whehehquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef voederbietel het volgende:
KLB / Slecht met vrouwen.
Kloon van BT gespot?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef voederbietel het volgende:
KLB / Slecht met vrouwen.
Kloon van BT gespot?
Zou ik het anders vragen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee. Had dat verder uitgemaakt dan?
ja, en wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent wel vaak met de geslachtsfunctie van FOK! aan het pielen zie ik.
Ik piel ook vaak met mijn geslachtsfunctie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent wel vaak met de geslachtsfunctie van FOK! aan het pielen zie ik.
hehe, piemelgrapjes.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik piel ook vaak met mijn geslachtsfunctie.
Verwarrend.quote:
huequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik piel ook vaak met mijn geslachtsfunctie.
Gewoon er van uit gaan dat iedereen hier man, denk ik ook bij jou xoxoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, jouw vraag beantwoorden vind je zeiken? Vreemd...
Sociale controle, het is net een dorp.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat je al een tijdje niet meer bij AMangold gelurkt hebt, hoe komt het?
Ik wilde alleen maar weten of het een wijvenserie is, daarom vroeg ik of ze een vent was. Maar gelijk zo bijdehand komen doen en shit, kan wel zien wat voor 'n niveau het geworden is hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon er van uit gaan dat iedereen hier man, denk ik ook bij jou xoxo
Ga je nou nog skeeleren of wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar weten of het een wijvenserie is, daarom vroeg ik of ze een vent was. Maar gelijk zo bijdehand komen doen en shit, kan wel zien wat voor 'n niveau het geworden is hier
Ik ben gehaktballen aan het maken, met snijbonen en aardappels.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Gvd heb honger maar m'n lasagne moet nog een half uur.
ben er zo, heb gvd honger als een beerquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:49 schreef Chloroform het volgende:
Gvd heb honger maar m'n lasagne moet nog een half uur.
We zijn allemaal één grote familie toch. Dan let je op elkaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sociale controle, het is net een dorp.
muh muh muh vroeger was alles beterquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
kan wel zien wat voor 'n niveau het geworden is hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |