag![]()
ik heb me toch gevloekt.
op het eind welquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Keek je in je eentje? Ik had niet zoveel zin in het gestress dus ging ik maar wat gamen, maar ondertussen werd ik steeds gebeld door familieleden, dat schiet ook niet op.
teveel stres.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal weggelopen omdat ze dachten dat Nederland verloren had?
Dat laatste moet toch een grap zijn? Je gaat toch geen onbekende string zomaar aantrekken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een kreng is het hè. Uit de SV:
20:00
Colinda is kleding kwijt. Charlotte had het in haar kist, ze dacht dat het van haar was.
Charlotte heeft een string aangetrokken die in de douche hing, een zwarte met goud. Billy zegt: Die is van mij, die heb ik van mijn moeder gekregen vandaag.
En haar reet is 3 keer zo groot.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste moet toch een grap zijn? Je gaat toch geen onbekende string zomaar aantrekken?
Het is gewoon een grote kut!quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En haar reet is 3 keer zo groot.
het is een stringquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En haar reet is 3 keer zo groot.
je groeit niet in de lengte als je aan komtquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met haar reet moet die veter minstens 3 meter lang zijn.
Toch zie ik op het net dat je strings in verschillende maten kan bestellen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:36 schreef isax het volgende:
[..]
je groeit niet in de lengte als je aan komt
je hebt ook one size fits all maar die zijn echt engquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toch zie ik op het net dat je strings in verschillende maten kan bestellen.
Als een sleepkabel knapt op zee, is dat heel gevaarlijk en vallen er soms doden. Bij Lot bestaat hetzelfde gevaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:40 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt ook one size fits all maar die zijn echt eng
Aan de ene kant vind ik het wel aantrekkelijk bij een vrouw aan de andere kant vind ik het vies, zo'n veter die langs je anus schuurt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:40 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt ook one size fits all maar die zijn echt eng
Ik kan er niet teveel meer naar kijken. Ik begin me aan iedereen te irriteren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Als een sleepkabel knapt op zee, is dat heel gevaarlijk en vallen er soms doden. Bij Lot bestaat hetzelfde gevaar.
Ik lees de SV niet eens meer en ik heb niet het gevoel dat ik belangrijke dingen mis. Er gebeurt echt helemaal niets wezenlijks meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan er niet teveel meer naar kijken. Ik begin me aan iedereen te irriteren.
DGK was veel beter. Daar kon ik ook vaak om lachen. Ik heb in 6 maanden nog geen 1 keer kunnen lachen om iets wat in Utopia gebeurde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees de SV niet eens meer en ik heb niet het gevoel dat ik belangrijke dingen mis. Er gebeurt echt helemaal niets wezenlijks meer.
DGK ging wel een beetje over de top afentoe, maar was inderdaad wel veel leuker om te volgen. Tussen de idiote dingen waren er soms ook nog wel leuke gesprekken over vanalles van met name Huub en Jaap. In Utopia is bijna geen enkel gesprek echt leuk, omdat de meeste mensen daar geen normaal gesprek kunnen voeren of daar de inhoudelijke baggage niet voor hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
DGK was veel beter. Daar kon ik ook vaak om lachen. Ik heb in 6 maanden nog geen 1 keer kunnen lachen om iets wat in Utopia gebeurde.
Jaap was wel een geval apart. Gestoord en slim tegelijk. En Huub was ook een enorme aanwinst. Met die 2 werden de irritante figuren vaak op hun plaats gezet. In Utopia hebben de irritantjes het voor het zeggen en niemand die ze af en toe aanpakt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:51 schreef Recce het volgende:
[..]
DGK ging wel een beetje over de top afentoe, maar was inderdaad wel veel leuker om te volgen. Tussen de idiote dingen waren er soms ook nog wel leuke gesprekken over vanalles van met name Huub en Jaap. In Utopia is bijna geen enkel gesprek echt leuk, omdat de meeste mensen daar geen normaal gesprek kunnen voeren of daar de inhoudelijke baggage niet voor hebben.
De kans dat er een intelligent iemand inkomt is nu tot nul gedaald als je ziet hoe Ivan behandeld wordt. Ik snap ook niet dat Aike er nog inblijft, die kan echt last van Utopia gaan krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jaap was wel een geval apart. Gestoord en slim tegelijk. En Huub was ook een enorme aanwinst. Met die 2 werden de irritante figuren vaak op hun plaats gezet. In Utopia hebben de irritantjes het voor het zeggen en niemand die ze af en toe aanpakt.
Het is al te laat. Er moeten een paar aansprekende figuren inkomen, met 1 red je het niet. Maar als dat al gebeurt ben je weer een paar maanden verder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:01 schreef Recce het volgende:
[..]
De kans dat er een intelligent iemand inkomt is nu tot nul gedaald als je ziet hoe Ivan behandeld wordt. Ik snap ook niet dat Aike er nog inblijft, die kan echt last van Utopia gaan krijgen.
Ach, ik las dat JdM het nu als een real life soap zag. Wat dat met utopia te maken heeft, weet ik niet. Wat ik wel weet, dat Huub zei dat ze duurzaamheid als iets heel belangrijks zagen. Ik weet niet hoelang Nicoline het nog gaat trekken om de akker te doen, maar als die vertrekt, is er niets duurzaams meer. Die hele kazentoestand slaat niet echt ergens op en die paar zonnepanelen kunnen niet een heel programma duurzaam maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is al te laat. Er moeten een paar aansprekende figuren inkomen, met 1 red je het niet. Maar als dat al gebeurt ben je weer een paar maanden verder.
Nicoline is niet duurzaam maar ze is te dom om dat te zien. Neem nou die biomarkt. 400 mensen, laten we zeggen 200 auto's, bezoeken die markt. Gemiddeld 50 km heen en terug. Dus die 400 mensen reizen 20.000 km met een benzine slurpende auto om wat onbespoten fruit te kopen. Tel uit je winst. Tel daar al die andere evenementen daar bij op. Heel dat project is een kleine milieuramp.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik las dat JdM het nu als een real life soap zag. Wat dat met utopia te maken heeft, weet ik niet. Wat ik wel weet, dat Huub zei dat ze duurzaamheid als iets heel belangrijks zagen. Ik weet niet hoelang Nicoline het nog gaat trekken om de akker te doen, maar als die vertrekt, is er niets duurzaams meer. Die hele kazentoestand slaat niet echt ergens op en die paar zonnepanelen kunnen niet een heel programma duurzaam maken.
Nicoline is niet dom, wel naïef soms. De biomarkt heet trouwens al tijden Utopia markt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nicoline is niet duurzaam maar ze is te dom om dat te zien. Neem nou die biomarkt. 400 mensen, laten we zeggen 200 auto's, bezoeken die markt. Gemiddeld 50 km heen en terug. Dus die 400 mensen reizen 20.000 km met een benzine slurpende auto om wat onbespoten fruit te kopen. Tel uit je winst. Tel daar al die andere evenementen daar bij op. Heel dat project is een kleine milieuramp.
boer john is niet eens duurzaamquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik las dat JdM het nu als een real life soap zag. Wat dat met utopia te maken heeft, weet ik niet. Wat ik wel weet, dat Huub zei dat ze duurzaamheid als iets heel belangrijks zagen. Ik weet niet hoelang Nicoline het nog gaat trekken om de akker te doen, maar als die vertrekt, is er niets duurzaams meer. Die hele kazentoestand slaat niet echt ergens op en die paar zonnepanelen kunnen niet een heel programma duurzaam maken.
Het slaat nergens meer op daar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
Dat Utopia een milieuramp is, daar ben ik het wel mee eens.
Maakt niet uit hoe het heet. Ze is medeverantwoordelijk voor alle vervuiling die daardoor ontstaat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nicoline is niet dom, wel naïef soms. De biomarkt heet trouwens al tijden Utopia markt.
Ach, het boeit JdM verder niets, die heeft ook het ethisch besef van een walnoot.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het slaat nergens meer op daar.![]()
Eigenlijk wel grappig.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, het boeit JdM verder niets, die heeft ook het ethisch besef van een walnoot.
Ze hoopt dat het vertellen over allerlei wantoestanden daartegenop weegt. Helaas is dat niet zo, want iedereen noemt dat geneuzel, terwijl ze vrij precies kan vertellen wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe het heet. Ze is medeverantwoordelijk voor alle vervuiling die daardoor ontstaat.
Ik lig dan altijd op de kop op de bank om naar de lampjes van het modem te kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan zo niet zonder internet. ze zouden tussen 1 en 7 bezig zijn en inderdaad 1 uur knalde alles eruit, maar nu doet ie het weer.
Ik heb niet heel vaak geklikt ofzo om te kijken of ie het weer deed.
Nicoline geeft niks om het milieu. Het is gewoon een dingetje van haar. Doen alsof je idealen hebt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hoopt dat het vertellen over allerlei wantoestanden daartegenop weegt. Helaas is dat niet zo, want iedereen noemt dat geneuzel, terwijl ze vrij precies kan vertellen wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lig dan altijd op de kop op de bank om naar de lampjes van het modem te kijken.
Het zou mooi zijn als de ruzies nou eens echt inhoudelijk werden. Maar dat kan niet, want dan gaat Vanessa dreigen etc.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang ze af en toe ruzie maken blijf ik tevreden.![]()
Maar gouden kooi 2 zeg ik geen nee tegen.
Klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als de ruzies nou eens echt inhoudelijk werden. Maar dat kan niet, want dan gaat Vanessa dreigen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |