Ik welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Pax, kan jij je voorstellen dat heel wat users jaloers op je zijn dat je met mij hebt gemeet en zij niet?
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen onsquote:
Nee, wel dat ze medelijden hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
Pax, kan jij je voorstellen dat heel wat users jaloers op je zijn dat je met mij hebt gemeet en zij niet?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen ons
Aww, jouw tijd komt wel.quote:
Ik doe maar alsof ik dit niet gelezen heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel alleen maar rillingen over mijn lijf lopen als ik denk aan een meet tussen ons
Waarom ging je dan vorige week bij me zitten? Ik dwong je nergens naartoe ofzo hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, wel dat ze medelijden hebben
en terecht
Af en toe doe ik jou graag een plezierquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ging je dan vorige week bij me zitten? Ik dwong je nergens naartoe ofzo hoor.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
Hij kan echt heel bizar wartaal lullen als hij wat biertjes op heeft.
En ik kan het weten.
2x meegemaakt.
Inderdaad, ik voel dat we een hechte, sterke band hebben en het feit dat jij een andere richting doet, helpt ook niet echt en wordt mijn (en jouwe natuurlijk) gemis met de dag groter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Af en toe doe ik jou graag een plezier
Uit je manier van posten merk ik namelijk dat je niet zonder me kan
Dit jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan alles dat Etsu verliefd isWat schattig
Echt hequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet aan alles dat Etsu verliefd isWat schattig
Welquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel
1x in De Pintelier en 1x op FB chat toen jij allemaal 'safjndfajsdnv' 'asdkasfnsdJV' met foto's zat te sturen.
Heb het gesprek nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |