Succes!quote:
Dat is op lange termijn heel schadelijk voor de psyche!quote:
Ja, daar kwamen we elkaar wel eens tegen. Tijdens vakanties kun je er beter niet komen nee. Verder nog steeds wel fijn plekje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:24 schreef Ringo het volgende:
Genoteerd.. Ik kwam vroeger vaak in de CC op het Noordeinde, maar dat is vast verworden tot een hangout van Deventerse huisvrouwen op stedentrip.
quote:Een man vroeg op straat: 'Uw naam, is dat nou een pseudoniem?' 'Nee hoor', zei ik. 'O', zei de man, 'dus u heet echt Van Kooten.'
Perzische tapijten, rieten manden, moderne fietsen, saaie koffietafels, kale muren, sandalen en een buggy.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:19 schreef Franny_G het volgende:
Pim is leuk. Zit ik wel eens met I..
Nee, dit is op Noordeinde. Uiteraard ook met perzisch tapijtje. Lola bikes & coffee.
[ afbeelding ]
Burger King! Double cheeseburger XXL. En daarna een milkshake.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:55 schreef Ringo het volgende:
Burger King! Double cheeseburger XXL. En daarna een milkshake.
Mainportquote:
Doppio lattato con gel e fragole. One-gear, s.v.p.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef Franny_G het volgende:
Eind jaren negentig zat in dat mooie oude pand van Lola bikes & coffee aan het Noordeinde een winkel waar je wierook kon kopen, beelden van Indianen, boeken over astrologie en uiteraard de onvermijdelijke dromenvangers. Ik weet niet wat beter is hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |