Ja, ik hoor net dus op het nieuws dat het dus bullshit is aldus unicef.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was net op het nieuws dus zal wel niet echt bullshit zijn..
kquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja, ik hoor net dus op het nieuws dat het dus bullshit is aldus unicef.
''Objectieve Media''
Hou jij het in het vervolg maar op het lezen van de Donald Duck.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat ik je wel wil vragen he. Heb jij Inferno gelezen van Dan Brown? Het heeft mij namelijk wel mijn ogen geopend over overbevolking. Ik zeg niet dat de gekozen oplossing in het boek de juiste is. Ik weet geen oplossing. Echter vind ik zulke ziektes wel nijgen naar ''De wereld lost zijn eigen probleem op''.
Je weet het verschil tussen fictie en werkelijkheid?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat ik je wel wil vragen he. Heb jij Inferno gelezen van Dan Brown? Het heeft mij namelijk wel mijn ogen geopend over overbevolking. Ik zeg niet dat de gekozen oplossing in het boek de juiste is. Ik weet geen oplossing. Echter vind ik zulke ziektes wel nijgen naar ''De wereld lost zijn eigen probleem op''.
Wat een inhoudelijke reactie op een serieuze vraag. Hoe bevalt de basisschool?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Hou jij het in het vervolg maar op het lezen van de Donald Duck.
Volgens mij valt de overpopulatie in Afrika wel mee vergeleken met sommige westerse en Aziatische landen. De grootste bedreiging voor moeder natuur komt niet uit Afrika, maar oa door uitstoot van broeikasgassen en extreme ontbossing in de amazone en de regenwouden in Indonesië en contreien welke beide simpelweg weer aan ons te wijten zijn. Als moeder natuur slim was besloot ze systematisch alle westerse beschavingen uit te roeien en alleen de inheemse stammen in leven te houden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tuurlijk, echter kun je niet ontkennen dat er wel een kern van waarheid in het verhaal zit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen fictie en werkelijkheid?
Ja want de Dino's werden ook te groot :s xDquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef TwentyFourr het volgende:
Ja de aarde is een denkende entiteit die ziektes kweekt zodra er teveel mensen dreigen te ontstaan. Dat is toch logisch?
Survival of the fittest.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Volgens mij valt de overpopulatie in Afrika wel mee vergeleken met sommige westerse en Aziatische landen. De grootste bedreiging voor moeder natuur komt niet uit Afrika, maar oa door uitstoot van broeikasgassen en extreme ontbossing in de amazone en de regenwouden in Indonesië en contreien welke beide simpelweg weer aan ons te wijten is. Als moeder natuur slim was besloot ze systematisch alle westerse beschavingen uit te roeien en alleen de inheemse stammen in leven te houden.
Nee, maar dat was niet de aarde. Dat was de denkende entiteit die we 'het heelal' noemde en een grote steen naar onze aarde stuurde. Om in het in moderne termen te houden, vroeg moeder Aarde om een airstrike tegen haar eigen parasieten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want de Dino's werden ook te groot :s xD
Kom op. We weten allemaal dat onze lieve Heer het zo bedoeld heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, maar dat was niet de aarde. Dat was de denkende entiteit die we 'het heelal' noemde en een grote steen naar onze aarde stuurde. Om in het in moderne termen te houden, vroeg moeder Aarde om een airstrike tegen haar eigen parasieten.
AND THE UNIVERSE SPOKE;quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, maar dat was niet de aarde. Dat was de denkende entiteit die we 'het heelal' noemde en een grote steen naar onze aarde stuurde. Om in het in moderne termen te houden, vroeg moeder Aarde om een airstrike tegen haar eigen parasieten.
Er zit alleen een kern van waarheid in omdat jij ervan uit gaat dat er overbevolking is, en het boek daar ook van uit gaat. Dat betekent niet dat de 'kern van waarheid' ook echt waar is, het betekent slechts dat het boek van Dan Brown hetzelfde denkt als jij dat doet. Ik kan bijvoorbeeld prima beargumenteren dat er geen overbevolking is, dan zit er geen kern van waarheid in het boek.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Tuurlijk, echter kun je niet ontkennen dat er wel een kern van waarheid in het verhaal zit.
Sorry maar ik geloof niet in God. Veel te onrealistisch. Mijn verhaal is stukken beter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom op. We weten allemaal dat onze lieve Heer het zo bedoeld heeft.
Dat magquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet in God. Veel te onrealistisch. Mijn verhaal is stukken beter.
Ach, ziektes zijn ook organismen en elk organisme wil in principe leven. Eigenlijk zijn het gewoon parasiterende organismen die zwakke mensen of dieren gebruiken om zelf in leven te blijven of zich te vermenigvuldigen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat magMaar ziektes zijn de oudste dingen op deze aarde die ofwel nieuw gevormd(muteerd) ontstaan of gewoon de mensen pakken met de laagste weerstand etc.
Heeft inderdaad weinig met de aarde te maken.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zie nu pas dat dat er niet staat
Een metafoor voor; Als jullie niet stoppen met kindjes maken dan stop ik de mensen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |