quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef DonorDirk het volgende:
Ik heb als 6-jarige regelmatig de kont afgeveegd van een chick uit mijn klas. Daar heb ik ook geen scat-fetish aan overgehouden. En ook wel eens een onschuldige homo-ervaring gehad. Lijkt me niet meer dan normaal.
Ik denk dat dat dan vooral door jouw bloedende vagina kwam.. Lijkt me ook weinig aantrekkelijk om mee te spelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ben abnormaal geloof ik.. nooit gedaan vroeger dat soort dingetjes. Ook al ben ik geen vrouw.
Je hebt geen idee hoe blij ik ben om te weten dat meerdere mensen dit hebben gedaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Myrr het volgende:
Je hebt geen idee hoe blij ik ben dit topic te lezen
Dacht al dat ik een ziekeling was ofzo als kind maar iedereen heeft het gedaan. God zij dank.
Nu dit wetende... M'n zusjenooooohhhhhhhhhhhhhhhh
Dat kussen en knuffel, dat deed ik ook. Bloedfanatiek zelfs. Heb daar nu zelfs beetje problemen mee, aangezien dat voor mij de ultieme manier is om klaar te komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:58 schreef snakelady het volgende:
Dat is heel normaal, haast ieder kind, jongetje of meisje doet dit, is het niet met een leeftijdsgenootje dan wel met een knuffel, kussen of handen.
Er is ook niks mis mee, het hoort bij het ontdekken van je lichaam, ze komen er achter dat als je jezelf daar aanraakt het fijn aanvoelt.
Wat wel belangrijk is is dus dat kinderen dit op hun eigen tempo zonder volwassen bemoeienissen doen.
Met andere jongens?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik deed op de basisschool niet anders dan droogneuken, TS. Je bent mijn inziens mentaal en fysiek compleet 100% in orde.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
No shit. Alsof ik meisjes kon rijden met mijn misvormde hoofd.
In mijn klas zat ook een meisje die dat heel opzichtig deed. Wrijvende bewegingen over haar stoel enzo, rood hoofd etc. Heel apart als ik eraan terug denk. Was op de basisschool, groep 7/8quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:01 schreef AjaxS het volgende:
Meisjes zijn meestal eerder met hun seksualiteit bezig dan jongens, op de basisschool zat een meisje naast me die heen en weer op de stoel zat te glijden, wist ik veel wat ze deed, misschien had ze jeukze had best wel vaak jeuk
Op die leeftijd hoor je toch wel door te hebben dat dat niet helemaal normaal is?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In mijn klas zat ook een meisje die dat heel opzichtig deed. Wrijvende bewegingen over haar stoel enzo, rood hoofd etc. Heel apart als ik eraan terug denk. Was op de basisschool, groep 7/8
Welnee dat is natuurlijk gedrag. Dat je je er achteraf met de aangeleerde normen en waarden van nu, voor schaamt is ook heel menselijk. Kortom, je lijkt wel een mensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:55 schreef Djinten het volgende:
[..]
Op die leeftijd hoor je toch wel door te hebben dat dat niet helemaal normaal is?
Toen ik 5 was kreeg ik mijn eerste pony, paardrijden gaf toen ook een erg aangenaam gevoel![]()
Echt bizar dat het allemaal zo jong is, als ik nu inbeeld dat kinderen van die leeftijd uitspoken wat ik allemaal heb gedaan vind ik het best wel ongezond.
Het is meer dat ik nooit de uitleg heb gekregen van iemand dat dit normaal gedrag is, tot nu eigenlijk. Als ik zou weten dat mijn eigen dochter hetzelfde zou doen, dan zou ik daar best wel van schrikken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:27 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Welnee dat is natuurlijk gedrag. Dat je je er achteraf met de aangeleerde normen en waarden van nu, voor schaamt is ook heel menselijk. Kortom, je lijkt wel een mens
Ik was ook heel nieuwsgierig hoe het met een meisje zou zijn toen ik heel jong was, volkomen normaalquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:53 schreef Djinten het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nooit de uitleg heb gekregen van iemand dat dit normaal gedrag is, tot nu eigenlijk. Als ik zou weten dat mijn eigen dochter hetzelfde zou doen, dan zou ik daar best wel van schrikken.
Mede door al die ervaringen was ik al heel jong bewust van seksueel genot, en heel nieuwsgierig naar hoe het zou zijn met een jongen. Ook de reden dat ik heel jong ben ontmaagd, en daar heb ik achteraf heel veel spijt van.
Dus je had al wel geoefend met hetzelfde geslacht?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Ik was ook heel nieuwsgierig hoe het met een meisje zou zijn toen ik heel jong was, volkomen normaal
Nee niet echt. Jongens onder elkaar maar geen seksuele handelingen bij elkaar. Maar dat was niet een morele keuze of zo. Nee meisje leek mij leuker dan rechter hand. Wat blijkt nu, dat klopt:)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:11 schreef Djinten het volgende:
[..]
Dus je had al wel geoefend met hetzelfde geslacht?
Nou schiet eens op dan met postenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Nee niet echt. Jongens onder elkaar maar geen seksuele handelingen bij elkaar. Maar dat was niet een morele keuze of zo. Nee meisje leek mij leuker dan rechter hand. Wat blijkt nu, dat klopt:)
Doen jongens op jonge leeftijd rare dingen? Het is nu wel bekend dat meisjes wrijven, maar jongens dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Nee niet echt. Jongens onder elkaar maar geen seksuele handelingen bij elkaar. Maar dat was niet een morele keuze of zo. Nee meisje leek mij leuker dan rechter hand. Wat blijkt nu, dat klopt:)
Doe m'n bestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:14 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Nou schiet eens op dan met posten
Ik vond het toen ook bizar, alleen legde ik die link niet met vingeren/masturberen/etc. Ben eigenlijk wel benieuwd of ik de enige was die het zagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:55 schreef Djinten het volgende:
[..]
Op die leeftijd hoor je toch wel door te hebben dat dat niet helemaal normaal is?
Toen ik 5 was kreeg ik mijn eerste pony, paardrijden gaf toen ook een erg aangenaam gevoel![]()
Echt bizar dat het allemaal zo jong is, als ik nu inbeeld dat kinderen van die leeftijd uitspoken wat ik allemaal heb gedaan vind ik het best wel ongezond.
Je moet je mogelijk zorgen maken als ze vanuit jouw oogpunt zelf gene koppeld aan die zelfbevrediging. Die gene zou aangeleerd kunnen zijn door iemand anders. Ons geheim, niemand verder vertellen etc.quote:Het is meer dat ik nooit de uitleg heb gekregen van iemand dat dit normaal gedrag is, tot nu eigenlijk. Als ik zou weten dat mijn eigen dochter hetzelfde zou doen, dan zou ik daar best wel van schrikken.
Mannen zijn met alles later. En mentaal blijven jullie altijd 15quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:38 schreef Florentius het volgende:
[..]
Je moet je mogelijk zorgen maken als ze vanuit jouw oogpunt zelf gene koppeld aan die zelfbevrediging. Die gene zou aangeleerd kunnen zijn door iemand anders. Ons geheim, niemand verder vertellen etc.
Die situatie die ik in eerder bericht noemde was overduidelijk voort gekomen uit eigen ontdekking, schamen ervoor kwam niet in haar op. Volkomen onschuldig.
Jongens zijn volgens mij veel later met dat soort dingen.
Lol.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:20 schreef Djinten het volgende:
[..]
Mannen zijn met alles later. En mentaal blijven jullie altijd 15![]()
quote:Mannen zijn met alles later. En mentaal blijven jullie altijd 15![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |