quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
Moet gewoon koken om de maand rond te komen door al dat gokken wat een armoe.
En dan nog samen met een vriend ook he. Sta je met zijn tweeën in iemands nek.quote:
Niet gewend man gelukkig nasi a la johannes en vandaag macaroni dus dan is het wel ok.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
Wees blij dat je nog kan etenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
kun je niet invriezen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gewend man gelukkig nasi a la johannes en vandaag macaroni dus dan is het wel ok.
Kan ook niet voor 2 dagen zelfde eten dus elke keer halve pan weggooien
Is die vraag wel eens positief beantwoord?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan nog samen met een vriend ook he. Sta je met zijn tweeën in iemands nek.
Ik heb heel veel zin in een festival.
Ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die vraag wel eens positief beantwoord?
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is die vraag wel eens positief beantwoord?
ja of bestellen of pizzattje toch #viesluiquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Lust ik niet man.
Kook jouw meisje elke avond zeker voor je?
Waaromquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja of bestellen of pizzattje toch #vieslui
vind invriezen ook minder inderdaad.
Maar had laatst zelf gekookt, spaghetti man
Dat kan niet want ik heb nog maar 102k posts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik voor elke ongeloofwaardige post van jou een euro kreeg was ik miljonair
Omg chinees van de vorige dag opwarmenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou je nasi weggooien. Invriezen is inderdaad minder maar dat blijft echt wel even goed in de koelkast. Nasi wordt juist lekkerder als je het een tweede keer opwarmt (In een pan)
paxcon is 12quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt hem meteen de jongste user in deze topic denk ik
Oh... Als het zelfs dronken niet lukt moet je wel echt hetero zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.a., ja. Hij is zijn levenscrisis aan het vertellen via DM en ik word een beetje moe van.
Als iedereen zijn eten maar gaat invriezen kan johannes ook wel stoppen met die topics natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou je nasi weggooien. Invriezen is inderdaad minder maar dat blijft echt wel even goed in de koelkast. Nasi wordt juist lekkerder als je het een tweede keer opwarmt (In een pan)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik heb nog maar 102k posts.
Dit gelooft echt niemandquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.a., ja. Hij is zijn levenscrisis aan het vertellen via DM en ik word een beetje moe van.
Wel eens in een berm wakker geworden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Jouw leven? Inderdaad, nu ik al die DM's lees, ja.Wat een verhaal zeg.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Jouw leven? Inderdaad, nu ik al die DM's lees, ja.Wat een verhaal zeg.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel eens in een berm wakker geworden?
Ik welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Pax, kan jij je voorstellen dat heel wat users jaloers op je zijn dat je met mij hebt gemeet en zij niet?
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen onsquote:
Nee, wel dat ze medelijden hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Pax, kan jij je voorstellen dat heel wat users jaloers op je zijn dat je met mij hebt gemeet en zij niet?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen ons
Aww, jouw tijd komt wel.quote:
Ik doe maar alsof ik dit niet gelezen heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen ons
Waarom ging je dan vorige week bij me zitten? Ik dwong je nergens naartoe ofzo hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, wel dat ze medelijden hebben
en terecht
Af en toe doe ik jou graag een plezierquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ging je dan vorige week bij me zitten? Ik dwong je nergens naartoe ofzo hoor.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Hij kan echt heel bizar wartaal lullen als hij wat biertjes op heeft.
En ik kan het weten.
2x meegemaakt.
Inderdaad, ik voel dat we een hechte, sterke band hebben en het feit dat jij een andere richting doet, helpt ook niet echt en wordt mijn (en jouwe natuurlijk) gemis met de dag groter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Af en toe doe ik jou graag een plezier
Uit je manier van posten merk ik namelijk dat je niet zonder me kan
Dit jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan alles dat Etsu verliefd isWat schattig
Echt hequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan alles dat Etsu verliefd isWat schattig
Welquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel
1x in De Pintelier en 1x op FB chat toen jij allemaal 'safjndfajsdnv' 'asdkasfnsdJV' met foto's zat te sturen.
Heb het gesprek nog.
Ik ben blij dat je uit m'n buurt gaatquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel dat we een hechte, sterke band hebben en het feit dat jij een andere richting doet, helpt ook niet echt en wordt mijn (en jouwe natuurlijk) gemis met de dag groter.
Kanon?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
Gister nog bij johannes wat halve liters weggetikt
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel
1x in De Pintelier en 1x op FB chat toen jij allemaal 'safjndfajsdnv' 'asdkasfnsdJV' met foto's zat te sturen.
Heb het gesprek nog.
Dat is smerig manquote:
Zit zo`n kkvieze nasmaak aan hequote:
Jij bent echt te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Paxcon zijn cola nog met mijn leven mogen beschermen. Een knappe jongen zoals hij is gegarandeerd een slachtoffer voor de homo's.
Zie Etsu
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb Paxcon zijn cola nog met mijn leven mogen beschermen. Een knappe jongen zoals hij is gegarandeerd een slachtoffer voor de homo's.
Zie Etsu
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je uit m'n buurt gaatDit moet je niet persoonlijk opvatten, ook al is dat het wel
Dude, FB chat verwijdert nooit chats.quote:
Kan wle.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dude, FB chat verwijdert nooit chats.
Drink jij ofzo?quote:
Inso gaat je hier een emogif voor gevenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hoor één keer een slok genomen moest ik serieus overgeven
inso welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat je hier een emogif voor geven
nee hoor vind het ook niet superlekker ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat je hier een emogif voor geven
speaking of the devilquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor vind het ook niet superlekker ofzo
Oh dacht dat je dat zei laatst, met lekker weer dit datquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor vind het ook niet superlekker ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |