quote:[eigendunkmode]
Op zondag 20 oktober 2002 18:09 schreef The.PhantoM het volgende:
Welkom...
quote:Van hetzelfde
Op zondag 20 oktober 2002 18:12 schreef The.PhantoM het volgende:
[eigendunkmode]
wat goed zeg dat jij even een nieuw topic aanmaakt voor de mede gc gamers.![]()
[/eigendunkmode]
quote:Trouwens, dat MarioParty ziet er wel
Op zondag 20 oktober 2002 17:57 schreef flappiewappie het volgende:
Mini games op de screenshots, zijneffe wat posten!
quote:Hahahahaha,..dat las gewoon cool weg........ Ja,...vrienden zijn moeilijk te vinden !
Op zondag 20 oktober 2002 18:22 schreef keeper het volgende:Helaas heb ik geen vrienden
.
quote:daarvoor hebben we de felbegeerde *ahum* 1p mode
Op zondag 20 oktober 2002 18:22 schreef keeper het volgende:[..]
Van hetzelfde
.
[..]Trouwens, dat MarioParty ziet er wel
uit zeg. En die games lijken me ook wel fun. Helaas heb ik geen vrienden
.
(of probeer voor 29/11/2002 ( bron: gamefaq ) nog wat vriendjes te maken, want het schijnt dat 1p mode suckt )
ik ben ook een beetje bezig met een 'game site'. Logo'tje gemaakt. Een paar php scriptjes gemaakt. Lijkt me wel cool als we gamesite konden maken met een paar fokkers ofzo. Wie interessen heeft ff mailen.
Heb een beetje zitten kloten enzo, er klopt geen reet van maar dat je ff kunt zien wat ik heb en een beetje kan. Alles is zelf gemaakt: http://members.chello.nl/fj.holtrop/Fok!/site/index.html
Deze single page is html maar ik wil alles in php gaan maken samen met mysql de site aandrijven
quote:ik zit hier te trillen van de spanning
Op zondag 20 oktober 2002 19:57 schreef nikanoru het volgende:
metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus.
Ik kaan niet wachten.
quote:zou je gc of mario dan maar snel ruilen!
Op zondag 20 oktober 2002 20:54 schreef SmashBro het volgende:
Bij mij loopt de GameCube steeds vast bij dat achtbaanritje in Pinna Park...Is nu al 4 keer gebeurd, ben er maar mee gestopt.
trouwens Burnout2 komt wel naar de GC:
quote:
ACCLAIM ENTERTAINMENT, INC. RACES BACK TO RETAIL THIS FALL WITH 'BURNOUT 2: POINT OF IMPACT' ACROSS ALL NEXT-GENERATION PLATFORMSThe real sting-in-the-tail arose when Acclaim published its modified release list earlier this month. When Burnout 2 wasn't listed for the Cube every journo in the land presumed that it was never heading for our 128-bit wonder. However, what's more likely to be case is that Sony have sealed an 6-month exclusivity deal with Critierion. This golden handshake will ensure that Burnout's sequel doesn't release on any other format soon.
Get your brains into gear and remember that Burnout was released on the Cube and Xbox six months after its debut on the PS2. Everyone assumed that this was due to the Cube and Xbox's absence in the market - but now it seems likely that Sony had preference in Criterion's plans due to a big-cheque deal.
No concrete confirmation then, but it's looking increasingly probable that the sequel to Burnout will make an appearance on the Cube after all. Phew!
quote:Je moet als er een raket op je afkomt kapotschieten (altijd op letten), verder gewoon goed richten met de raketten op bowser
Op zondag 20 oktober 2002 20:54 schreef SmashBro het volgende:
Bij mij loopt de GameCube steeds vast bij dat achtbaanritje in Pinna Park...Is nu al 4 keer gebeurd, ben er maar mee gestopt.
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:33 schreef zedonite het volgende:[..]
Je moet als er een raket op je afkomt kapotschieten (altijd op letten), verder gewoon goed richten met de raketten op bowser
Valt weinig te schieten als het beeld stilstaat he
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:33 schreef zedonite het volgende:[..]
Je moet als er een raket op je afkomt kapotschieten (altijd op letten), verder gewoon goed richten met de raketten op bowser
quote:Respect,.......ik heb van het weekend Zelda Ocarina of Time gegamed......... erg cool en nog steeds het beste spel ooit gemaakt als je het mij vraagt.
Op maandag 21 oktober 2002 08:56 schreef Luigi het volgende:
Van 't weekend een flink gat geslagen in Luigi's Mansion, wat een grappig spel is dat toch ook! Echt heel leuk. Nog 1 stage te gaan, daarna ga ik aan de slag met Star Wars Rogue Leader. Flink ge-gamed van 't weekend, iig.
quote:Ben laatst weer verdergegaan met Majora's Mask (had ik nog steeds niet uitgespeeld
Op maandag 21 oktober 2002 09:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Respect,.......ik heb van het weekend Zelda Ocarina of Time gegamed......... erg cool en nog steeds het beste spel ooit gemaakt als je het mij vraagt.
quote:OoT is zooooooooo goed.....als ik het game dan weet ik gewoon weer wat wereldgames zijn. En Majora's Mask is ECHT waanzinnig. Ook een wereldspel..........Ik ga die na Zelda weer gamen, maar je hebt gelijk...... de maan zuigt.....maar is wel cool !
Op maandag 21 oktober 2002 09:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ben laatst weer verdergegaan met Majora's Mask (had ik nog steeds niet uitgespeeld
, OoT wel) maar eenmaal op de maan is het echt moeilijk! Moet je over een baan rollen als Darmani enzo, echt irritant. Ik pleur de hele tijd in de afgrond. En toch wil ik dat Fierce Deity Mask hebben, want dat lijkt me echt cool.
JEZUS wat frustrerend moeilijk soms !!
Floor 15 in Advanced is TE irritant, maar ben gisteren tot floor 21 gekomen.....
Vanavond maar eens kijken of ik EINDELIJK advanced kan uitspelen !!
(Moet wel zeggen dat de frustraties in dit spel je juist aanzetten om het NOG een keer te proberen hehe)
quote:Ja dat level heeft me de nodig frustratie bezorgd ja. Gelukkig kon ik me beheersen die controller door de tv heen te gooien, maar ben wel een paar keer van m'n stoel af geflikkerd uit pure frustratie
Op maandag 21 oktober 2002 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Floor 15 in Advanced is TE irritant
quote:Floor 15 is -na 100 keer- niet meer lastig.
Op maandag 21 oktober 2002 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren een aantal frustrerende uurtjes doorgebracht met Super Monkey Ball.JEZUS wat frustrerend moeilijk soms !!
Floor 15 in Advanced is TE irritant, maar ben gisteren tot floor 21 gekomen.....
Vanavond maar eens kijken of ik EINDELIJK advanced kan uitspelen !!
(Moet wel zeggen dat de frustraties in dit spel je juist aanzetten om het NOG een keer te proberen hehe)
Ik vond het in het begin ook een enorme kutlevel. Maar de truc is om eerst al over dat gat naar rechts te springen (maar da's logisch) en om daarna korte bochten te draaien. Gewoon langs de rand. Pas als je in de buitenbocht zit wordt het steil, en dan val je heel snel. Hij is echt makkelijk in 1x te doen.
Leuk spel hoor, maar je bent m snel zat, en grafisch issie erg achterhaald.....
quote:Okee. Dan wacht ik nog een half jaar.
Op maandag 21 oktober 2002 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs 30 euro is teveel IMOLeuk spel hoor, maar je bent m snel zat, en grafisch issie erg achterhaald.....
quote:Tja. Als je leuke vrienden hebt is het leuk. Dat is het, denk ik.
Op maandag 21 oktober 2002 16:50 schreef gieling.com het volgende:
aan de plaatjes (van mario party)( die flappiewappie in het vorige deel had gezet,) lijkt het wel een leuk spel!
quote:volgens mij niet maar wel MKDA
Op zondag 20 oktober 2002 21:34 schreef zedonite het volgende:
Komt er btw een Tekken naar de GC?
quote:MDKA, tekken? wtf.... SSBM MAN!!!
Op maandag 21 oktober 2002 16:57 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
volgens mij niet maar wel MKDA
Ik heb Pikmin en Resident evil(2cd's) Allebij uitgespeeld.
Wil iemand die ruilen?? liefst voor Sunshine
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:11 schreef flappiewappie het volgende:[..]
MDKA, tekken? wtf.... SSBM MAN!!!
Nee maar MDKA en tekken zijn toch andere beat 'm ups dan SSBM
quote:Je mag op fok! geen dingen kopen/verkopen of ruilen!!!
Op maandag 21 oktober 2002 17:19 schreef Ajax_master het volgende:
Hey,Ik heb Pikmin en Resident evil(2cd's) Allebij uitgespeeld.
Wil iemand die ruilen?? liefst voor Sunshine
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:57 schreef The.PhantoM het volgende:
volgens mij niet maar wel MKDA Soul Calibur.
quote:dat weten we onderhand ook wel
Op maandag 21 oktober 2002 19:31 schreef nikanoru het volgende:
metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus, metroid, samus.
Ik kaan nu helemaaaal niet meer wachten.
dus heb ik FZero-X en Turok2 voor de N64 maar gekocht ...
quote:Poeh,....,.dat is een statement. Luister de Cube rouleerd, maar het is verre van een N64 tot nu toe. Er zijn games gereleased die ik NU nog kies boven een Gamecube met alle games erbij. Zelda OOT en Banjo en Conker etc etc zijn games van een waanzinnig genre. Nee,...de Cube moet nog wel even meedraaien en een paar serieuze knallers nog lanceren alvoren ik zo'n statement uit.
Op maandag 21 oktober 2002 20:46 schreef speknek het volgende:. Ik vind de gamecube beter dan de N64. (niet eens alleen dat ie krachtiger is)
quote:F-Zero is cool! Die moeten ze ook op de gamecube uit gaan brengen. Het liefst rond januari .. dan komt de 13e maand weer
Op maandag 21 oktober 2002 20:46 schreef speknek het volgende:. Ik vind de gamecube beter dan de N64. (niet eens alleen dat ie krachtiger is)
Ik kon 't vanmiddag niet laten en heb Sega Soccer Slam ook maar gekocht.
Net even een klein uurtje gespeeld, en de 1e indrukken zijn
Humor, een cool voetbalconcept en het speelt nog lekker ook!
Alleen het scoren gaat me nog niet zo goed af.....
quote:sss krijg ik ook binnen om te reviewen
Op maandag 21 oktober 2002 22:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Vet mooie screens van RE 0 !Ik kon 't vanmiddag niet laten en heb Sega Soccer Slam ook maar gekocht.
Net even een klein uurtje gespeeld, en de 1e indrukken zijn
Humor, een cool voetbalconcept
en het speelt nog lekker ook!
Alleen het scoren gaat me nog niet zo goed af.....
Of de onderstaande quote lezen:
quote:
Van The.PhantoM
Ik heb ff een indeling gemaakt zoals jullie die willen. Dit staat dus nog niet vast. Het is gewoon welke rank jullie wilden, alles moet nog besproken worden dus wordt niet boos als je een rank niet krijgt
Hier is een excel filetje te downloaden:http://members.chello.nl/fj.holtrop/Fok!/site/rommel/gamerranks.xls
Als je geen excel hebt meldt het dan ff hier of mail me via icq of msn. Msn is trouwens: phantom@tl-cs.f2s.com . Die kan je toevoegen voor msn maar niet naar mailen. Ik kan me mail hier niet meer accessen.
Ohja, we hebben nieuwsupdaters nodig. En er kunnen fouten in zitten. Dus meld ff als je bij een andere rank wilt of nog ergens bij wilt. Of juist afmelden.
quote:ja alle hulp is welkom. Maar check ff het topic in slowchat en meld daar wat je graag wilt doen.
Op maandag 21 oktober 2002 22:32 schreef flappiewappie het volgende:
voor die site van jullie, wil ik ook wel wat doen hoor? beetje nieuws updaten enz. kan ik wel, zolang ik maar geen HTML en ander " programeer" werk hoef te doen
. anywayz, laat me maar weten als jullie hulp nodig hebben!
http://www.xsorbit1.com/users/cubeeurope/index.cgi?board=gena&action=display&num=1034809905
Gast die gewoon alle 120 Shines heeft gevonden !
quote:Cool, maar het is maar waar je zin in hebt !
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:59 schreef keeper het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar check dit:http://www.xsorbit1.com/users/cubeeurope/index.cgi?board=gena&action=display&num=1034809905
Gast die gewoon alle 120 Shines heeft gevonden
!
quote:Nog steeds is het bizar om al die shines te vinden. Hij heeft dus ook gewoon alle 240 blauwe muntjes gezocht en gevonden
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:45 schreef gieling.com het volgende:
Maar hij (mario sunshine) was wel heel wat eerder in amerika uit, dus die heeft ook meer tijd gehad
quote:Grmbl. Wat een k*t-spel. Maar dan in positieve zin, natuurlijk.
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Luigi, hoe gaat het met Monkey Ball?
Nah, eerlijk gezegd heb ik er nog niet echt veel tijd voor gehad. Ik wil eerst Luigi's Mansion uitspelen, daar ben ik nu echt verslaafd aan . Maar wat ik tot nu toe ermee gedaan heb: gruwelijk verslavend!
quote:mwa, luigi was wel leuk. ze hadden alleen wat meer puzzels erin moeten doen, en niet alleen zuigen enz
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:00 schreef Luigi het volgende:[..]
Grmbl. Wat een k*t-spel. Maar dan in positieve zin, natuurlijk.
.
Nah, eerlijk gezegd heb ik er nog niet echt veel tijd voor gehad. Ik wil eerst Luigi's Mansion uitspelen, daar ben ik nu echt verslaafd aan
. Maar wat ik tot nu toe ermee gedaan heb: gruwelijk verslavend!
quote:Daar ga ik je nog eens op quoten vriend. Wacht maar,................tis verschrikkelijk moeilijk !
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:37 schreef Lexie het volgende:
Ah, ik heb Sunshine ook.
In het weekend RE en Luigi's Mansion uitgespeeld.
Ik ga wel voor de 120 shines, al moet ik er dood bij neervallen.
Bij Mario 64 is het ook gelukt.
quote:Erg he
Op woensdag 23 oktober 2002 11:55 schreef G1Ace het volgende:
KANNONNEN!
ziet best wel goed uit dat FF CC
quote:Ben je niet lekker ofzo. Bij de MM hier in Den Haag kost de Cube 169, euro nieuw. Koop daar dan gewoon een SMS los bij....
Op woensdag 23 oktober 2002 16:03 schreef Kennyman het volgende:
Beste Cube-mensjes, ik ga dus binnenkort een gamecube kopen, maar gierig als ik ben koop ik wel lekker een tweedehandse. Nu zie ik bij ebay er eentje staan voor 201 euro (vooralsnog) met luigi's mansion en spiderman. Persoonlijk wil ik op dit moment maar een game en dat is mario. Echter, 201 is best goedkoop voor 2 spellen erbij (en een mem-card), dus wat denken jullie? Doorzoeken voor eentje met mario (of zonder mario en mario apart kopen) of zijn spiderman en luigi's mansion wel de moeite waard?
quote:Hoeveel moelijker dan Mario 64
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar ga ik je nog eens op quoten vriend. Wacht maar,................tis verschrikkelijk moeilijk !
Beginnende met:
Een Metroid Prime Reclame: Filmpje
En wat Pics uit t filmpje:
Verander de 5 (eigenschappen van t plaatje) in een getal tussen de 1 en de 12 en je vindt de rest van de plaatjes
quote:Ik denk dat t qua graphics niet veel verschil zal maken of ie gepoort wordt of niet want de filmpjes ervan zijn erggg
The Lord of the Rings: The Two Towers wordt rond de kerst van dit jaar in de bioscoop verwacht. Niet alleen in de bioscoop, zo blijkt vandaag, maar ook op je eigen GameCube!Wij wisten het al half augustus, maar vanaf vandaag is het ook officieel door EA bekend gemaakt: The Lord of the Rings: The Two Towers komt op de GameCube. Meteen een groot nadeel: de game zal waarschijnlijk een regelrechte port worden van de Playstation 2-versie.
De avonturen van Frodo, Gandalf, Legolas en alle andere magische wezens uit de wereldberoemde boeken van J.R.R. Tolkien komen nu dus zeker ook naar de GameCube en de Xbox. Of de Cube-versie nog bepaalde extra's krijgt vergeleken met de PS2-versie is nog onduidelijk. Wel is het zeker dat de game ongeveer tegelijk met de bioscoop-premiere van The Two Towers, eind dit jaar dus, in de winkels zal liggen.
*Zelda Update*
2 nieuwe filmpjes:
Misschien de Boxart van Zelda in Japan, wie zal t zeggen:
En dat was t wel weer zo'n beetje er circuleren nog filmpjes van 1080 degrees snowboarding: Avalance rond op t inet maar die moet je zelf maar ff zoeken
quote:Godverdomme,...dat noem ik nou nog eens coole posts !
Op woensdag 23 oktober 2002 16:49 schreef febster het volgende:
Leuk al dat gebabbel maar soms met er ook wat nieuws gepost worden natuurlijk:
Beginnende met:
[afbeelding] Verander de 5 (eigenschappen van t plaatje) in een getal tussen de 1 en de 12 en je vindt de rest van de plaatjes
[..]Ik denk dat t qua graphics niet veel verschil zal maken of ie gepoort wordt of niet want de filmpjes ervan zijn erggg
dus ik ben erg blij mee dat ie ook uitkomt op de GC
*Zelda Update*
2 nieuwe filmpjes:
![]()
![]()
En dat was t wel weer zo'n beetje
er circuleren nog filmpjes van 1080 degrees snowboarding: Avalance rond op t inet maar die moet je zelf maar ff zoeken
quote:Wat??? Waar?
Op woensdag 23 oktober 2002 16:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ben je niet lekker ofzo. Bij de MM hier in Den Haag kost de Cube 169, euro nieuw. Koop daar dan gewoon een SMS los bij....
GVD, bij dixons 219,95. Ik weet dat dixons duur is, maar ZO erg.
quote:Oke als toegift dan toch maar de link naar de 1080 snowboarding filmpjes
Op woensdag 23 oktober 2002 16:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Godverdomme,...dat noem ik nou nog eens coole posts !
*klik* Onderaan 14 stuks erg mooi als ik t mag zeggen (wapperende kleren en sneeuw die aan die kleren blijft plakken enzo )
En nog een extra Time Splitters 2 filmpje (moet je wel ff renamen anders werkt ie niet) Fraggen maar!
Goldeneye anyone level 2 ?
Ja deze parel misschien toch wel komt binnenkort uit (25 okt of 1 nov) en heeft een heuse eigen level editor, en bots voor een goede multiplayer duss ik ben benieuwd perhaps een goldeneye beater
???
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 23-10-2002 17:06]
quote:Maar wat is nu de MM? Hebben ze een website toevallig?
Op woensdag 23 oktober 2002 17:18 schreef Chocobo het volgende:
Samus de chick heerst inderdaad !
quote:Media Markt Den Haag !
Op woensdag 23 oktober 2002 17:40 schreef Kennyman het volgende:[..]
Maar wat is nu de MM? Hebben ze een website toevallig?
quote:Even duur als in Rotterdam neem ik aan?
Op woensdag 23 oktober 2002 17:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Media Markt Den Haag !
quote:Weet ik niet....volgens mij is het een openings aanbieding in DH only !
Op woensdag 23 oktober 2002 17:42 schreef Kennyman het volgende:[..]
Even duur als in Rotterdam neem ik aan?
quote:Enig idee hoelang nog?
Op woensdag 23 oktober 2002 17:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Weet ik niet....volgens mij is het een openings aanbieding in DH only !
quote:Niet meer iig, ik heb net gebeld. Hij is 199,-, dus slechts 20 goedkoper dan bij Dixons. Ik ga maar weer verder zoeken op inet
Op woensdag 23 oktober 2002 17:45 schreef Kennyman het volgende:[..]
Enig idee hoelang nog?
Dan rijst mijn vraag weer:
201 voor Cube + Mem + SPiderman + luigi, doen of wachten tot er iets anders voorbijkomt? Dus zijn spiderman en luigi de moeite waard of zijn het flutspellen?
quote:Spiderman is het geld NIET waard, pluk hem maar van I-net voor dat speel plezier
Op woensdag 23 oktober 2002 17:48 schreef Kennyman het volgende:[..]
Niet meer iig, ik heb net gebeld. Hij is 199,-, dus slechts 20 goedkoper dan bij Dixons. Ik ga maar weer verder zoeken op inet
Dan rijst mijn vraag weer:
201 voor Cube + Mem + SPiderman + luigi, doen of wachten tot er iets anders voorbijkomt? Dus zijn spiderman en luigi de moeite waard of zijn het flutspellen?
quote:Maar die is 259,95 op zijn goedkoopst, dus als ik deze voor 201 euro koop en dan nog mario erbij, dan ben ik alsnog goedkoper uit. Dus ik wil hem graag tweedehands kopen, dat kan een hoop schelen.
Op woensdag 23 oktober 2002 18:32 schreef flappiewappie het volgende:[..]
Spiderman is het geld NIET waard, pluk hem maar van I-net voor dat speel plezier
. als je nu een NGC aan wil schaffen, moet je gewoon de Mario sunshine pack kopen
Ow, en ik vind eigenlijk alles wel prachtig, lijkt Luigi's mansion een beetje op Mario Sunshine? Is het de moeite?
quote:Persoonlijk lijkt me Mario sunshine leuker! maar, als je luigi + NGC goedkoper kunt kopen, dan is dat toch wel voordelig...
Op woensdag 23 oktober 2002 18:36 schreef Kennyman het volgende:[..]
Maar die is 259,95 op zijn goedkoopst, dus als ik deze voor 201 euro koop en dan nog mario erbij, dan ben ik alsnog goedkoper uit. Dus ik wil hem graag tweedehands kopen, dat kan een hoop schelen.
Ow, en ik vind eigenlijk alles wel prachtig, lijkt Luigi's mansion een beetje op Mario Sunshine? Is het de moeite?
(let op! bij de SMS/NGC pack zit ook een mem card ( 56 )he! )
quote:Ja, er zit ook een memcard bij. Maar kijk, wat dus ook kan, ik kan wachten tot een andere aanbieding voor alleen een cube en dan tweedehands mario kopen.
Op woensdag 23 oktober 2002 18:40 schreef flappiewappie het volgende:[..]
Persoonlijk lijkt me Mario sunshine leuker! maar, als je luigi + NGC goedkoper kunt kopen, dan is dat toch wel voordelig...
(let op! bij de SMS/NGC pack zit ook een mem card ( 56 )he! )
Overigens zie ik hier ook, Cube + pikmin + smashbrothers + virtuasoccer2002 + monkeyball + memcard voor 210. Dat lijkt me beter of niet?
Mario sunshine lijkt me wel cool, maar ik vond Mario 64 geen reet aan, zou ik sunshine wel leuk vinden?
En heeft SMB:melee net zo'n hoge replay waarde (in multiplayer) als zijn voorganger of Perfect dark?
quote:Mario 64 geen reet aan?? Dan is Sunshine denk ik ook niks. Maar dat weten anderen vast beter.
Op woensdag 23 oktober 2002 18:45 schreef BMH het volgende:
Ik ga strax (binnen 3 weken) een Cube halen, maar ik weet nog niet welke games ik moet halen.Mario sunshine lijkt me wel cool, maar ik vond Mario 64 geen reet aan, zou ik sunshine wel leuk vinden?
En heeft SMB:melee net zo'n hoge replay waarde (in multiplayer) als zijn voorganger of Perfect dark?
Overigens, wat is een redelijke prijs voor bovenstaande combinatie van vier spellen?
SmS, is trouwens wel iets anders dan SM64, tis allebei even speciaal, en even leuk... denk ik
quote:En dan een cube en mem erbij? Dus als ik dan 210 nu moet betalen is dat niet zo'n slechte deal? Wat is het maximum?
Op woensdag 23 oktober 2002 19:55 schreef flappiewappie het volgende:
pikmin + smashbrothers + virtuasoccer2002 + monkeyball = ong 125 euro is wel netjes...SmS, is trouwens wel iets anders dan SM64, tis allebei even speciaal, en even leuk... denk ik
Alleen in dat Delfino Plaza zie ik nu al 4 shines liggen waar ik echt met geen mogelijkheid bij kan. Grrrrr.
(misschien *SPOILER ALERT*)
.
.
.
.
.
.
Maar verder gaat het wel fijn met Mario hoor. Ik heb inmiddels alweer vandaag 3 of 4 shines erbij (9 totaal nu) en blauwe muntjes zit ik nu op 28 totaal (al 2 keer een shine gehaald nu).
edit: correctie, die ene in de klokketoren heb ik nu.
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 23-10-2002 21:06]
quote:mwa, 210 euro, voor een complete set? das wel goedkoop! alleen moet je dan zelf nog wat extra controllers aanschaffen, maar dat kan later ook nog wel
Op woensdag 23 oktober 2002 20:34 schreef Kennyman het volgende:[..]
En dan een cube en mem erbij? Dus als ik dan 210 nu moet betalen is dat niet zo'n slechte deal? Wat is het maximum?
Maare, wat is die force feedback in je controllertje goddelijk zeg in dat introfilmpje van Mecha Bowser. Hmm-hmm-mm .
quote:Maar je moet een max opgeven. Wat moet mijn max ongeveer zijn? Ik zat zelf te denken aan 230 ofzo, ervan uitgaand dat ik toch mario sunshine nog moet kopen. Aan de andere kant kan ik ook weer kijken of ik die andere games los kan verkopen ofzo (virtua soccer 2002 en monkeyball en spiderman dan, luigi lijkt me wel ruig)
Op woensdag 23 oktober 2002 20:57 schreef flappiewappie het volgende:[..]
mwa, 210 euro, voor een complete set? das wel goedkoop! alleen moet je dan zelf nog wat extra controllers aanschaffen, maar dat kan later ook nog wel
. ik zou er voor gaan als je erg op zoek bent naar een goedkope NGC nu .
quote:En dan te denken dat ik nog serieus zat te tobben over welke console ik zou kopen...
Op woensdag 23 oktober 2002 16:49 schreef febster het volgende:
Leuk al dat gebabbel maar soms met er ook wat nieuws gepost worden natuurlijk:
Beginnende met:
[afbeelding] Verander de 5 (eigenschappen van t plaatje) in een getal tussen de 1 en de 12 en je vindt de rest van de plaatjes
[..]Ik denk dat t qua graphics niet veel verschil zal maken of ie gepoort wordt of niet want de filmpjes ervan zijn erggg
dus ik ben erg blij mee dat ie ook uitkomt op de GC
*Zelda Update*
2 nieuwe filmpjes:
![]()
![]()
En dat was t wel weer zo'n beetje
er circuleren nog filmpjes van 1080 degrees snowboarding: Avalance rond op t inet maar die moet je zelf maar ff zoeken
.
quote:Idd. Als ik Mario Sunshine en Metroid Prime en Starfox Adventures en Eternal Darkness en Zelda en Resident Evil Zero koop dan ben ik pas over 2 jaar klaar met het uitspelen van die games ofzo
Op donderdag 24 oktober 2002 09:10 schreef Luigi het volgende:
Nu alleen nog 6 maanden doorbetaald verlof om alles te kunnen spelen..
quote:(misschien *SPOILER ALERT*)
Op woensdag 23 oktober 2002 20:45 schreef keeper het volgende:
Kutmariosunshine![]()
.
Alleen in dat Delfino Plaza zie ik nu al 4 shines liggen waar ik echt met geen mogelijkheid bij kan. Grrrrr.
.
.
.
.
.
.in een toren (ik zie wel bij het torentje erop een half raampje staan maar krijg dat niet weg/stuk) in een andere toren, tegenover die bovenstaande toren (zit zo'n medaille onderin waarmee je ondergronds kan gaan. zo kom je dus in die toren, maar ik kan niet naar boven klimmen om die shine te pakken) die grote ster in het midden van het dorpje heb ik schoongemaakt en dan verschijnt er een shine echt een kilometer boven dat ding, geen idee hoe ik daar in mariosnaam moet komen eentje op de begane grond, vanaf dat standbeeld waar je begint naar links, achter een klapdeurtje. Maar hoe gaat dat deurtje open ![]()
.
Maar verder gaat het wel fijn met Mario hoor. Ik heb inmiddels alweer vandaag 3 of 4 shines erbij (9 totaal nu) en blauwe muntjes zit ik nu op 28 totaal (al 2 keer een shine gehaald nu).
quote:Ik doe dat dus niet meer he, ik heb nu nog Rogue Leader en SMS liggen, als ik Luigi's Mansion uitgespeeld heb, daar ga ik dan eerst mee aan de slag voordat ik weer wat nieuws ga kopen. Hooguit Mario Party 4, maar dat is meer een tussendoortje, dat speel je niet echt om uit te spelen ofzo.
Op donderdag 24 oktober 2002 10:30 schreef keeper het volgende:[..]
Idd. Als ik Mario Sunshine en Metroid Prime en Starfox Adventures en Eternal Darkness en Zelda en Resident Evil Zero koop dan ben ik pas over 2 jaar klaar met het uitspelen van die games ofzo
.
En in die tijd komen er natuurlijk weer nog meer vette games uit![]()
.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 09:37 schreef Luigi het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met games die uitgespeeld hebt? Bewaar je die? Luigi's Mansion heeft niet zo'n hele grote replay waarde denk ik, zit er nog een beetje handel in 2e hands games?
quote:Nee, ik ook niet. Maar stel je zou al die games willen hebben. Dan heb je de komende tijd wel weer veel te doen
Op donderdag 24 oktober 2002 11:21 schreef Luigi het volgende:
Ik doe dat dus niet meer he.
quote:Nouja, beetje keuze is wel fijn, maar dit wordt onderhand te gek
Op donderdag 24 oktober 2002 11:33 schreef keeper het volgende:[..]
Nee, ik ook niet. Maar stel je zou al die games willen hebben. Dan heb je de komende tijd wel weer veel te doen
.
Ze hadden het mssn wat beter mogen spreiden..
Als er op een begeven moment die rare ronde kring die hoog in de lucht straalt komt, wat moet je daarin weet-ik-veel-wie-zijn-naam mee doen??
Einde vraagje
quote:x of y is het ... weet ff niet om om je heen te kijken.
Op donderdag 24 oktober 2002 11:49 schreef gieling.com het volgende:
FF vraagje over Mario SunshineAls er op een begeven moment die rare ronde kring die hoog in de lucht straalt komt, wat moet je daarin weet-ik-veel-wie-zijn-naam mee doen??
Einde vraagje
quote:We hebben nu al 576 potjes tegen elkaar gedaan (56 uur) en hij is nog steeds leuk
Op woensdag 23 oktober 2002 18:45 schreef BMH het volgende:
quote:Dit is dus voor Cube+VS2002+MBall+Pikmin+smashbros+ memcard.
Op woensdag 23 oktober 2002 21:31 schreef Kennyman het volgende:[..]
Maar je moet een max opgeven. Wat moet mijn max ongeveer zijn? Ik zat zelf te denken aan 230 ofzo, ervan uitgaand dat ik toch mario sunshine nog moet kopen. Aan de andere kant kan ik ook weer kijken of ik die andere games los kan verkopen ofzo (virtua soccer 2002 en monkeyball, smashbros&pikmin lijken me wel ruig)
[Dit bericht is gewijzigd door Kennyman op 24-10-2002 13:44]
quote:Ook de games met een lage replay waarde moet je bewaren, na een half jaartje, kan je ze weer als nieuw spelen!
Op woensdag 23 oktober 2002 09:37 schreef Luigi het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met games die uitgespeeld hebt? Bewaar je die? Luigi's Mansion heeft niet zo'n hele grote replay waarde denk ik, zit er nog een beetje handel in 2e hands games?
quote:De meeste games bewaar ik eigenlijk..........tis alleen dat de niet echte musthaves soms verkocht worden door me ! Neem bv Metroid of Zelda,...dat zijn games die je nooit meer weg doet !
Op donderdag 24 oktober 2002 13:20 schreef flappiewappie het volgende:[..]
Ook de games met een lage replay waarde moet je bewaren, na een half jaartje, kan je ze weer als nieuw spelen!
quote:Ja, vooral nu natuurlijk. Omdat mensen zelf nu allemaal nog alles moeten kopen kan je voor een relatief hoge prijs je tweedehandsspullen kwijt.
Op donderdag 24 oktober 2002 11:23 schreef Luigi het volgende:[..]
quote:Dat komt misschien omdat t ergg vroege filmpjes zijn hij wordt namelijk pas midden/eind 2003 verwacht vandaar
Op woensdag 23 oktober 2002 17:41 schreef Cheiron het volgende:
De filmpjes van 1080 zijn niet echt indrukwekkend. Helemaal niet voor Direct Stream filmpjes....
Die van Zelda zagen er wel ERG cool uit
Trouwens bedankt voor de leuke reacties ik zal proberen wat meer nieuws en zo hier te posten aangezien ik merk dat maar erg weinig mensen de nieuwssites volgen
maar ivm tentamenshit enzo kan t ff en toe wel wat langer duren t is maar dat je t weet
Let goed op dat laatste filmpje mooie lichteffecten en als je goed kijkt zie je dat er een knop is die de camera automatisch in zijn "vrij" zet waardoor je goed overzicht houd (dus wat ik hoop/denk, veel beter geregeld dan in SMS )
2 MP filmpjes:
3D map in MP
Scanning and rolling baby yeah
Ff een C&P van de IGN conclusie over Tony Hawk's Pro Skater 4 voor de GC :
quote:Wat pics:
Presentation: 9.0There is no better skater. Every pro. Every trick. Everything. Menus, objective list, etc., could still improve.
Graphics: 8.0
Truly gigantic multi-tiered levels, higher resolution textures, more animations, progressive scan -- the works. Framerate still very unstable, however.
Sound: 9.0
Activision snags nearly 40 punk, old-school rock, and hip hop songs for this stellar soundtrack. Effects are varied and believable. Top-notch all around.
Gameplay: 9.0
The best gets better. Addictive. Massive. Objective format adds depth, and spine transfer energizes combo sets. A natural evolution you'll love, but gameplay ideas are plateauing.
Lasting Appeal: 9.0
Much larger levels, more objectives and more difficulty, unlock tons of secrets with cash, two-player -- the list goes on. Online is the next step for GCN.
OVERALL SCORE (not an average): 9.1
Filmpjes:
Thp4 deel1
Thp4 deel2
Thp4 deel3
Thp4 deel4
Thp4 deel5
Thp4 deel6
Oftewel weerrr een vette game erbij
Over online gesproken dat zou dan hiermee moeten:
Al heb ik mijn twijfels of dat uberhaupt mogelijk is met t toch nog steeds tegenvallende ICT klimaat maar goed zou wel voor veeeel spellen vet zijn
quote:die kan je later pakken als je een raket snoozle hebt een een turbo snoozle.
Op woensdag 23 oktober 2002 20:45 schreef keeper het volgende:
Kutmariosunshine![]()
.
.
.
.
.
.
.in een toren (ik zie wel bij het torentje erop een half raampje staan maar krijg dat niet weg/stuk) in een andere toren, tegenover die bovenstaande toren (zit zo'n medaille onderin waarmee je ondergronds kan gaan. zo kom je dus in die toren, maar ik kan niet naar boven klimmen om die shine te pakken) die grote ster in het midden van het dorpje heb ik schoongemaakt en dan verschijnt er een shine echt een kilometer boven dat ding, geen idee hoe ik daar in mariosnaam moet komen eentje op de begane grond, vanaf dat standbeeld waar je begint naar links, achter een klapdeurtje. Maar hoe gaat dat deurtje open ![]()
.
quote:Ohja en die in dat kerkje met dat hekje er om heen die kan je pakken door zo'n gozer op het dak aan te spreken, die vraagt je dat 1 coin en dan flikkert ie je die kamer in.
Op donderdag 24 oktober 2002 18:12 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
die kan je later pakken als je een raket snoozle hebt een een turbo snoozle.
quote:Das nog tricky dan want de 1e keer dat ie me gooide viel ik op het dakje, en de tweede keer schoot ik via het dakje de zee in
Op donderdag 24 oktober 2002 18:14 schreef The.PhantoM het volgende:
Ohja en die in dat kerkje met dat hekje er om heen die kan je pakken door zo'n gozer op het dak aan te spreken, die vraagt je dat 1 coin en dan flikkert ie je die kamer in.
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 24-10-2002 19:56]
quote:ik kan niet wachten
Op donderdag 24 oktober 2002 18:38 schreef Chocobo het volgende:
Whoehahahaha,..ik zie mezelf al Mariokarten online op breedband. Mega cool..........
quote:Er is weinig nog maar bekend van Mario Kart toch ? Alleen dat hele oude filmpje............ Er zal na Zelda vast wel wat meer over verteld worden
Op donderdag 24 oktober 2002 19:55 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik kan niet wachten
![]()
quote:ik denk het ook. dat filmpje heb ik nu al 300x gezien
Op donderdag 24 oktober 2002 20:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er is weinig nog maar bekend van Mario Kart toch ? Alleen dat hele oude filmpje............ Er zal na Zelda vast wel wat meer over verteld worden
maja, ik hoorde laatst dat AC niet in europa uitkwam! is dit waar? want anders moek hem ff importeren
quote:Ik heb SMS even apart gelegd. Maar ik had er 9 ofzo.
Op donderdag 24 oktober 2002 20:08 schreef Lexie het volgende:
Op hoeveel shines zitten de Sunshine-gamers nu eigenlijk?
quote:45 shines, heb niet meer verder gegamed. Word een beetje ziek van al die shines. Zoals chocobo zei: mario sux!!!
Op donderdag 24 oktober 2002 20:08 schreef Lexie het volgende:
Op hoeveel shines zitten de Sunshine-gamers nu eigenlijk?
quote:Je kan het gewoon niet
Op donderdag 24 oktober 2002 20:29 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
45 shines, heb niet meer verder gegamed. Word een beetje ziek van al die shines. Zoals chocobo zei: mario sux!!!
ik zit nu in een paar klotelevels vast
quote:Kijk,......... een iemand die het correct ziet.
Op donderdag 24 oktober 2002 20:29 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
45 shines, heb niet meer verder gegamed. Word een beetje ziek van al die shines. Zoals chocobo zei: mario sux!!!
quote:Ja weet iemand hoe dat zit? Kan je met je GC ook gewoon via de al aanwezige internetverbinding gamen of moet je dat apart doen via een speciaal netwerk van Nintendo (en dus ook apart betalen)
Op donderdag 24 oktober 2002 20:02 schreef Luigi het volgende:
Kun je met zo'n breedband adapter je GC ook op een normale huis- tuin en keuken ADSL routertje aansluiten? That would be cool.
quote:Jammer dat ze geen fuck you smilie hebben ofzo.
Op donderdag 24 oktober 2002 20:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Je kan het gewoon niet
![]()
dan maar zo:
quote:Volgens mij zouden ze een 56k modem uitbrengen en gaat die dus via de gewone telefoonlijn.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:07 schreef SmashBro het volgende:
Ja weet iemand hoe dat zit? Kan je met je GC ook gewoon via de al aanwezige internetverbinding gamen of moet je dat apart doen via een speciaal netwerk van Nintendo (en dus ook apart betalen)
quote:ja eerst een 56 k modem en later nog een breedband modem
Op donderdag 24 oktober 2002 23:32 schreef speknek het volgende:[..]
Volgens mij zouden ze een 56k modem uitbrengen en gaat die dus via de gewone telefoonlijn.
quote:[offtopic] Deze zijn mijn favorieten,.......use them wisely
Op donderdag 24 oktober 2002 23:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Jammer dat ze geen fuck you smilie hebben ofzo.
dan maar zo:
quote:Dan vraag ik af of je dan ook een internetverbinding via een server kan gebruiken, maar ik neem aan dat niemand daarvan op de hoogte is?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:55 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ja eerst een 56 k modem en later nog een breedband modem
quote:Ik hoop dus ook dat je er elke willekeurige internetverbinding op kunt aansluiten.
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:55 schreef Kennyman het volgende:[..]
Dan vraag ik af of je dan ook een internetverbinding via een server kan gebruiken, maar ik neem aan dat niemand daarvan op de hoogte is?
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Je kan het gewoon niet
![]()
thnx chocobo
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:59 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
thnx chocobo
quote:Eternal Darkness, duh
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:09 schreef flappiewappie het volgende:[..]
wat is ED
quote:ow gehe, ik dacht een Username
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:12 schreef SmashBro het volgende:[..]
Eternal Darkness, duh
quote:leuke ED test waar?
Op vrijdag 25 oktober 2002 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
leuke ED test hier!!
quote:ow shit
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:08 schreef speknek het volgende:[..]
leuke ED test waar?
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:59 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
thnx chocobo
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:48 schreef gieling.com het volgende:
Komt gta ook op de gamecube?!?
quote:Bron
The Metroid ConnectionUse your GBA to unlock the Fusion suit and the original NES Metroid!
October 25, 2002 - Hot on the heels of recent rumors, Nintendo officially announced today that Metroid Prime and the handheld Metroid Fusion will take advantage of the Game Boy Advance link capabilities. Connecting the two systems after completing the quests in each game will reward players with the option to use the Fusion suit in Metroid Prime in addition to unlocking the original NES Metroid.Perhaps as an alternative to letting gamers play as a half-naked Samus Aran, which was featured in the second quest of the original Metroid, they will instead be able to suit up with Fusion suit in Metroid Prime, fully glorified in 3D. The process is pretty simple: complete Metroid Prime, during your second quest connect to the GBA with Metroid Fusion inserted, and swap suits on the file selection screen. While it hasn't been announced if using the Fusion suit will have any benefits, it should at least provide some cool eye candy for those who want to complete the game a second time and view all the cut-scenes.
Behind door number two of the link capabilities, Nintendo will reward handheld fanatics for completing Metroid Fusion on the GBA. The process is the same: win through the end of Fusion, connect your GBA to Metroid Prime, and you will unlock the original Metroid (NES) in the GameCube version. As an added bonus, the former password system has been removed and replaced with the benefit of saving to memory card so players can experience the retro adventure-shooter without a hitch.
Nah... Echt wereldschokkend is 't allemaal niet.
quote:Heb ik wat gemist?
Perhaps as an alternative to letting gamers play as a half-naked Samus Aran, which was featured in the second quest of the original Metroid
quote:Heerlijk nieuws om te lezen Lex. Wat jij zegt over Mario 2 klopt ook. Het is net zoiets..........tis het net niet. Gameplay etc is cool,.....noem maar op, maar niet de Mario waar we nou echt op wachtte.
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:18 schreef Lexie het volgende:
Chocobo, ik heb je Mario sucks-stukje gelezen op consolegamers.
Ik ben het wel met je eens.
In Sunshine mis ik het nieuwe. Ik zie het meer als een verlengstuk van Mario 64. De waterspuit komt ook op mij een beetje geforceerd over.
Hij laat me ook erg denken aan mario 2 op de NES, waarbij ik ook het gevoel had dat ze perse wat anders wilden, en het essentiele miste.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Mario Sunshine heel goed, maar het is niet wat ik verwacht had.
Grmbl, ik wil ook weer een Mario in de oude sfeer, met levels en eindbazen. Dit concept heb ik nu wel vaak genoeg gezien (Mario 64, Banjo Kazooie, Donkey Kong, enz.).
quote:nee exclusief voor de ps2. Ja qua consoles. Maar wat betekend exclusief tegenwoordig nog, volgens de PU: na 3 maanden speelbaar op alle platformen. Vond het wel grappig
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:48 schreef gieling.com het volgende:
Komt gta ook op de gamecube?!?* gieling.com hoopt het
maar * gieling.com denkt van niet
quote:en waarom zit jij niet in het irc channel?
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heerlijk nieuws om te lezen Lex. Wat jij zegt over Mario 2 klopt ook. Het is net zoiets..........tis het net niet. Gameplay etc is cool,.....noem maar op, maar niet de Mario waar we nou echt op wachtte.
quote:Omdat ik op mijn werk zit
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:38 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
en waarom zit jij niet in het irc channel?
quote:gezellig, zo laat nog?
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Omdat ik op mijn werk zit
quote:Nachtdienst,...........maar laten we nu ophouden anders wordt het weer SC !
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:40 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
gezellig, zo laat nog?
quote:k
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nachtdienst,...........maar laten we nu ophouden anders wordt het weer SC !
Details have finally started appearing about the link up between Metroid Prime and Metroid Fusion.
Completing Metroid Prime, then linking it with Fusion, will allow players to play through Prime again with the modified suit Samus uses in Fusion. It's not yet known whether the suit has any extra features, but it will certainly be nice to see the new suit in full 3D.
Perhaps the more exciting feature becomes available when you complete Fusion. Linking it with Prime afterwards will unlock the original NES title, replacing the dodgy password save of the 8 bit game with a save slot on the GameCube memory card.
Unlocking the original NES title sounds great, the new suit feature may not be incentive enough to play through Prime again though, unless of course it makes some sort of difference to the gameplay.
quote:So ? Vergeet je niet dat het maar een extratje is. Er zit nog meer in. Prime en Fushion zit ook in dat bedrag hoor.
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:50 schreef febster het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat linken maar dat kost je toch al gauw 60+50+15=125 euroo'tjes voor een spel dat de meestenfans wel hebben enzo niet voor veel minder verkrijgbaar is
Nu zal ik dat waarschijnlijk niet gaan doen want ik ben niet zo'n GBA-er, maar de optie opzich is al cool !
quote:Coole optie of niet, voor die "optie" moet je toch wel veel geld neertellen en ik denk niet echt dat dat veel mensen gaan doen eerlijk gezegd
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
So ? Vergeet je niet dat het maar een extratje is. Er zit nog meer in. Prime en Fushion zit ook in dat bedrag hoor.
Nu zal ik dat waarschijnlijk niet gaan doen want ik ben niet zo'n GBA-er, maar de optie opzich is al cool !
quote:Ik denk dat gamers eerder die spellen kopen omdat ze die cool vinden. Niet voor de ene optie nee. Metroid Prime wordt een must-have........
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:29 schreef febster het volgende:[..]
Coole optie of niet, voor die "optie" moet je toch wel veel geld neertellen en ik denk niet echt dat dat veel mensen gaan doen eerlijk gezegd
quote:Thanks! Ik heb de eind-battle van Luigi's Mansion even gelaten voor wat het is (rot boss zeg!) en ben gisteren serieus begonnen aan Star Wars Rogue Leader 2! Prachtig mooi spel, ook weer een toppertje!
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:16 schreef febster het volgende:
And welcome back Luigi!
quote:snel weer een nes kopen met Metroid 1
Op zaterdag 26 oktober 2002 11:32 schreef nikanoru het volgende:[..]
In Metroid 1!!! voor de NES kan je als Samus in de badpak spelen.[afbeelding]
quote:Wat ik niet snap, het grote geheim van Metroid 3 (Super Metroid) was dat Samus aan het eind haar masker afnam en een vrouw bleek te zijn, terwijl ze dus blijkbaar in Metroid 1 al als vrouw te zien was. Waarom was het einde van Super Metroid dan voor velen zo'n schok? Is die badpak-modus pas later bekend geworden?
Op zaterdag 26 oktober 2002 11:32 schreef nikanoru het volgende:[..]
In Metroid 1!!! voor de NES kan je als Samus in de badpak spelen.[afbeelding]
Volgens mij doe ik ook iets fout want voor de bronzen medaille moet je 10 ventjes neerschieten, terwijl ik, wanneer ik doodga, er al 50 uit de lucht heb gehaald. Wat voor taktiek moet je daar gebruiken?
Overigens, voor degene die het intereseert: ik heb me gamecube gister gekocht voor 150 euro, met memorycard, luigi's mansion en Star Wars. Das netjes he?
Voor meer info:POG!
Voor meer info over IRC: IRC-FAQ (geschreven door slakkie)
Kom allemaal!!
Nu vraag je je af, waarom post hij dit in dit topic?
Omdat het ook over games gaat
Enne, over reclame gesproken
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:50 schreef HAL9000S het volgende:arcade footy
Hoewel ik het wel eens zou huren als ze het bij de Videolul zouden hebben. Maar die hebben verdomme nog steeds geen Cube-games in de verhuur hier. Terwijl die man van de Videolul me in mei beloofde dat ze die wel gingen verhuren, maar hij wist nog niet wanneer .
http://cubemovies.ign.com/cube/video/metroid_sheegoth1025_1.wmv
quote:Ja..Dat is ook een van de redenen dat ik de Kjoep heb gekocht.
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik denk dat gamers eerder die spellen kopen omdat ze die cool vinden. Niet voor de ene optie nee. Metroid Prime wordt een must-have........
quote:check dan dit keemkjuub filmpje van mietroiet preim !:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja..Dat is ook een van de redenen dat ik de Kjoep heb gekocht.
quote:Huh? Ik heb hem toch echt zelf onder de 3 uur uitgespeeld hoor
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:14 schreef G1Ace het volgende:
het grote einde van metroid was toen ze de masker opdeed en een vrouw bleek te zijn, dat was NIET het geval bij super metroid
naar wat ik had gehoort
Het is weer net zo traag als op de n64. Uren ronddolen op zoek naar zo'n ster of muntje.. Pff. Ik wil gewoon een level uitspelen.
quote:Kijk..En op dit soort games zit ik nou te wachten!
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
check dan dit keemkjuub filmpje van mietroiet preim !:
quote:Echt een drama..
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:06 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vind Mario Sunshine stom.Het is weer net zo traag als op de n64. Uren ronddolen op zoek naar zo'n ster of muntje.. Pff. Ik wil gewoon een level uitspelen.
ja dus.
meel me ff: redexulter@hotmail.com, plz?
quote:ik wil ook wel ruilen, misschien tegen Pikmin ?
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Echt een drama..
Ik probeer um dan ook heel snel te verkopen of te ruilen voor een andere game!edit: gepost door flappiewappie
( is wel weer te zien
)
edit: gepost door flappiewappie ( is wel weer te zien
)
[Dit bericht is gewijzigd door SuperSiem op 26-10-2002 16:02]
en AC kom hier pas uit, als hij goed verkoopt in amerika . dus volgende week kan je hem hier in de winkels verwachten
.
Cartoony is grappig en ik koop hem zeker, maar die realistische screenshots toen
quote:Zag hem vandaag liggen bij discovery, de amerikaanse versie helaas. Segasoccerslam rules btw.
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:22 schreef flappiewappie het volgende:
ik wacht nog ff op starfox.
en AC kom hier pas uit, als hij goed verkoopt in amerika
. dus volgende week kan je hem hier in de winkels verwachten
.
quote:bij ons ligt ie al 2 weken
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:44 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Zag hem vandaag liggen bij discovery, de amerikaanse versie helaas. Segasoccerslam rules btw.
quote:Hoe zijn de controls? Zijn die zelf in te stellen of zijn die net als RE in dat geval vind ik dat best wel naar.
Op zaterdag 26 oktober 2002 18:57 schreef G1Ace het volgende:
ik ben pas 2 weken bezig met Eternal Darkness, is wel uit te spelen (heb nu pas tijd gekregen)
maar, als je eternal mode wilt unlocken, gaat je wel minimaal 30 uur duren
quote:Omdat dat zo is ?
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:41 schreef febster het volgende:
Waarom heb ik nog steeds t idee dat MP pas begin 2003 uitkomt
quote:Niet volgens deze site:
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:58 schreef Chocobo het volgende:
Omdat dat zo is ?(althans,......pal dan ! )
Daar staat trouwens ook dat Zelda Baton of Wind heet.
quote:Precies,......
Op zondag 27 oktober 2002 00:00 schreef speknek het volgende:[..]
Niet volgens deze site:
Dat van Zelda kan trouwens wel kloppen ! Tis inderdaad iets met wind en wat MP betreft,..........dit is ook nieuw voor mij, maar we zien het wel. Ik ga wel uit van een 1e Q 2003 !
quote:ja en nee
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:06 schreef nikanoru het volgende:[..]
Hoe zijn de controls? Zijn die zelf in te stellen of zijn die net als RE in dat geval vind ik dat best wel naar.
enige kut eraan is die insanity effects, soms zijn er van die monsters waardoor je insanity constant omlaag gaan, wat naast bijzonder irritant ook nog eens voor de nodige problemen kan zorgen met betrekking tot gameplay
en ja, de insanity effects zijn er, en bijvoorbeeld een ruimte die vol met spijkers zit behoort tot de mogelijkheden. Raad aan elke keer als je kan een insanity recover spell te doen.
Er zijn 3 keuzes aan het begin bij de romein. Ik raad aan om met de rode gast te beginnen, heb je tegen einde chapter 4 geen last meer van health en insanity problemen. De monsters zijn moeilijker later, maar de moeilijkheid zit hem in hoelang het duurt voordat ze eindelijk eens dood zijn.
quote:Excatomundo
Op zondag 27 oktober 2002 00:12 schreef speknek het volgende:
Kut bij nintendo.nl staat inderdaad nog geen releasedatum... Wat een ramp!
quote:Omdat ik niet verwachtte nog in het rijk der consoles terug te komen heb ik niet echt gekeken naar de GameCube. Wat is er zo speciaal aan Metroid Prime, dat het voor allen hier zo belangrijk is? Ik zie die naam vaker voorbij komen dan Zelda
quote:Uiteindelijk is er geen ramp. We bestellen gewoon met zijn allen een freeloader.............die komt over 2 weken uit (dat is nu officieel trouwens) Speel je over 1 maand al MP,....hoe vind je die !
Ook Super Monkey Ball is een enorm topspel. Wat enorm verslavend.
Ik kan niet wachten op deel 2 !
quote:Ja echt,...........vind SMS maar sucken ! SMB is trouwens erg cool ja !
Op zondag 27 oktober 2002 01:07 schreef Ceriel het volgende:
Sunshine is echt top !!
ik speel dit spel op mijn (zwarte) Cube errug vaak.Ook Super Monkey Ball is een enorm topspel. Wat enorm verslavend.
Ik kan niet wachten op deel 2 !
had het een tijdje niet meer gespeeld, zit ik afgelopen donderdag met een vriend die het nog nooit gezien had weer eens te spelen en ben weer helemaal verslaafd.
Daarvoor is zelfs Sunshine weer ff aan de kant gezet
Grtz Ceriel
quote:Super Metroid was één van de beste spellen op de Super Nintendo (okee niet zo goed als bijvoorbeeld Zelda 64 voor de Nintendo64, maar wel volwassener), erg sfeervol. Zelda is nu wel celshaded, maar 64 was al een geweldig spel en dit is waarschijnlijk meer van hetzelfde. Afgezien van het feit dat de laatste Metroid alweer acht jaar geleden uitkwam is het hele spelconcept ook omgegooid. Nouja nog steeds actie en dingen ontdekken, maar wel in 3d.
Op zondag 27 oktober 2002 00:48 schreef Kennyman het volgende:
Omdat ik niet verwachtte nog in het rijk der consoles terug te komen heb ik niet echt gekeken naar de GameCube. Wat is er zo speciaal aan Metroid Prime, dat het voor allen hier zo belangrijk is? Ik zie die naam vaker voorbij komen dan Zelda.
quote:*Mee eens is*
Op zondag 27 oktober 2002 02:18 schreef HAL9000S het volgende:
Metroid Prime schijnt echt zo'n unieke game ervaring te worden, dat daar alleen al voor je gamecube z'n centen waard was.
't Is een gevoeletje die je op een gegeven moment krijgt, die je overigens zwaar nodig gaat hebben in 'expert'
- of Metroid dit jaar nog in Europa uitkomt?;
- wat de releasedatum in de VS is (ben van 30 november tot en met 5 december in Chicago);
- waar ik een freeloader kan bestellen en wat zo'n ding kost.
Verder hoorde ik via een betrouwbare vriend van me dat er al gekopieerde gamecubeschijfjes te krijgen zijn die middels een free loader te spelen zijn. Heeft iemand iets soortgelijks gehoord?
quote:Hij staat in de VS geplanned voor 19 november, dus ik zou er niet op rekenen dat ie ook nog dit jaar al in Europa uitkomt. Kijk bijvoorbeeld naar Star Fox Adventures. Die komt hier ook pas uit op 22 november, terwijl ie in de VS al maanden uit is.
Op zondag 27 oktober 2002 10:12 schreef Vagere_Hein het volgende:
Weet iemand hier:- of Metroid dit jaar nog in Europa uitkomt?;
- wat de releasedatum in de VS is (ben van 30 november tot en met 5 december in Chicago);
quote:ehm, je denkt toch niet dat ik alle 3 of 4 de topics door ga lezen voordat ik post plaats. Daar komt ook bij dat ik er altijd redelijk snel bij ben qua games, dus een uitzondering, dat kan gebeuren.
Op zondag 27 oktober 2002 10:41 schreef SmashBro het volgende:
Lees deze topics eerst eens door voordat je post HAL, dat van PES stond al in het vorige deel en dat van Metroid staat al een paar bladzijdes terug.
quote:Loop niet zo zielig te doen man, het overkomt mij ook een keer dat ik iets post wat er al in staat en dan meteen dit gezeik, ga jezelf ergens anders nuttig maken ofzo.
Op zondag 27 oktober 2002 10:45 schreef SmashBro het volgende:
Nou post dan maar gewoon niet, want 14 keer hetzelfde nieuws hebben we weinig aan.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 10:54 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Sonic The Hedgehog
Sonic The Hedgehog 2
Sonic The Hedgehog 3
Sonic & Knuckles
Sonic 3D Blast
Sonic The Hedgehog Spinball
Dr. Robotnik's Mean Bean Machine
quote:Ik had het toch niet tegen jou?
Op zondag 27 oktober 2002 10:54 schreef Vagere_Hein het volgende:
- nou laat ik het ook maar editten dan-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 27-10-2002 11:00]
edit:
maar elkaar iets rustiger benaderen op dit forum lijkt me wel iets om te onthouden (geldt uiteraard ook voor mezelf)
quote:koel, maar Phantasy Star 1 op de DC had toch ook al een off. multiplayer optie ?
Op zondag 27 oktober 2002 11:18 schreef HAL9000S het volgende:
Nope, wel gezien nooit gespeeld. Wat me vooral opviel is dat je ook een offline multiplayer optie hebt. Naar mijn weten een RPG-uniekum
quote:Er komt trouwens een nieuwe Secret of Mana op de GBA he
Op zondag 27 oktober 2002 12:04 schreef speknek het volgende:
Ja Secret of Mana kon je al met z'n drieen spelen.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 12:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Er komt trouwens een nieuwe Secret of Mana op de GBA he
quote:Tanx, maar ik bedoel met de control stick, is dan naar boven ook naar voren of hangt het af van de richting die het figuur staat?
Op zondag 27 oktober 2002 00:24 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja en nee
control stick, bewegen
A, aanval
B, speciale opties
X sluipen
R richten
L rennen
en Y, control pad ^><v zijn allemaal programmeerbaar met verschillende magick spells op verschillende niveaus
Houdt in, je kan bijv. een 5 punts mantorok magick attack op y hebben, en een 7 punts ulyath magick attack op ^enige kut eraan is die insanity effects, soms zijn er van die monsters waardoor je insanity constant omlaag gaan, wat naast bijzonder irritant ook nog eens voor de nodige problemen kan zorgen met betrekking tot gameplay
en ja, de insanity effects zijn er, en bijvoorbeeld een ruimte die vol met spijkers zit behoort tot de mogelijkheden. Raad aan elke keer als je kan een insanity recover spell te doen.Er zijn 3 keuzes aan het begin bij de romein. Ik raad aan om met de rode gast te beginnen, heb je tegen einde chapter 4 geen last meer van health en insanity problemen. De monsters zijn moeilijker later, maar de moeilijkheid zit hem in hoelang het duurt voordat ze eindelijk eens dood zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 27-10-2002 14:05]
quote:Jaaa, maar zo kom ik alvast weer in de mood. Je denkt toch niet echt dat ik nog oefening nodig heb he?
Op zondag 27 oktober 2002 14:03 schreef G1Ace het volgende:
eh, metroid prime is een fps
Metroid was weer anders
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 14:05 schreef Lexie het volgende:[..]
Jaaa, maar zo kom ik alvast weer in de metroid-mood. Je denkt toch niet echt dat ik nog game-oefening nodig heb he?
quote:Nieuwe
Op zondag 27 oktober 2002 13:00 schreef nikanoru het volgende:[..]
Een hele nieuwe of een port?
quote:? SFA is net 1 maand uit hoor.
Op zondag 27 oktober 2002 10:34 schreef SmashBro het volgende:[..]
Hij staat in de VS geplanned voor 19 november, dus ik zou er niet op rekenen dat ie ook nog dit jaar al in Europa uitkomt. Kijk bijvoorbeeld naar Star Fox Adventures. Die komt hier ook pas uit op 22 november, terwijl ie in de VS al maanden uit is.
In ieder geval komt de Freeloader over 2 weken en MP inderdaad 19 november.
quote:Ja maar als het 22 november is is het alweer een paar maanden, dat bedoel ik
Op zondag 27 oktober 2002 14:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
? SFA is net 1 maand uit hoor.
quote:Ohhhhhh,.... ok
Op zondag 27 oktober 2002 14:41 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja maar als het 22 november is is het alweer een paar maanden, dat bedoel ik
quote:http://www.codejunkies.com
Op zondag 27 oktober 2002 14:47 schreef SmashBro het volgende:
Weet ik nog niet eigenlijk... Hoe duur is zo'n Freeloader?
Ik geloof zo'n 16 euro bij Play !
edit
80 shines bedoel ik
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 27-10-2002 15:14]
quote:als alle games vast lopen is het waarschijnlijk je gc. Als het er alleen 1 is zou het wel aan het spel liggen.
Op zondag 27 oktober 2002 14:53 schreef SmashBro het volgende:
Als een spel vastloopt, ligt dat dan aan de GC of aan het betreffende spel?
quote:Sunshine zit een beetje vol met buggies, ik heb nl. al vaker gehoord dat ie vast liep/ bleef haken enz. mah tsja, dat maakt niet uit
Op zondag 27 oktober 2002 14:56 schreef SmashBro het volgende:
Ja het gebeurt alleen bij Sunshine dus dan zal het daar wel aan liggen... Morgen maar even mee terug naar de winkel, ander schijfje halen.
Nu ja, laat ik maar geen slapende honden wakker maken... even afkloppen onder blank hout, ghehe
Grtz Ceriel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |