SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, de koper let niet op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SMLENO is iets anders dan spelers voor veel te veel erop zetten en dat ze dan gekocht worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh die ga ik als home kit doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice one.
Die van Viborg is ook wel aardig.
[ afbeelding ]
2x oranje om de andere te irriteren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Baasquote:![]()
Heb nog steeds die MLS shirtjes met Xbox als sponsor volgens mij zijn die ook wel wat waard nu
blablablabla![]()
Die Sounders shirtjes zijn wel wat waard volgens mij. Tenminste eerst wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Heb nog steeds die MLS shirtjes met Xbox als sponsor volgens mij zijn die ook wel wat waard nu
7k voor de derde kit en 4k voor de zwarte uitshirts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef higuain9 het volgende:
die heb ik ook nog in mn account. :p voor hoeveel heb je die verkochttblablablabla![]()
Crazy dude.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 987 kits in mijn club en 503 badges.. geen idee hoeveel er dit jaar in FUT zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die badge van Amkar Perm is ook veel meer waard dan ik dacht (3k of misschien wel meer aangezien ik hem nu best wel snel verkoop)![]()
Eindelijk iemand met smaakquote:![]()
These things happen![]()
![]()
Ik heb die maandag toen het album uitkwam meteen gekochtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak![]()
These things happen![]()
![]()
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?quote:![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet dat dit het beste nummer is van hem
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?Gabbertje
![]()
Even op Facebook gekeken, maar Imotm Huntelaar is dus niet opnieuw uitgebracht?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Beter idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet dat dit het beste nummer is van hemSurequote:![]()
![]()
Ik heb ook een houseplaat gemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey Dimitri, wat is dit voor trage peop dan?![]()
![]()
[quote]Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 987 kits in mijn club en 503 badges.. geen idee hoeveel er dit jaar in FUT zitten.
[/quote waarom zoveel want je kunt er toch maar een tegelijk![]()
had het niet verwacht maar motm blind speelt best wel goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat heeft Facebook ermee te maken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef el-blanchito het volgende:
Even op Facebook gekeken, maar Imotm Huntelaar is dus niet opnieuw uitgebracht?
Er is een "team of the group stage" uitgebracht vandaag. Waarschijnlijk maandag een team van de 1/8 (en evt. kwart)finale. Daar zit hij dan bij. En o.a. De Bruyne.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb m ook gekocht, voor die prijs is dat risicoloosquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef over_hedge het volgende:
had het niet verwacht maar motm blind speelt best wel goed.Binnenkort eens erin zetten.
![]()
Ik heb ooit geloof ik zo'n pagina geliked van EA. Ik kan het hier ook wel vragen maar ik kan net zo goed zelf kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heeft Facebook ermee te maken?
Er is een "team of the group stage" uitgebracht vandaag. Waarschijnlijk maandag een team van de 1/8 (en evt. kwart)finale. Daar zit hij dan bij. En o.a. De Bruyne.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja 9kquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb m ook gekocht, voor die prijs is dat risicoloosBinnenkort eens erin zetten.
Ik heb wel tots kompany er naast staan. Kan misschien ook helpenMaar speelt wel fijn.
En motm fellaini is echt een baas in 433. in 442 vond ik hem wel stuk minder. Apart wel hoe dat soms kan uitmaken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo kan ik heel vaak mijn kits veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef higuain9 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 987 kits in mijn club en 503 badges.. geen idee hoeveel er dit jaar in FUT zitten.
[/quote waarom zoveel want je kunt er toch maar een tegelijkquote:
O wacht dat is geen Fries.. kom er nu pas achter dat het Arjen Lubach (de slimste mens van een paar jaar geleden) is door de beschrijving![]()
![]()
ja jammer dat hij dood isquote:![]()
ja lekker ga ff 900 keer van shirt veranderenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kan ik heel vaak mijn kits veranderen.
[..]
O wacht dat is geen Fries.. kom er nu pas achter dat het Arjen Lubach (de slimste mens van een paar jaar geleden) is door de beschrijving![]()
Spreek je eigenlijk Fries DSje? Verstaan iig wel toch? Luister deze:quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kan ik heel vaak mijn kits veranderen.
[..]
![]()
Ja, ik versta het wel. Alleen die titel alquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spreek je eigenlijk Fries DSje? Verstaan iig wel toch? Luister deze:Je had toch ook een soort Lange Frans & Baas B maar dan Fries? Ik weet alleen niet meer hoe die heten.
![]()
Is gewoon een verzameling.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef higuain9 het volgende:
[..]
ja lekker ga ff 900 keer van shirt veranderen![]()
Van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef higuain9 het volgende:
praat gewoon over fut man en anders blijf je lekker weg haha ja toch?![]()
Zostraks laatste ep gezien, beetje voorspelbaar/feelgood einde... Niet zo'n lekkere cliffhanger als s01.quote:![]()
ja sorrie het is hier niet alemaal rozegeur en maneschijn. het gaat hier soms ook over de lelijke dingen in de leven xDquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef higuain9 het volgende:
waarom gaat het hier over frieze muziek man :p is toch en fut forumNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja vind ik ook. Dat V aangereden zou worden zag je al aankomen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zostraks laatste ep gezien, beetje voorspelbaar/feelgood einde... Niet zo'n lekkere cliffhanger als s01.
Seizoen 2 was wel veel beter dan de eerste.![]()
Best leukquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
Dit jaar eindelijk een keer weer heen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best leukHaha ja toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van Huugh kan ik heel prima waarderen, maar dit gaat me te verquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dit jaar eindelijk een keer weer heen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Goeie ouwe tijd.
Diezelfde dag een nieuwe telefoon en 's nachts vanaf het balkon in Tropicana laten vallen.
Godver, wat was ik trots op mijn eerste Air Maxxies en mijn eerste Aussiequote:
Mooie tijd was dat, met Club X hier 10 km over de grens
Maar intussen vind ik dat toch echt mooier.
Vanaf minuut 16![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat niet, maar ik ga hem denk ik wel weer kijkenquote:
http://www.tvgids.tv/tv/the-raid-redemption/11455315Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Air maxxies met een Cavello trainingspakquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, wat was ik trots op mijn eerste Air Maxxies en mijn eerste Aussie
Mooie tijd was dat, met Club X hier 10 km over de grens
Maar intussen vind ik dat toch echt mooier.
Vanaf minuut 16![]()
En dan elke week naar de kapper om je blockhead bij te scheren
Ik heb alleen Aussies gehad...en o ja, een korte broek van Cavelloquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Air maxxies met een Cavello trainingspakEn dan elke week naar de kapper om je blockhead bij te scheren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ga hem denk ik wel weer kijken
http://www.tvgids.tv/tv/the-raid-redemption/11455315m'n enige bluray film
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Dit is nog wel gewoon het beste wat je kan meemaken
Legioenzaalquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit is nog wel gewoon het beste wat je kan meemakenaltijd ruzie daar
blablablabla![]()
Meestal staan er wel eens van die doorgesnoven harry'squote:
Johquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meestal staan er wel eens van die doorgesnoven harry's
Je heb zo'n bolle lange gast die staat op Z4 echt een kneus is dat niet eens harde kern maar die beukt iedereen en als iemand hem aanraakt gaat hij teringagressief doen.blablablabla![]()
Op DHZ heb je ook zo'n kneus die altijd zo aggresief doet zou me niks verbazen als hij dat is. Ook een grote lompe debielquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Joh
Je heb zo'n bolle lange gast die staat op Z4 echt een kneus is dat niet eens harde kern maar die beukt iedereen en als iemand hem aanraakt gaat hij teringagressief doen.
Volgens mij ken ik die ook. Van Ee heet die gozer geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op DHZ heb je ook zo'n kneus die altijd zo aggresief doet zou me niks verbazen als hij dat is. Ook een grote lompe debiel![]()
Neuh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die ook. Van Ee heet die gozer geloof ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan je beter naar een Trap festival gaan.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je beter naar een Techno festival gaan.![]()
/carequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van die muziek.![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik hou helemaal niet van die muziek.
Hier DS2 genoeg fap materiaal om je eikel eraf te trekken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mijn bluray ookquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
deddot dedot dedotDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
raid tijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
EA sloeg afgelopen zondag behoorlijk de plank mis met hun setje helaas![]()
Da's discirminiriendquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:08 schreef Zhano het volgende:
Kan bij dit soort films nooit die mensen uit elkaar houden :$GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ze draaide op de hardcore stage, maar hun set was veel te soft vergeleken met wat er daarvoor al was gedraaid. Het publiek kon het allemaal niet echt waarderen had ik het idee. (ik stond er zelf ook)quote:![]()
TOTS Sturridge dus 3 goals uit 7 wedstrijden. IF Eto'o 5 goals uit 2 wedstrijden. Goede wisseling van de wacht dus![]()
![]()
Jeuzus dit vind ik zelfs echt een takke herriequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dit jaar eindelijk een keer weer heen.
Ground zero is niet enkel hardcore toch trouwens ?![]()
Nu gaat hij pas echt beginnenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh zo, matig ja. Kan een keer gebeuren...quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ze draaide op de hardcore stage, maar hun set was veel te soft vergeleken met wat er daarvoor al was gedraaid. Het publiek kon het allemaal niet echt waarderen had ik het idee. (ik stond er zelf ook)![]()
Ik ben een beetje bang voor een wisseling van de wachtquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
TOTS Sturridge dus 3 goals uit 7 wedstrijden. IF Eto'o 5 goals uit 2 wedstrijden. Goede wisseling van de wacht dus
Mijn Klaas-jan loopt ongeveer 2:1 in divisie 1, dus z'n IMotm zal alleen maar tegenvallen wss
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Zit al de hele dag in m'n hoofd. Mainstream maar stiekem toch wel lekker.
Net als deze: Nu ik weer fulltime werk, staat SLAM ook weer de hele dag aan.
Top.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Oh en volgende week DJMAG top 100 in Paradiso.En de week daarna Electronic Family. Hertjes tackelen op bazenmuziek.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Al kan ik van 'mijn' versie de lyricloze stukken tijdens het hardlopen beter waarderen![]()
![]()
Ja, maar hardstyle.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Al kan ik van 'mijn' versie de lyricloze stukken tijdens het hardlopen beter waarderenDat vind ik alleen leuk als ik katlam en in de stemming ben.
De normale versie gaat me wat te langzaam, de hardstyle versie inderdaad dus afhankelijk van de omstandighedenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar hardstyle.Dat vind ik alleen leuk als ik katlam en in de stemming ben.
![]()
![]()
Tot het refrein is het leukquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Net als deze: Nu ik weer fulltime werk, staat SLAM ook weer de hele dag aan.
Top.![]()
![]()
Zet deze even twee uurtjes aan dan.
https://soundcloud.com/an(...)ur-harmony-radioshow
Rayel.Zijn podcasts zijn echt fapwaardig.
Die met de spleetogen zijn de goeien, en die met de spleetogen zijn de slechterikken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Freire het volgende:
Kan ik nu nog probleemloos inhaken bij The Raid of snap ik er dan geen klote van?
![]()
Kan makkelijk. Enige dat je moet weten is dat ze een flatgebouw zijn binnengevallen met de politie. En dat flatgebouw wordt volledig gecontroleerd door een of andere crimelord.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef Freire het volgende:
Kan ik nu nog probleemloos inhaken bij The Raid of snap ik er dan geen klote van?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Enige dat je moet weten is dat ze een flatgebouw zijn binnengevallen met de politie. En dat flatgebouw wordt volledig gecontroleerd door een of andere crimelord.![]()
![]()
![]()
INDONESIEquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Welk land speelt het zich af? Dat is geen Japans iig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: