quote:"If I'm the president of the United States, I walk right into Union Square, I set up my little presidential podium, and I say, 'Listen, citizens of San Francisco, if you vote against military recruiting, you're not going to get another nickel in federal funds. Fine. You want to be your own country? Go right ahead. And if Al Qaeda comes in here and blows you up, we're not going to do anything about it. We're going to say, look, every other place in America is off limits to you, except San Francisco. You want to blow up the Coit Tower? Go ahead.'" --after San Francisco voted to ban military recruiters from city schools, Nov. 8, 2005
quote:"I just wish Katrina had only hit the United Nations building, nothing else, just had flooded them out, and I wouldn't have rescued them." --on his radio show, Sept. 14, 2005
quote:“The civil rights industry will not take on black crime problem because it would require black culture to change.”
En hij is ook geen fan van Nederland.quote:“Black men commit murder at 10 times the rates of whites and Hispanics combined.”
quote:
quote:
Waarom verbaasd dit me niet?quote:
Is dit nou een gast of een wijf? Ik dacht altijd een wijf maar sinds in het filmpje zag twijfel ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef Drankster het volgende:
LEAVE BILL O'REILLY ALONE!!
[ afbeelding ]
Verhuis naar Noord-Korea, enge commie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom verbaasd dit me niet?
Volgens mij is het een gozer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Is dit nou een gast of een wijf? Ik dacht altijd een wijf maar sinds in het filmpje zag twijfel ik.
Er kijken nogal wat oudjes naar die meneer. Voornamelijk in de zuidelijke statenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef katindeboom het volgende:
Denken dat zo'n lul enige invloed heeft
Die zijn al dom.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er kijken nogal wat oudjes naar die meneer. Voornamelijk in de zuidelijke staten
Ik denk nog verbazingwekkend veel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef katindeboom het volgende:
Meest bekeken nieuwszender in de VS.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef katindeboom het volgende:
Waarom haal je dit anno 2014 nog naar bovenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk nog verbazingwekkend veel.
Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel mensen Rick Santorum geloven, zijn er ook vrij veel. En die twee zijn ook nog eens vriendjes.
Omdat het van toepassing is op het punt wat ik wil maken...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom haal je dit anno 2014 nog naar boven
Ik ga toch ook geen klacht openen over hitlerquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat het van toepassing is op het punt wat ik wil maken...![]()
Dat veel mensen hem ook geloofden, net als dat veel mensen Bill O'Reilly geloven
Aangezien Hitler al even niet meer onder ons is heeft hij ook veel minder invloed op mensen hedendaags.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga toch ook geen klacht openen over hitler
Als de Simpsons goed wordt bekeken kan het FOX het aan de reet roesten of ze belachelijk worden gemaaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mmm zou Bill je nu kunnen vervolgen voor smaad?
Soms is het wel een baas, maar meestal ben ik wel verbaasd met wat voor onzin onze Billy nu weer aan komt kakken. Sowieso leuke televisie.
Fox is de zender met de meeste zelfspot. Kan ik alleen maar pluskudo's voor geven. The Simpsons en Boston Legal branden vaak Fox helemaal af. (terwijl ze dus door Fox gemaakt worden)
Ze maken zichzelf belachelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als de Simpsons goed wordt bekeken kan het FOX het aan de reet roesten of ze belachelijk worden gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |