Waaromquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja of bestellen of pizzattje toch #vieslui
vind invriezen ook minder inderdaad.
Maar had laatst zelf gekookt, spaghetti man
Dat kan niet want ik heb nog maar 102k posts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik voor elke ongeloofwaardige post van jou een euro kreeg was ik miljonair
Omg chinees van de vorige dag opwarmenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou je nasi weggooien. Invriezen is inderdaad minder maar dat blijft echt wel even goed in de koelkast. Nasi wordt juist lekkerder als je het een tweede keer opwarmt (In een pan)
paxcon is 12quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt hem meteen de jongste user in deze topic denk ik
Oh... Als het zelfs dronken niet lukt moet je wel echt hetero zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.a., ja. Hij is zijn levenscrisis aan het vertellen via DM en ik word een beetje moe van.
Als iedereen zijn eten maar gaat invriezen kan johannes ook wel stoppen met die topics natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou je nasi weggooien. Invriezen is inderdaad minder maar dat blijft echt wel even goed in de koelkast. Nasi wordt juist lekkerder als je het een tweede keer opwarmt (In een pan)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik heb nog maar 102k posts.
Dit gelooft echt niemandquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.a., ja. Hij is zijn levenscrisis aan het vertellen via DM en ik word een beetje moe van.
Wel eens in een berm wakker geworden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Helaas ben ik dan wel weer zwak genoeg het niet daadwerkelijk uit te voeren. Zelfs dronken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Jouw leven? Inderdaad, nu ik al die DM's lees, ja.Wat een verhaal zeg.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Jouw leven? Inderdaad, nu ik al die DM's lees, ja.Wat een verhaal zeg.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel eens in een berm wakker geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |