Heb je m'n post wel gelezen? Het gaat FOX alleen om het geld. Het is puur een groot concern, hun politieke standpunten maakt voor het bedrijf niet uitquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ze maken zichzelf belachelijk.
Snapte je dat niet?
FOX heeft echt gigantisch veel zelfspot.
Edit: Fox News en The Simpsons is van dezelfde eigenaar. Maar wordt gemaakt door andere mensen. De grappen zijn met wederzijds goedvinden anders zou de eigenaar van Fox wel optreden.
Jawel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:32 schreef Pharkus het volgende:
Ik neem aan dat dit bij zijn act hoort en dat het komisch bedoeld is. Niemand neemt dat toch serieus?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik neem aan dat je ook The Daily Show / Colbert Report volgt Snakelady?
Hij heeft een bachelor of arts degree in history en een master of public administration degree.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bill O'Reilly is vreselijk intelligent, hij heeft diploma's van verschillende prestigieuze instituten (zoals een master van Harvard). Maar intelligent zijn scoort niet, en dat weet hij vast. Vandaar dat hij zo'n rechts-religieus typetje speelt. Met "Tide goes in, tide goes out. You can't explain that" trek je veel meer kijkers dan met een genuanceerde analyse van het constitutionele debat over religie.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij bent een linkse hippie met je Rusland verering.
Bill is een totaalmongol.
Hij was een 'honors student', wat betekent dat hij (extreem) hoge punten heeft gehaald op zijn school. Zijn SAT-score was 1585 uit 1600. Daarnaast is zijn master niet van zomaar een universiteit, maar van Harvard. Het niveau zal daar voor alle opleidingen enorm hoog liggen. Ook zijn bachelor is van een prestigieuze school, Marist College.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij heeft een bachelor of arts degree in history en een master of public administration degree.
Ik zeg echt niet dat het niks is, maar vreselijk intelligent zou ik hem ook niet noemen, en ik denk niet dat het een act is en als het dat wel is doet hij dat op zich wel goed, jammer alleen dat er ook mensen zijn die echt geloven wat hij zegt en het er mee eens zijn.
Hij is enorm religieus opgevoed, hij is ook naar een Katholieke jongens school geweest.
Maar wel grappig eigenlijk, dat hij zulke domme en ouderwetse statements maakt dat je eigenlijk niet anders kan denken dan dat het een act is.
Moet ik er persoonlijk last van hebben om er een klacht over te hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:00 schreef zovty het volgende:
Joh, gekke amerikaan roept gekke dingen in amerikaanse media. Ik, persoonlijk, ben verbaasd.
Hoe heb je hier last van?
Ik weet het, ik heb ook wikipedia, maar er zit een groot verschil tussen boekslim zijn en intelligent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hij was een 'honors student', wat betekent dat hij (extreem) hoge punten heeft gehaald op zijn school. Zijn SAT-score was 1585 uit 1600. Daarnaast is zijn master niet van zomaar een universiteit, maar van Harvard. Het niveau zal daar voor alle opleidingen enorm hoog liggen. Ook zijn bachelor is van een prestigieuze school, Marist College.
Ja, ik vind dat dat wel het basis criterium zou moeten zijn hier in de KLB.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Moet ik er persoonlijk last van hebben om er een klacht over te hebben?
Open er een topic over en ik zeg hetzelfde.quote:Ik heb ook geen last van de KKK, toch vind ik ze redelijk klachtwaardig.
quote:
Die ken ik ja, humor!quote:
Nou ja, gelukkig ben jij niet de baas van KLB.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dat wel het basis criterium zou moeten zijn hier in de KLB.
Ik vind dat er de laatste tijd veel te veel topics worden geopend door mensen die alleen maar wat willen zeuren. Toegeven: jij doet nog moeite voor je OP, en veel van de anderen niet.
En dat stoort me, dus ik mag er een topic over openen.
[..]
Open er een topic over en ik zeg hetzelfde.
Nee, misschien moet daar eens verandering in komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig ben jij niet de baas van KLB.
Ik zie je sollicitatiebrief binnenkort wel verschijnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, misschien moet daar eens verandering in komen.
En waarom is het zo'n baas dan. Omdat ie alleen kan schreeuwen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:12 schreef JimmyDean het volgende:
Bill's show is in elk geval een stuk leuker om naar te kijken dan de saaie PC presentators. Bill is gewoon een baas en hoe vaak hij ook afgaat, hij blijft een baas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |