Waag maar eens een pogingquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:29 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ik kleur net zo goed als een 4-jarig kind. Telt dat ook?
Google!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Deal, waar haal ik zo een kleurplaat vandaan?
Iedereen mag meedoenquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:54 schreef PandaDrop het volgende:
Ik heb geen kinderen, mag mijn neefje uit Marokko de kleurplaat kleuren?![]()
Uiteraard pak ik zijn prijs af.
Meedoen kan tot en met vandaag, als ze snel is kan ze nog meedingenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef Unites het volgende:
Jammer dat ik dit nu pas zie! Mijn (gehandicapte) zusje zou ik hier echt blij mee kunnen maken, die is echt fan namelijk. Volgende keer beter!
Ach, verkeerd gelezen! Gelukkig heeft m'n zusje nog tijd gehad om er een te maken! Ze heet Chantal en is vijftien, maar zoals ik al zei; ze is verstandelijk beperkt. Niet dat ik daar iets mee wil zeggen, maar gewoon even voor de goede orde; het is namelijk geen tekening die je van een andere vijftienjarige zou verwachten. Desondanks is ze er zelf erg trots op en ik ook hoor als broer zijnde. Ze doet toch haar best. Nu maar duimen! Succes alle andere deelnemers!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:35 schreef iteejer het volgende:
[..]
Meedoen kan tot en met vandaag, als ze snel is kan ze nog meedingen

Ik denk dat ze beide wel gaan reageren hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:27 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me afvraag. 2 van de winnaars zijn niet écht actief op fok. Gaat de prijs dan naar Lutte en Unitas als zij niks meer laten horen?
En zijn daar geen afspraken over/voor? Dat je een bepaalde postaantal moet hebben, of registratieduur??
Nu je het zegt... ze hebben amper iets gepost. Ben dan toch wel benieuwd hoe ze hier terecht gekomen zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:27 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me afvraag. 2 van de winnaars zijn niet écht actief op fok. Gaat de prijs dan naar Lutte en Unitas als zij niks meer laten horen?
En zijn daar geen afspraken over/voor? Dat je een bepaalde postaantal moet hebben, of registratieduur??
Leuk die kleine extra's ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:36 schreef moussy het volgende:
De pakketjesmeneer stond net aan de deur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:34 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog even een mailtje ontvangen van A-film en dat is inderdaad de reden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |