SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, de koper let niet op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SMLENO is iets anders dan spelers voor veel te veel erop zetten en dat ze dan gekocht worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh die ga ik als home kit doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice one.
Die van Viborg is ook wel aardig.
[ afbeelding ]
2x oranje om de andere te irriteren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Baasquote:![]()
Heb nog steeds die MLS shirtjes met Xbox als sponsor volgens mij zijn die ook wel wat waard nu
blablablabla![]()
Die Sounders shirtjes zijn wel wat waard volgens mij. Tenminste eerst wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Heb nog steeds die MLS shirtjes met Xbox als sponsor volgens mij zijn die ook wel wat waard nu
7k voor de derde kit en 4k voor de zwarte uitshirts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef higuain9 het volgende:
die heb ik ook nog in mn account. :p voor hoeveel heb je die verkochttblablablabla![]()
Crazy dude.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 987 kits in mijn club en 503 badges.. geen idee hoeveel er dit jaar in FUT zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die badge van Amkar Perm is ook veel meer waard dan ik dacht (3k of misschien wel meer aangezien ik hem nu best wel snel verkoop)![]()
Eindelijk iemand met smaakquote:![]()
These things happen![]()
![]()
Ik heb die maandag toen het album uitkwam meteen gekochtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak![]()
These things happen![]()
![]()
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?quote:![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet dat dit het beste nummer is van hem
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?Gabbertje
![]()
Even op Facebook gekeken, maar Imotm Huntelaar is dus niet opnieuw uitgebracht?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Beter idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet dat dit het beste nummer is van hemSurequote:![]()
![]()
Ik heb ook een houseplaat gemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?![]()
![]()
[quote]Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 987 kits in mijn club en 503 badges.. geen idee hoeveel er dit jaar in FUT zitten.
[/quote waarom zoveel want je kunt er toch maar een tegelijk![]()
had het niet verwacht maar motm blind speelt best wel goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat heeft Facebook ermee te maken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef el-blanchito het volgende:
Even op Facebook gekeken, maar Imotm Huntelaar is dus niet opnieuw uitgebracht?
Er is een "team of the group stage" uitgebracht vandaag. Waarschijnlijk maandag een team van de 1/8 (en evt. kwart)finale. Daar zit hij dan bij. En o.a. De Bruyne.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb m ook gekocht, voor die prijs is dat risicoloosquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef over_hedge het volgende:
had het niet verwacht maar motm blind speelt best wel goed.Binnenkort eens erin zetten.
![]()
Ik heb ooit geloof ik zo'n pagina geliked van EA. Ik kan het hier ook wel vragen maar ik kan net zo goed zelf kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft Facebook ermee te maken?
Er is een "team of the group stage" uitgebracht vandaag. Waarschijnlijk maandag een team van de 1/8 (en evt. kwart)finale. Daar zit hij dan bij. En o.a. De Bruyne.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja 9kquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb m ook gekocht, voor die prijs is dat risicoloosBinnenkort eens erin zetten.
Ik heb wel tots kompany er naast staan. Kan misschien ook helpenMaar speelt wel fijn.
En motm fellaini is echt een baas in 433. in 442 vond ik hem wel stuk minder. Apart wel hoe dat soms kan uitmaken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo kan ik heel vaak mijn kits veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef higuain9 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 987 kits in mijn club en 503 badges.. geen idee hoeveel er dit jaar in FUT zitten.
[/quote waarom zoveel want je kunt er toch maar een tegelijkquote:
O wacht dat is geen Fries.. kom er nu pas achter dat het Arjen Lubach (de slimste mens van een paar jaar geleden) is door de beschrijving![]()
![]()
ja jammer dat hij dood isquote:![]()
ja lekker ga ff 900 keer van shirt veranderenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kan ik heel vaak mijn kits veranderen.
[..]
O wacht dat is geen Fries.. kom er nu pas achter dat het Arjen Lubach (de slimste mens van een paar jaar geleden) is door de beschrijving![]()
Spreek je eigenlijk Fries DSje? Verstaan iig wel toch? Luister deze:quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kan ik heel vaak mijn kits veranderen.
[..]
![]()
Ja, ik versta het wel. Alleen die titel alquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spreek je eigenlijk Fries DSje? Verstaan iig wel toch? Luister deze:Je had toch ook een soort Lange Frans & Baas B maar dan Fries? Ik weet alleen niet meer hoe die heten.
![]()
Is gewoon een verzameling.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef higuain9 het volgende:
[..]
ja lekker ga ff 900 keer van shirt veranderen![]()
Van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef higuain9 het volgende:
praat gewoon over fut man en anders blijf je lekker weg haha ja toch?![]()
Zostraks laatste ep gezien, beetje voorspelbaar/feelgood einde... Niet zo'n lekkere cliffhanger als s01.quote:![]()
ja sorrie het is hier niet alemaal rozegeur en maneschijn. het gaat hier soms ook over de lelijke dingen in de leven xDquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef higuain9 het volgende:
waarom gaat het hier over frieze muziek man :p is toch en fut forumNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja vind ik ook. Dat V aangereden zou worden zag je al aankomen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zostraks laatste ep gezien, beetje voorspelbaar/feelgood einde... Niet zo'n lekkere cliffhanger als s01.
Seizoen 2 was wel veel beter dan de eerste.![]()
Best leukquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Dit jaar eindelijk een keer weer heen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best leukHaha ja toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van Huugh kan ik heel prima waarderen, maar dit gaat me te verquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dit jaar eindelijk een keer weer heen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Goeie ouwe tijd.
Diezelfde dag een nieuwe telefoon en 's nachts vanaf het balkon in Tropicana laten vallen.
Godver, wat was ik trots op mijn eerste Air Maxxies en mijn eerste Aussiequote:
Mooie tijd was dat, met Club X hier 10 km over de grens
Maar intussen vind ik dat toch echt mooier.
Vanaf minuut 16![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat niet, maar ik ga hem denk ik wel weer kijkenquote:
http://www.tvgids.tv/tv/the-raid-redemption/11455315Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Air maxxies met een Cavello trainingspakquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, wat was ik trots op mijn eerste Air Maxxies en mijn eerste Aussie
Mooie tijd was dat, met Club X hier 10 km over de grens
Maar intussen vind ik dat toch echt mooier.
Vanaf minuut 16![]()
En dan elke week naar de kapper om je blockhead bij te scheren
Ik heb alleen Aussies gehad...en o ja, een korte broek van Cavelloquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Air maxxies met een Cavello trainingspakEn dan elke week naar de kapper om je blockhead bij te scheren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ga hem denk ik wel weer kijken
http://www.tvgids.tv/tv/the-raid-redemption/11455315m'n enige bluray film
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Dit is nog wel gewoon het beste wat je kan meemaken
Legioenzaalquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit is nog wel gewoon het beste wat je kan meemakenaltijd ruzie daar
blablablabla![]()
Meestal staan er wel eens van die doorgesnoven harry'squote:
Johquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meestal staan er wel eens van die doorgesnoven harry's
Je heb zo'n bolle lange gast die staat op Z4 echt een kneus is dat niet eens harde kern maar die beukt iedereen en als iemand hem aanraakt gaat hij teringagressief doen.blablablabla![]()
Op DHZ heb je ook zo'n kneus die altijd zo aggresief doet zou me niks verbazen als hij dat is. Ook een grote lompe debielquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh
Je heb zo'n bolle lange gast die staat op Z4 echt een kneus is dat niet eens harde kern maar die beukt iedereen en als iemand hem aanraakt gaat hij teringagressief doen.
Volgens mij ken ik die ook. Van Ee heet die gozer geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op DHZ heb je ook zo'n kneus die altijd zo aggresief doet zou me niks verbazen als hij dat is. Ook een grote lompe debiel![]()
Neuh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die ook. Van Ee heet die gozer geloof ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan je beter naar een Trap festival gaan.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je beter naar een Techno festival gaan.![]()
/carequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van die muziek.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van die muziek.
Hier DS2 genoeg fap materiaal om je eikel eraf te trekken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mijn bluray ookquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
deddot dedot dedotDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
raid tijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
EA sloeg afgelopen zondag behoorlijk de plank mis met hun setje helaas![]()
Da's discirminiriendquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:08 schreef Zhano het volgende:
Kan bij dit soort films nooit die mensen uit elkaar houden :$GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ze draaide op de hardcore stage, maar hun set was veel te soft vergeleken met wat er daarvoor al was gedraaid. Het publiek kon het allemaal niet echt waarderen had ik het idee. (ik stond er zelf ook)quote:![]()
TOTS Sturridge dus 3 goals uit 7 wedstrijden. IF Eto'o 5 goals uit 2 wedstrijden. Goede wisseling van de wacht dus![]()
![]()
Jeuzus dit vind ik zelfs echt een takke herriequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dit jaar eindelijk een keer weer heen.
Ground zero is niet enkel hardcore toch trouwens ?![]()
Nu gaat hij pas echt beginnenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh zo, matig ja. Kan een keer gebeuren...quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ze draaide op de hardcore stage, maar hun set was veel te soft vergeleken met wat er daarvoor al was gedraaid. Het publiek kon het allemaal niet echt waarderen had ik het idee. (ik stond er zelf ook)![]()
Ik ben een beetje bang voor een wisseling van de wachtquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Sturridge dus 3 goals uit 7 wedstrijden. IF Eto'o 5 goals uit 2 wedstrijden. Goede wisseling van de wacht dus
Mijn Klaas-jan loopt ongeveer 2:1 in divisie 1, dus z'n IMotm zal alleen maar tegenvallen wss
![]()
Zit al de hele dag in m'n hoofd. Mainstream maar stiekem toch wel lekker.
Net als deze: Nu ik weer fulltime werk, staat SLAM ook weer de hele dag aan.
Top.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh en volgende week DJMAG top 100 in Paradiso.En de week daarna Electronic Family. Hertjes tackelen op bazenmuziek.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Al kan ik van 'mijn' versie de lyricloze stukken tijdens het hardlopen beter waarderen![]()
![]()
Ja, maar hardstyle.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Al kan ik van 'mijn' versie de lyricloze stukken tijdens het hardlopen beter waarderenDat vind ik alleen leuk als ik katlam en in de stemming ben.
De normale versie gaat me wat te langzaam, de hardstyle versie inderdaad dus afhankelijk van de omstandighedenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar hardstyle.Dat vind ik alleen leuk als ik katlam en in de stemming ben.
![]()
![]()
Tot het refrein is het leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Net als deze: Nu ik weer fulltime werk, staat SLAM ook weer de hele dag aan.
Top.![]()
![]()
Zet deze even twee uurtjes aan dan.
https://soundcloud.com/an(...)ur-harmony-radioshow
Rayel.Zijn podcasts zijn echt fapwaardig.
Die met de spleetogen zijn de goeien, en die met de spleetogen zijn de slechterikken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Freire het volgende:
Kan ik nu nog probleemloos inhaken bij The Raid of snap ik er dan geen klote van?
![]()
Kan makkelijk. Enige dat je moet weten is dat ze een flatgebouw zijn binnengevallen met de politie. En dat flatgebouw wordt volledig gecontroleerd door een of andere crimelord.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Freire het volgende:
Kan ik nu nog probleemloos inhaken bij The Raid of snap ik er dan geen klote van?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Enige dat je moet weten is dat ze een flatgebouw zijn binnengevallen met de politie. En dat flatgebouw wordt volledig gecontroleerd door een of andere crimelord.![]()
![]()
![]()
INDONESIEquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Welk land speelt het zich af? Dat is geen Japans iig![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:44 schreef Rijst het volgende:
spoiler: The hoofdrolspeler is onsterfelijk
The hoofdrolspeler
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gvd 1 van mijn favoriete youtube kanalen met tons of albums waar ik vaak naar luisterde is offline gehaald, tyfes copyright.
Dan maar zelf downloaden "kopen"![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef Rijst het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=594289960618516![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Terwijl hij een kopje koffie in z'n handen heeft, wat een bazenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef Rijst het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=594289960618516
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef Rijst het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=594289960618516![]()
![]()
En Vucinic in onderhandeling met een club uit de Emiraten![]()
Damjanovic was al naar China, blijft alleen Jovetic over van de Montenegrijnse bazen.![]()
Maar Immobile is naar Dortmund, dus die sterke link is er niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Zhano het volgende:
Nocerino verhuurd aan Torino (dat rijmt ahaha)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Zou ff een vriend van me helpen met zn laatste trophy van FIFA 12, en ik moet op hem wachten dus ik keek ff of ik er in kwam. Nog een Kandji gekocht blijkbaarquote:![]()
![]()
Tove Lo - Habitslekker nummertje is dat al, ben ik hem nu na een paar weken wel zat. Morgen die versie van Zhano maar eens goed luisteren op de boxen.
BTW, the raid![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Alovenac het volgende:
Ik geef echt geen neuk om jouw mening he.
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:
Maar ik kon hem niet meer verder invullen, dus dit wordt niks.
Anders had je nog wel kans gemaakt wou je zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik kon hem niet meer verder invullen, dus dit wordt niks.![]()
Kans gemaakt om geen laatste te worden wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Anders had je nog wel kans gemaakt wou je zeggen
Keihard in mn poepertje gepakt door een of andere wacko die sicko is in FUT. Beste baas kwam ook ver bij het NK Fifa. Man wat een genot![]()
![]()
Je hebt hem al ingevuld, vandaar die 150 punten die jij wel hebt en GekkeGerrit- niet. Anders stond je stijf onderaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik kon hem niet meer verder invullen, dus dit wordt niks.
Algerijnse spelers doneren WK-premies aan burgers van Gazaecht wat moet de 1e persoon wel niet gedacht hebbenquote:
Ik ben het helemaal vergeten in te vullen verder eigenlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt hem al ingevuld, vandaar die 150 punten die jij wel hebt en GekkeGerrit- niet. Anders stond je stijf onderaan.Maar kan dus niet meer onder Gerrit en Tbakkert komen dus
![]()
![]()
Ligt het nou aan mij of is die iMOTM Depay echt, echt, echt teringslecht....Bizar hoe vaak hij gewoon random over de bal heen valt of gewoon een aanname compleet verneukt, zelfs als hij stilstaat. Echt nog geen enkele andere speler zo zien stuntelen als hij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds ik van de NIF ben geswitched naar de MotM heb ik Depay nog amper gezien in mn wedstrijdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:15 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die iMOTM Depay echt, echt, echt teringslecht....Bizar hoe vaak hij gewoon random over de bal heen valt of gewoon een aanname compleet verneukt, zelfs als hij stilstaat. Echt nog geen enkele andere speler zo zien stuntelen als hij![]()
![]()
![]()
Ons nieuwe uitshirt. Umbro is sowieso een stevige verbetering ten opzichte van Patrick (), maar ik moet er nog even aan wennen geloof ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ziet er niet lelijk uit, maar moet die sponsor weer zo groot?quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ons nieuwe uitshirt. Umbro is sowieso een stevige verbetering ten opzichte van Patrick (), maar ik moet er nog even aan wennen geloof ik
Als het niet gehoeven had, was het ook niet gebeurd denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ziet er niet lelijk uit, maar moet die sponsor weer zo groot?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het niet gehoeven had, was het ook niet gebeurd denk ik
Volgens mij worden dit soort zaken gewoon contractueel vastgelegd bij het aangaan van een sponsordeal.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk het inderdaad ook, en dan zal het bij kleinere clubs vaak belangrijker zijn hoe groot de sponsor erop staat en bij de grootste clubs ter wereld moet het er gewoon duidelijk opstaan, maar de aanblik van het shirt niet verpesten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij worden dit soort zaken gewoon contractueel vastgelegd bij het aangaan van een sponsordeal."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik denk dat iedere club een afweging moet maken tussen commercie en authenticiteit. En ik vraag me af of dat direct met grote vs. kleine clubs te maken heeft. Je wil als club een bepaalde cultuur en identiteit hebben en houden, maar dat gaat vaak gepaard met het moeten afzeggen van commerciele kansen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Denk het inderdaad ook, en dan zal het bij kleinere clubs vaak belangrijker zijn hoe groot de sponsor erop staat en bij de grootste clubs ter wereld moet het er gewoon duidelijk opstaan, maar de aanblik van het shirt niet verpesten.
Mooi voorbeeld van een club die zich het liefst helemaal distantieert van commercie is St. Pauli. Niet bepaald een grote club op dit moment. De andere kant van het spectrum zijn clubs als Red Bull Salzburg, die zelfs hun clubnaam vernoemen naar de sponsor. Ieder zijn ding, maar ik kan een cultclub als St. Pauli wel waarderen.
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 03-07-2014 08:38:18 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
foxsports12 euro voor een losse wedstrijd te kijken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kun je er beter gewoon naartoe gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:03 schreef over_hedge het volgende:
foxsports12 euro voor een losse wedstrijd te kijken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mensen die fucking hard praten wanneer ze iemand aan de telefoon hebben
Ik hoor de persoon die ik aan de lijn heb zelfs niet meer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja, gaat nergens over die prijzen. Ik ga maar een eredivisie internet seizoen kopen. voor 150 euro.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die fucking hard praten wanneer ze iemand aan de telefoon hebben
Ik hoor de persoon die ik aan de lijn heb zelfs niet meer.![]()
Gisteren trouwens 3 overwinningen op rij in de eerste wedstrijden in Div1. POTS is op weg naar een ouderwets kampioenschap
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MorgenHele TP vol maar ik kan de items er pas op zetten als ik thuis ben.
Gisteren nog wel IF Luiz Gustavo gekocht.. en een paar wedstrijden mee gespeeld.![]()
Jij gaat echt door met traden tot pakweg 20 september he?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenHele TP vol maar ik kan de items er pas op zetten als ik thuis ben.
Gisteren nog wel IF Luiz Gustavo gekocht.. en een paar wedstrijden mee gespeeld.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, ik open gewoon wat silver packs en ik verkoop de inhoud.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij gaat echt door met traden tot pakweg 20 september he?
Heb nog wel meer dan 1100 contracten om te verkopen.. ik voorspel dat die na het WK wel te verkopen zijn.![]()
Voor nog meer links kan je mij DM'en. Ik verzin die linkjes waar je bij staat.
Zelfs voor jouw freaky shit, DS2.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Na het wk en richting oktober gaat iedereen packs openen omdat je niks meer aan je coins hebt als fifa 15 er is dus zul je je contracten als nog niet kwijt kunnen.
Ik heb die 1e link (gelukkig) niet gezien.. en ik bekijk nooit rare dingen op internet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor nog meer links kan je mij DM'en. Ik verzin die linkjes waar je bij staat.
Zelfs voor jouw freaky shit, DS2.![]()
Ach, als je het op hoofdlijnen bekijkt worden het hele jaar door veel packs geopend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Na het wk en richting oktober gaat iedereen packs openen omdat je niks meer aan je coins hebt als fifa 15 er is dus zul je je contracten als nog niet kwijt kunnen.
- FUT komt uit, iedereen opent packs want wil een goede start maken
- FUT releaset het hele jaar door goede IF's, dus openen we packs
- FUT releaset TOTY's en TOTS-en gedurende een week of 5, dus openen we packs
- FUT komt met FUT WC, dus openen we packs voor een mooi team daar
- FUT loopt op zijn einde, dus openen we packs met onze overtollige coinsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. En als er niks bijzonders is doen ze wel 100k packs of wat dan ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, als je het op hoofdlijnen bekijkt worden het hele jaar door veel packs geopend.
- FUT komt uit, iedereen opent packs want wil een goede start maken
- FUT releaset het hele jaar door goede IF's, dus openen we packs
- FUT releaset TOTY's en TOTS-en gedurende een week of 5, dus openen we packs
- FUT komt met FUT WC, dus openen we packs voor een mooi team daar
- FUT loopt op zijn einde, dus openen we packs met onze overtollige coinsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar als er geen goede gold IFs in packs zitten wil bijna niemand nog gold packs openen. Wel silver en bronze packs (want er komt waarschijnlijk nog een MLS TOTS aan) en TOTWs met veel bronzes en silvers.![]()
Geen goede gold IF's in packs...ik schat dat dat nu het hele jaar door hooguit een keer of 5 is gebeurd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar als er geen goede gold IFs in packs zitten wil bijna niemand nog gold packs openen. Wel silver en bronze packs (want er komt waarschijnlijk nog een MLS TOTS aan) en TOTWs met veel bronzes en silvers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook nooit gekeken naar http://www.paardenvijgentussenjetenenfetisj.nl ?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die 1e link (gelukkig) niet gezien.. en ik bekijk nooit rare dingen op internet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook nooit gekeken naar http://www.paardenvijgentussenjetenenfetisj.nl ?![]()
88 miljoen bieden voor een voetballer die de komende 3 maanden sowieso waardeloos is. Ik vond Barca altijd een mooie club, maar dit soort dingen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
88 miljoen bieden voor een voetballer die de komende 3 maanden sowieso waardeloos is. Ik vond Barca altijd een mooie club, maar dit soort dingen![]()
![]()
Altijd maar aanvallers kopen terwijl het echte probleem achterin zit. Koop dan een goede rechtsbuiten, Messi/Suarez/Neymar in 1 team werkt toch nooit![]()
Oh, er komen vast nog wel 1 of 2 verdedigers (geruchten rond Benatia). Het gaat er inderdaad meer om dat ze bereid zijn dit bedrag weg te leggen voor een rommelaar die hoogstwaarschijnlijk geen klik heeft met de andere aanvallers in het team. Inclusief gedragsproblemen en een vette schorsing die nog uitgezeten moet worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]![]()
Altijd maar aanvallers kopen terwijl het echte probleem achterin zit. Koop dan een goede rechtsbuiten, Messi/Suarez/Neymar in 1 team werkt toch nooitNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, is ook niet normaal. 90 miljoen voor een speler die ze eigenlijk niet nodig hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh, er komen vast nog wel 1 of 2 verdedigers (geruchten rond Benatia). Het gaat er inderdaad meer om dat ze bereid zijn dit bedrag weg te leggen voor een rommelaar die hoogstwaarschijnlijk geen klik heeft met de andere aanvallers in het team. Inclusief gedragsproblemen en een vette schorsing die nog uitgezeten moet worden.. Zo zie je maar ook dat clubs er geen flikker om geven wat voor reputatie je hebt als je zo goed bent als Suarez.
Benatia zou wel een goede zijn inderdaad.![]()
Echt die "supporters" van buitenlande clubs op Voetbalzone.![]()
Wat een stelletje mongolen bij elkaar zeg.
en dit soort figuren:
Sowieso al die mensen daar die zichzelf als supporter zien van een buitenlandse club met hun Hala Madrid en Visca Barcelonaquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt die "supporters" van buitenlande clubs op Voetbalzone.![]()
Wat een stelletje mongolen bij elkaar zeg.
en dit soort figuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lees zelden de reacties van voetbalzone aangezien ik me daar altijd kapot aan erger![]()
![]()
gaat niet gebeuren knulquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik open gewoon wat silver packs en ik verkoop de inhoud.
Heb nog wel meer dan 1100 contracten om te verkopen.. ik voorspel dat die na het WK wel te verkopen zijn.eerst moet ik ze allemaal nog kwijt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
ach, ik kan tenminste etenen drinken wanneer ik wil.![]()
![]()
met die eetgewoontes van jou ook wel nodig hequote:Op donderdag 3 juli 2014 10:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
ach, ik kan tenminste etenen drinken wanneer ik wil.
#FreeTrapz![]()
mcdonalds zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met die eetgewoontes van jou ook wel nodig he![]()
![]()
Vetklepquote:![]()
zo even bets pakken voor mogen, lastige wedstrijdjes trouwens
#FreeTrapz![]()
Ik 1x in 3 maanden ofzo.. maar de laatste tijd wat meer. Misschien vandaag ook wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef Rijst het volgende:
ik ga daar maar 5x in de maand heen dus valt mee![]()
En tel daar je bezoekjes aan de Burger King eens bij op?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:04 schreef Rijst het volgende:
ik ga daar maar 5x in de maand heen dus valt meeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
dan wordt het een ander verhaal. mja moet etoch etenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En tel daar je bezoekjes aan de Burger King eens bij op?![]()
Waarom gooi je thuis niet gewoon iets in het vet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
dan wordt het een ander verhaal. mja moet etoch eten![]()
En de lokale snackboer, en de kapsalons.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En tel daar je bezoekjes aan de Burger King eens bij op?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Truequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
dan wordt het een ander verhaal. mja moet etoch eten
Ik zeg zaterdagavond in de kroeg ook weer gewoon tegen mezelf "mja moet toch drinken"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Groningen, Ajax en Liverpool heeft hij toch niet echt voor opschudding gezorgd? Jaja, 2 keer bijten, maar hij heeft zich wel altijd goed ingezet voor de clubs. En volgens mij was hij best geliefd bij de supporters.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh, er komen vast nog wel 1 of 2 verdedigers (geruchten rond Benatia). Het gaat er inderdaad meer om dat ze bereid zijn dit bedrag weg te leggen voor een rommelaar die hoogstwaarschijnlijk geen klik heeft met de andere aanvallers in het team. Inclusief gedragsproblemen en een vette schorsing die nog uitgezeten moet worden.
Op die zomer na dat hij flirtte met Arsenal. Maar zo hoor ik altijd in die radio reclame: Flirten is niet strafbaar.![]()
Het is ook niet alleen zijn gedrag. Het is dat, in combinatie met zijn (gebrek aan) klik met andere Barca-aanvallers, in combinatie met het bedrag dat Barca bereid is weg te leggen. Zoals Kiid zegt: ze zijn bereid bijna 90 miljoen neer te tellen voor een speler die waarschijnlijk weinig toe voegt aan het spel, zich geregeld discutabel gedraagt (racistische opmerking tegen Evra vergeten?), en ook nog eens de eerste maanden geschorst is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Groningen, Ajax en Liverpool heeft hij toch niet echt voor opschudding gezorgd? Jaja, 2 keer bijten, maar hij heeft zich wel altijd goed ingezet voor de clubs. En volgens mij was hij best geliefd bij de supporters. Op die zomer na dat hij flirtte met Arsenal. Maar zo hoor ik altijd in die radio reclame: Flirten is niet strafbaar.
Hun geld, dus Barca beslist natuurlijk, maar ik vind het geen fraaie actie van een club die ik altijd wel een warm hart toe droeg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo weinig toevoegt?
Denk dat hij daar gewoon gaat shinen. Voor Liverpool was volgens mij de verwachting ook dat het niet veel ging worden.![]()
Ohja, Evra was ik vergeten, maar dat is de leeftijd. Het is wel zeker dat Barcelona er nu alles aan doet om het sympathieke imago dat ze hadden vakkundig naar de klote te helpen. Je zou juist verwachten dat zijn marktwaarde zou dalen na de idioterie van het WKquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen zijn gedrag. Het is dat, in combinatie met zijn klik met andere Barca-aanvallers, in combinatie met het bedrag dat Barca bereid is weg te leggen. Zoals Kiid zegt: ze zijn bereid bijna 90 miljoen neer te tellen voor een speler die waarschijnlijk weinig toe voegt aan het spel, zich geregeld discutabel gedraagt (racistische opmerking tegen Evra vergeten?), en ook nog eens de eerste maanden geschorst is. Hun geld, dus Barca beslist natuurlijk, maar ik vind het geen fraaie actie van een club die ik altijd wel een warm hart toe droeg.![]()
![]()
Waar nu altijd wel een aanvaller was die in het teambelang speelde (Pedro, Sanchez), komt er nu een egoist bij. En dat naast de heren Messi en Neymar. Ik denk echt niet dat dat gaat werken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:17 schreef ThadCastle het volgende:
Hoezo weinig toevoegt?
Denk dat hij daar gewoon gaat shinen. Voor Liverpool was volgens mij de verwachting ook dat het niet veel ging worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap sowieso niet wat ze met nóg een aanvaller van zo'n hoog niveau (Iniesta speelt bijvoorbeeld ook geregeld voorin), als het achterin zo lek als een mandje is. Zo zou ik Mascherano altijd op het middenveld zetten, als je ziet hoe hij nu bij Argentinië speelt. Daar vind ik hem echt een koningquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar nu altijd wel een aanvaller was die in het teambelang speelde (Pedro, Sanchez), komt er nu een egoist bij. En dat naast de heren Messi en Neymar. Ik denk echt niet dat dat gaat werken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
je zie het verkeerd, Barca koopt nu Suarez met 17 Miljoen korting omdat hij een beetje niet zo aardig deed tegen chiellini. Dhr. L.Messi is een beetje barca moe en sjokt werkelijk over het veld. Achter de schermen zijn ze allang bezig met zijn verkoop. vangen ze 120 miljoen voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen zijn gedrag. Het is dat, in combinatie met zijn (gebrek aan) klik met andere Barca-aanvallers, in combinatie met het bedrag dat Barca bereid is weg te leggen. Zoals Kiid zegt: ze zijn bereid bijna 90 miljoen neer te tellen voor een speler die waarschijnlijk weinig toe voegt aan het spel, zich geregeld discutabel gedraagt (racistische opmerking tegen Evra vergeten?), en ook nog eens de eerste maanden geschorst is.
Hun geld, dus Barca beslist natuurlijk, maar ik vind het geen fraaie actie van een club die ik altijd wel een warm hart toe droeg.
hebben ze dus nog 32 miljoen over een 2 goede CB's te kopen. appeltje eitje.
Gaan ze het NL WK2014 systeem spelen. en blok verdedigen met 2 snelle backs (dit is louis even vergeten in zijn tactiek) die ballen op neymar en suarez pompen en hopen dat hij er in valt![]()
barca 2015 style.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat een visionair.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zie het verkeerd, Barca koopt nu Suarez met 17 Miljoen korting omdat hij een beetje niet zo aardig deed tegen chiellini. Dhr. L.Messi is een beetje barca moe en sjokt werkelijk over het veld. Achter de schermen zijn ze allang bezig met zijn verkoop. vangen ze 120 miljoen voor.
Gaan ze het NL WK2014 systeem spelen. en blok verdedigen met 2 snelle backs (dit is louis even vergeten in zijn tactiek) die ballen op neymar en suarez pompen en hopen dat hij er in valt![]()
barca 2015 style.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verkoop van Messi is inderdaad niet ondenkbaar. Maar zoals ik eerder al zei: ik zie hem niet naar PSG gaan (want Ibra). Italiaanse clubs hebben geen geld, Duitse clubs geen interesse, blijft Engeland dus over. Chelsea speelt te verdedigend voor Messi (inb4 een boze Paul) heeft Costa al gekocht, Arsenal, United en Liverpool hebben niet zoveel geld...blijft over: City. Aguero gaat blij zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zie het verkeerd, Barca koopt nu Suarez met 17 Miljoen korting omdat hij een beetje niet zo aardig deed tegen chiellini. Dhr. L.Messi is een beetje barca moe en sjokt werkelijk over het veld. Achter de schermen zijn ze allang bezig met zijn verkoop. vangen ze 120 miljoen voor.
barca 2015 style.![]()
E: bedenk me nu, misschien wil City dan Yaya wel in ruil betrekken, want die wil weg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goede beredenering. Denk inderdaad dat hij alleen bij City echt terecht kan en dan ook samen met Zabaleta/Agüeroquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkoop van Messi is inderdaad niet ondenkbaar. Maar zoals ik eerder al zei: ik zie hem niet naar PSG gaan (want Ibra). Italiaanse clubs hebben geen geld, Duitse clubs geen interesse, blijft Engeland dus over. Chelsea speelt te verdedigend voor Messi (inb4 een boze Paul) heeft Costa al gekocht, Arsenal, United en Liverpool hebben niet zoveel geld...blijft over: City. Aguero gaat blij zijn![]()
E: bedenk me nu, misschien wil City dan Yaya wel in ruil betrekken, want die wil weg![]()
Vlak voor het WK heeft Messi nog gezegd: Als de supporters willen dat ik weg ga, dan ga ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkoop van Messi is inderdaad niet ondenkbaar. Maar zoals ik eerder al zei: ik zie hem niet naar PSG gaan (want Ibra). Italiaanse clubs hebben geen geld, Duitse clubs geen interesse, blijft Engeland dus over. Chelsea speelt te verdedigend voor Messi (inb4 een boze Paul) heeft Costa al gekocht, Arsenal, United en Liverpool hebben niet zoveel geld...blijft over: City. Aguero gaat blij zijn![]()
E: bedenk me nu, misschien wil City dan Yaya wel in ruil betrekken, want die wil weg
Ze kopen nu Suarez.
Duidelijk toch?![]()
Nou daar heb je het eerste deel al voor een verdedigend blok.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Busquets er naast moet je alleen nog 3 CB's
#FreeTrapz![]()
![]()
zullen deze ooit nog wat waard worden
#FreeTrapz![]()
Nopequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
zullen deze ooit nog wat waard worden
Zo lang duurt Fifa 14 ook niet meer![]()
Hebben de supporters dan massaal ingezet op de transfer van Suarez? Dat was mij nog niet duidelijk. Volgens mij is er nog wel een verschil mogelijk tussen wat supporters willen, en de acties van een clubbestuur. Eea is niet altijd in lijn met elkaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vlak voor het WK heeft Messi nog gezegd: Als de supporters willen dat ik weg ga, dan ga ik.
Ze kopen nu Suarez.
Duidelijk toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zat ik ook te denken laat ze wel staan voor als FUT 15 echt enorm tegen valt. eerst cashen op consumables en dan lekker 14 spelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nope
Zo lang duurt Fifa 14 ook niet meer![]()
eerst nog sparen voor iMOTM de bruyne maar dan gooien we wel wat spelers uit de club en wat TF de deur uitwat een bende in mijn club
doelstelling voor FUT 15 nette opgeruimde club houden
#FreeTrapz![]()
Ik wacht met het kopen van IF De Bruyne totdat bekend wordt of hij in het volgende TOTM zit.. en anders koop ik iMotM Shaqiri weer terug.![]()
die heb ik ook weer eens te vroeg gekocht. net als fellaini, al is fellaini nu weer best gestegenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wacht met het kopen van IF De Bruyne totdat bekend wordt of hij in het volgende TOTM zit.. en anders koop ik iMotM Shaqiri weer terug.![]()
koop de bruyne ook pas volgende week verwacht m wel in kwart/halve finale TOTTPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop dat Fifa 15 op next-gen wel een stuk beter gaat worden want echt een heel verschil tussen 14 op last-gen en next-gen zit er niet naar mijn idee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zat ik ook te denken laat ze wel staan voor als FUT 15 echt enorm tegen valt. eerst cashen op consumables en dan lekker 14 spelen![]()
eerst nog sparen voor iMOTM de bruyne maar dan gooien we wel wat spelers uit de club en wat TF de deur uitwat een bende in mijn club
doelstelling voor FUT 15 nette opgeruimde club houden
![]()
Hoezo vind je hem een egoïst? Hij had 12 assists afgelopen seizoen en in de wedstrijden die ik gezien heb was hij zeker niet egoïstisch. Samenwerking met Sturridge was geniaal, zie niet in waarom dat niet met Messi kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar nu altijd wel een aanvaller was die in het teambelang speelde (Pedro, Sanchez), komt er nu een egoist bij. En dat naast de heren Messi en Neymar. Ik denk echt niet dat dat gaat werken.![]()
Is hij zo duur inmiddels?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had iMotM Huntelaar ook te vroeg verkocht.. nu is de laagste BIN 168k.
Ik had gedacht dat er weer een TOTW zou komen met re-release van de MOTM kaarten. Nu doen ze weer alleen van de groepsfase, kut ea![]()
![]()
Misschien omdat hij bij Liverpool sowieso wel de steraanvaller was. Bij Barcelona moet hij zich opnieuw bewijzen, en dat gaat het best door het scoren van veel goals. Desnoods ten koste van Neymar of Messi.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem een egoïst? Hij had 12 assists afgelopen seizoen en in de wedstrijden die ik gezien heb was hij zeker niet egoïstisch. Samenwerking met Sturridge was geniaal, zie niet in waarom dat niet met Messi kan
Maar het kan ook zo goed uitpakken, een groter probleem van Barcelona is momenteel nog steeds de verdediging.
Mijn beeld bij hem is inderdaad dat hij vooral voor eigen kansen gaat, en dat zijn sterke punten niet bepaald in het opzetten/aangaan van combinaties liggen. Die 12 assists spreken dat dan weer tegen trouwens...quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo vind je hem een egoïst? Hij had 12 assists afgelopen seizoen en in de wedstrijden die ik gezien heb was hij zeker niet egoïstisch. Samenwerking met Sturridge was geniaal, zie niet in waarom dat niet met Messi kanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat hij zich dan juist nederig gaat opstellenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien omdat hij bij Liverpool sowieso wel de steraanvaller was. Bij Barcelona moet hij zich opnieuw bewijzen, en dat gaat het best door het scoren van veel goals. Desnoods ten koste van Neymar of Messi.
Maar het kan ook zo goed uitpakken, een groter probleem van Barcelona is momenteel nog steeds de verdediging.![]()
![]()
Supporters waren alleen ontevreden met hem aan het eind van vorig seizoen, daar reageerde Messi op. De supporters zullen niet een plan van aanpak geschreven hebben voordat ze zich tegen hem keerden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hebben de supporters dan massaal ingezet op de transfer van Suarez? Dat was mij nog niet duidelijk. Volgens mij is er nog wel een verschil mogelijk tussen wat supporters willen, en de acties van een clubbestuur. Eea is niet altijd in lijn met elkaar.![]()
dat zou ook kunnen, want als hij die rol op zich neemt en het wordt een succes, dan heeft iedereen het weer over de geweldige transformatie die hij dan doorgemaakt zou hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich dan juist nederig gaat opstellen
Aan de andere kant, als Barcelona in dat geval geen prijzen pakt, dan wordt er wel naar hem gewezen met het verwijt dat hij niet genoeg heeft gescoord..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dan zullen ze zich verbijten. Whahahaha, lol lol lol. ver-bijten. Vat je hem? Bijten. Suarez. Hap hapquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen, want als hij die rol op zich neemt en het wordt een succes, dan heeft iedereen het weer over de geweldige transformatie die hij dan doorgemaakt zou hebben.
Aan de andere kant, als Barcelona in dat geval geen prijzen pakt, dan wordt er wel naar hem gewezen met het verwijt dat hij niet genoeg heeft gescoord...![]()
![]()
Wist niet dat ze ontevreden over hem waren. Anyhow, ik zou toch even moeten wennen als hij bijvoorbeeld in een City-shirt gaat rondlopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Supporters waren alleen ontevreden met hem aan het eind van vorig seizoen, daar reageerde Messi op. De supporters zullen niet een plan van aanpak geschreven hebben voordat ze zich tegen hem keerden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan zullen ze zich verbijten. Whahahaha, lol lol lol. ver-bijten. Vat je hem? Bijten. Suarez. Hap hap![]()
![]()
Net of Messi voor een team met hartjes wil spelen.
En dan de overstap naar een echte topclub; Feyenoordquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:58 schreef Zhano het volgende:
Messi gewoon naar Heerenveen, kan ie vast wennen dat ie naar de blauw-wit gestreepten moet spelen![]()
![]()
Hartjesquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net of Messi voor een team met hartjes wil spelen.Schele...
![]()
Wat een volk is dat zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:02 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1829Huilie huilies.. Ze vergeten ook allemaal dat Sneijder daar voor al de 1-1 had gemaakt met een normale goal.
Bloemblaadjes maar voor mij blijven het hartjes.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ach als wij zo hadden verloren hadden genoeg mensen exact hetzelfde gereageerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat een volk is dat zeg.Huilie huilies.. Ze vergeten ook allemaal dat Sneijder daar voor al de 1-1 had gemaakt met een normale goal.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: