ik zeg t altijd omdat ik ooit iemand kende uit engeland en die zei echt zo plat oi comming ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik toch, jij hebt een hippiebusje.
Ik hoorde pas dat oi skinheadiets was, ik zeg dat best vaak.
jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker die zei dat een mod het wel weg zou halen?
wat moet jij fixen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik de shit weer fixen natuurlijk.
Doe maar even, is niet zo handig dat je niet kan klikken op de pijltjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
Moet ik de shit weer fixen natuurlijk.
Verkeerde topic ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat was ook misschien niet grappig.
Prutserquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
Oy is cockney voor hoi, hej, behoorlijk plat maar skinhead???
Ja jammer daar ging het nogal vel aan toe.quote:
Ja ik zag het, jullie gingen uit je dak.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer daar ging het nogal vel aan toe.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik zag het, jullie gingen uit je dak.
dat skinheads oi gebruiken zegt toch niks, Lionel Richie zingt ook Helloquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik zag het, jullie gingen uit je dak.
Denk niet dat je het gaat vinden, geen idee waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef rico80 het volgende:
Ik probeer terug te lezen waar die titanium kut vandaan komt maar keine ahnung. Moet ik verder zoeken?
Toch, mijn interesse is gewekt. Titanium zou toch onverwoestbaar zijn dus als de barsten erin springen wil ik de filmpjes wel zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk niet dat je het gaat vinden, geen idee waar het vandaan komt.![]()
Het is Pavement dus dan vraag ik me dat ook niet meer af bij hem.
Die stoeptegelquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk niet dat je het gaat vinden, geen idee waar het vandaan komt.![]()
Het is Pavement dus dan vraag ik me dat ook niet meer af bij hem.
Waarom een gordel denk ik dan?quote:
Ik heb zo geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die stoeptegelOf is het Steauoup Teaqeuel tegenwoordig.
Perfectie bestaat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
ik ben op zoek naar de perfecte tas
hopeloos
Waarom ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
hopeloos
Erger dan je huidige kan ook nietquote:
Geen ChaBly heuptasje voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
hopeloos
hhhmmzz vooruit trechtquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
omdat die ik al 5 jaar heb is helemaal naar de tering
Ik zie allemaal etende Lotjes, ik dacht laat ik een sportende Lotje proberen.quote:
Vraag je dat hier ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef isax het volgende:
hopeloos
Maar hij is perfect zeker. Ik ken het.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:16 schreef isax het volgende:
[..]
omdat die ik al 5 jaar heb is helemaal naar de tering
Oh ja.quote:
ja, het is maar een goedkoop ding.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hij is perfect zeker. Ik ken het.
Charmingquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb gelukkig niets met tassen.![]()
Ik heb een rugtasje waar mijn shit in past en dat is het.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:19 schreef isax het volgende:
[..]
ja, het is maar een goedkoop ding.
verschillende andere gehad maar ik ging steeds terug naar deze naar een week ofzo
maar echt de voering zit los, het "leer" laat los en de onderkant zit een gat in
Oi het is een vrouwquote:
ik heb veel eisen dus ik denk dat ik nog wel een aantal maanden er over doe om de perfecte te vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik draag mijn tassen ook "af". Die ik nu heb vind ik zo leuk, maar begint ook stuk te gaan.
Je vergeet psst meisje meisje te zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ik maak een speciale prijs voor je. Kopen?
Gggtfoequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je vergeet psst meisje meisje te zeggen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je vergeet psst meisje meisje te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn god
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 00:26:07 ]
Herkenbaar. Mijn tas ik ook stuk. Dus nu ook 'de grote zoektocht'. Ik wil eigenlijk een 'fred'. Mijn portemonnee wil dat niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb veel eisen dus ik denk dat ik nog wel een aantal maanden er over doe om de perfecte te vinden
Ga je met je rugzak naar een feestje ? Ik barst van de tassen, het liefst een ruime maar deze is is me liefquote:
heb ik naar gekeken bij de bijenkorf laatst.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn tas ik ook stuk. Dus nu ook 'de grote zoektocht'. Ik wil eigenlijk een 'fred'. Mijn portemonnee wil dat niet.
Ik ga met niks naar feestjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je met je rugzak naar een feestje ? Ik barst van de tassen, het liefst een ruime maar deze is is me lief [ afbeelding ]
ga eens in Beverwijk kijken. Daar sterft het van de tasjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
heb ik naar gekeken bij de bijenkorf laatst.
maar die hadden de bandjes niet lang genoeg![]()
ik wil perse een cross body.
Dat wisten wel al een tijdjequote:
Nee, voor een feestje heb ik 2 leuke tassen waar ik uit kan kiezen. Het boeit me alleen niet zo en gelukkig maar want er zijn teveel leuke tassen. Blind ben ik nou ook weer niet, ik kies alleen vaker voor praktisch en een tas heel de tijd in mijn hand is lastig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je met je rugzak naar een feestje ? Ik barst van de tassen, het liefst een ruime maar deze is is me lief [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze haarbal verdient een naam.![]()
Dat ligt maar net aan welk model. Maar inderdaad, cross body is een vereiste.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
heb ik naar gekeken bij de bijenkorf laatst.
maar die hadden de bandjes niet lang genoeg![]()
ik wil perse een cross body.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef isax het volgende:
Ik vind t wel een RuudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze haarbal verdient een naam.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
En is een leuke tas trouwens, iets te kleurig voor mij, ik ben meer van het zwart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |