Gister nog even wat kunnen doen, helaas niet zo veel, moest uit eten en daarna een verjaardag. Stomme sociale verplichtingen, snappen ze niet dat mijn garage zo niet af komt???

Eerst vrijdag morgen de stalen hoeklijnen op gehaald, damn, wat zijn die dingen zwaar.
Mn geimproviseerde bouwvakkersbus

![Foto-IMM6WRTO.jpg]()
Koste me bijna mn rug om die lange van t dak te krijgen bij gebrek aan hulp, maar t is gelukt
Toen gister de laatste 2 muren opgelijmt tot de lateien, en de betonlatei boven de deur er ingelegd
![Foto-SGRTLLCP.jpg]()
![Foto-MNOP6KKO.jpg]()
Het lijmwerk boven de deur ziet er niet uit... Daar begin ik met stuccen denk ik.

Verder dus de rest gereed, de stalen hoeklijnen kunnen er zo in.
![Foto-6YKBLTK6.jpg]()
![Foto-N64YO6FY.jpg]()
Vandaag helaas regen regen regen... Muurtje lijmen in de regen is niet zon probleem, maar stenen op maat slijpen, en klooien met die profielen enzo in de regen heb ik niet zon zin in. Dus vandaag maar eens een dagje niets.
Nog even 2 vraagjes,
De balken verankeren in de muur, hoe zouden jullie dat doen? Ik dacht ze 5 cm door te laten steken in de spouw, en dan aan de achterkant er een metalen hoekje tegenaan te zetten met 2 bouten in de muur en 2 in de balk. Maar als jullie een beter idee hebben hoor ik die graag.
Dan de DPC Folie, hoe laat ik die langs de spouwlatten vd kozijnen lopen? En waar laat ik de dpc folie eindigen? Net voor t kozijn? net als een loodslab zegmaar iets aan de buitenzijde van t kozijn laten uitsteken?
En hoe doe ik dat boven de roldeur?