Nou ik was dus gisteren in Sassenheim met Flitskikker en ik vind dit een kutdorp.
Ik ging mijn billen trainen zodat ze nog steviger, dikker en groter worden, lekker fietsen samen met Flitskikker. Kom ik via Warmond bij zo een snelweg bij een treinstation en een maccie. Om te huilen wat een zielig station is dit geen enkele plezante sfeer.
Fiets je eronderdoor kom je in een soort gekke woonwijk en nog verder op een snelweg, midden door het dorp heen? Ga je daar naar rechts kom je uiteindelijk in een soort winkelstraat. Wtf man. Alleen maar Nederlandse mensen? Ik heb alleen een enkele keer een buitenlandse vrouw met kids gezien, zelfs buitenlanders willen niet wonen in dit gare dorp.
Die winkels daar zijn stom. Ik liep binnen en bv de Action daar zit in een stom oud gebouw. In een aantal andere winkels is het ook stom en het personeel is onvriendelijk en alles is zoo duur. Flitskikker kreeg ook pijn aan zijn ogen en hij komt uit een gat?
Oke weg uit dit akelige dorp. Fietsen we verkeerd komen we ergens langs een kerk in Lisse. Gevaarlijk kruispunt op de terugweg. Fietsen we daarna vanaf die winkelstraat rechtdoor komen we bij een spoorweg. Levensgevaarlijk, bouw dan een bruggetje voor de fietseers ipv nu met die hefbomen. Het is ook zo moeilijk daar oversteken naar links naar die bloemenvelden en Oegstgeest.
Flitskikker en ik vinden dat dat hele dorp plat moet dit kan namelijk echt niet. Het is er stom, er wonen bijna alleen maar Nederlanders, het is er gevaarlijk, men is er onvriendelijk en de winkels zijn te duur. Ook is het er lelijk en sfeerloos. Enige voordeel is dat dit een korte fietsroute is naar de keukenhof vergeleken met bv villadorp Voorhout.