In mijn ene jaar vmbo had ik een aanwezigheid van 30%quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
In m'n eerste jaar vmbo ben ik zo'n 70x eruit gestuurd![]()
waarvan 65x bij biologie omdat ik nooit luisterde of de docent voor oude pad uitmaakte
wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
In m'n eerste jaar vmbo ben ik zo'n 70x eruit gestuurd![]()
waarvan 65x bij biologie omdat ik nooit luisterde of de docent voor oude pad uitmaakte
Daar zaten echt veel sletjes op trouwensquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja baas was dat. Net als TMF chat online enz
Ik had ook nog een Kindertent websitequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja baas was dat. Net als TMF chat online enz
Ik was 14, laat mequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wtf
Heb jij geen fatsoensnormen vanuit huis meegekregen?
En Lycosquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zaten echt veel sletjes op trouwens
Kindertent ken ik ook nog wel jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had ook nog een Kindertent website
Bedoel je niet Xeno?quote:
Haha ik weet crack! Maar ik mag niet meer op mijn oude middelbare havo doen omdat ik was afgestroomd en ze er geen vertrouwen in hadden met het aan te bieden vakkenpakket van die school. Hoorde ik pas op het einde van vmbo 4 toen ik examen ging doen, toen maar snel een mbo uitgekozen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. misscihen is dat wat ze je wijs willen maken.
Ik las trouwens dat jij geen vavo kon doen omdat je nog geen 18 bent toch? Maar daar is een regeling voor he. De rutte-regeling heet ie. Zo heb ik het toen gedaan.. maar misschien was dat ook uitzondering omdat ik juist versneld ging doen vanwege hoge cijfers en alles. Maar je kunt het nog proberen?
Of is dit te laat?
Met die labrador?quote:
Haha moest even kijken wat je bedoeld maar ja. Lycos is wel goed getypt zie ik nuquote:
Ik krijg de indruk dat jij uit een verscheurd gezin komt met een moeder die niet naar je omkeek en een vader die je verliet. Dit heeft zodanige invoed gehad op jouw gedrag dat jij 'de maatschappij' als boosdoener ziet en je onvrede uit tegen het openbaar gezag.quote:
Ooooooooooh okquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ik weet crack! Maar ik mag niet meer op mijn oude middelbare havo doen omdat ik was afgestroomd en ze er geen vertrouwen in hadden met het aan te bieden vakkenpakket van die school. Hoorde ik pas op het einde van vmbo 4 toen ik examen ging doen, toen maar snel een mbo uitgekozen.
Ze weigeren mij uit te besteden en een andere middelbare nam mij wél aan omdat mijn cijferlijst gewoon super goed was. Dus vavo is onnodig.
Samen met Sof tochquote:
Half wel, ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij uit een verscheurd gezin komt met een moeder die niet naar je omkeek en een vader die je verliet. Dit heeft zodanige invoed gehad op jouw gedrag dat jij 'de maatschappij' als boosdoener ziet en je onvrede uit tegen het openbaar gezag.
Klopt dit enigszins?
Dr. Philly in da house.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij uit een verscheurd gezin komt met een moeder die niet naar je omkeek en een vader die je verliet. Dit heeft zodanige invoed gehad op jouw gedrag dat jij 'de maatschappij' als boosdoener ziet en je onvrede uit tegen het openbaar gezag.
Klopt dit enigszins?
We mochten in de pauze niet buiten het hek hangen, wat deed ik?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Stiekem weggaan van school in 1e pauze, mooie tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |