SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
DIKKE KKZEUGquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:50 schreef G.R.S. het volgende:
Al die gymchicks geven me een reden om meer chocolade te eten
#fatacceptance <3
Bitch pls. Dat constante gezeik over fitness en voeding komt me de strot uit. Fucking healthisme. Echte vrouwen hebben rondingen.quote:
zow is het meid... wij egte meiden hebben celulietus en liefdeshandvaatjes ha..ha....ha............... laat ze mar lkkr kyken naar die neppe meiden met fotosjop....quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bitch pls. Dat constante gezeik over fitness en voeding komt me de strot uit. Fucking healthisme. Echte vrouwen hebben rondingen.
hep je tog iets om vast te houwe?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef stinkie het volgende:
Liefdeshandvaatjes, right
Complete draagbanden bedoel je
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
zow is het meid... wij egte meiden hebben celulietus en liefdeshandvaatjes ha..ha....ha............... laat ze mar lkkr kyken naar die neppe meiden met fotosjop....
Tell 'm girl! Echte mannen willen meiden die zo nu en dan van een XXL McDonalds menu houden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
zow is het meid... wij egte meiden hebben celulietus en liefdeshandvaatjes ha..ha....ha............... laat ze mar lkkr kyken naar die neppe meiden met fotosjop....
Wil jij eens Posen in slipje lekkere hunkquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
sickening TT
En Opie is idd wel een baasje Henk, maar de beste character is sowieso Chucky.![]()
lat die mannetjes mr werken voor ons ha...ha....haquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tell 'm girl! Echte mannen willen meiden die zo nu en dan van een XXL McDonalds menu houden.
Uiteraard wil ik een man met een 8pack en lekkere dikke biceps en grote handen zodat ie mijn prachtige vrouwelijke rondingen stevig kan vastpakken
Moet je eerst $100 overmaken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wil jij eens Posen in slipje lekkere hunk
Chucky fucking freak. Grootste baas is Chibs met z'n Schotse accent. 'Jackieboy'quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
sickening TT
En Opie is idd wel een baasje Henk, maar de beste character is sowieso Chucky.![]()
Haha, Chibs is een baas idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Chucky fucking freak. Grootste baas is Chibs met z'n Schotse accent. 'Jackieboy'
[ afbeelding ]
Hahahahaha.quote:
Zit Jahr00n weer achter je toetsenbord meid?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
lat die mannetjes mr werken voor ons ha...ha....ha![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |