Hehequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe me 1 lol en kijk alsjeblieft deze:
![]()
Watquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe me 1 lol en kijk alsjeblieft deze:
![]()
Kijk zijn filmpjes man... als je niks te doen hebt.. echt. Beter dan elke serie.quote:
Grotere populatie, meer herhalingen, meerdere systemen, hopelijk meer significatie. Tussen die vier pijlers een 100 woorden per stuk invullen en je beter er welquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef BlauweTijger het volgende:
brb even aanbevelingen schrijven over een onderzoek dat ik niet heb gedaan.
hbo
Heb 3 aanbevelingen met in totaal misschien net 120 woordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grotere populatie, meer herhalingen, meerdere systemen, hopelijk meer significatie. Tussen die vier pijlers een 100 woorden per stuk invullen en je beter er wel.
Zet stop dan, koekteef.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb alleen House of Cards gebinge-watched en heb nu al een paar maanden een abo voor niks.
Bagel chirurgisch opensnijden, sjocopaste toevoegen, oven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Wel bagels, die zijn ook rond met een gat erin. :s
Is hij ook spang?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt m'n broertje hem soms.
Heb je ook nog broers?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt m'n broertje hem soms.
Ongetwijfeld. Dem genes.quote:
Ja het ligt er gewoon aan, veel mensen zeggen dat ze het niet zouden kunnen maar dat zijn vaak mensen die niet gelovig zijn. Dan sta je er anders in natuurlijk. Online criminaliteit...ik zoek voornamelijk gewoon in de online catalogus van de uni of web of science.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb wel eens meegedaan toen ik in Turkije was, het is echt zwaar. Ik zou een volle maand niet trekken denk ik.
Trouwens, weet jij waar ik criminologisch onderzoek zou kunnen vinden over online criminaliteit? Op jstor kan ik niet veel vinden
Is dat een nee?quote:
Nee, heb alleen twee broers. Daarom ben ik ook zo fucking mannelijk en lomp soms.quote:
Dan hebben je ouders het wel meteen goed gedaan.quote:
Moet geen Mocro's maar heb je pics?quote:
en kk lelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb alleen twee broers. Daarom ben ik ook zo fucking mannelijk en lomp soms.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders het wel meteen goed gedaan.
quote:
Dat ook ja.quote:
Vind ik opzich wel geil, rook je ook shaggies?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb alleen twee broers. Daarom ben ik ook zo fucking mannelijk en lomp soms.
Nee, doe normaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind ik opzich wel geil, rook je ook shaggies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |