ik heb er een met 23 weken met hetzelfde shirtje naast gehouden en dat scheelt niet heel veel, ik denk dat ik mijn grootste spurt so far rond 21/22 had. Zal vanaf nu wel rapper gaan, als dat kint naar zeven pond moetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie ik toch dat waar voor m'n buik ophoud daar begint aan de achterkant m'n ass![]()
soort van contra gewicht ofzo
Dat vind ik ook leuk, dat je echt die rand vanaf je ribben ziet zeg maarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel mooi, Spees! Ik vind dat 'randje' bovenaan zo leuk, vanaf daar gaat 'ie echt poef. Heb je al dm'etjes gehad vanwege je blotebuikfoto?.
Zoë, wauw, er zit schot in. Mooi!
Meen je dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verboden niet, blijkbaar wel geliefd bij bepaalde personen.
Er was een viespeuk die alweer een tijdje verdwenen is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verboden niet, blijkbaar wel geliefd bij bepaalde personen.
die is nog steeds actief volgens mij, alleen per PM. Ik weet precies over wie het gaatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was een viespeuk die alweer een tijdje verdwenen is.
Over 'een tijdje' en 'verdwenen' kan gediscussieerd worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was een viespeuk die alweer een tijdje verdwenen is.
Ik voel me ineens heel onaantrekkelijk, heb nooit een DM van hem gehad....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is nog steeds actief volgens mij, alleen per PM. Ik weet precies over wie het gaat
heb je ooit je blote buik met zichtbare navel op Fok gepost? Want dat is wel een randvoorwaardequote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel onaantrekkelijk, heb nooit een DM van hem gehad....
Ik ook niet. Maar van mijn blote buik zou hij ook hard wegrennen. Misschien moet ik er maar eentje ingooien, dan is hij voor eens en voor altijd weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel onaantrekkelijk, heb nooit een DM van hem gehad....
wow! echt heul zwanger zo!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn omg-al-30-weken-tijd-vliegt-buik
Ja, maar alleen van 16jarige pubers die uberhaupt niks snappen van zwangerschappen en die dingen vragen als 'Goh mevrouw, als u een boterham eet, eet de baby dan ook die boterham?'quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
heb je DE vraag al een keer gehad eigenlijk?
Je babybuik is geweldigquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou de deurposten maar vast gaan verbreden Phaidra!Mooi hoor!
27 weken hier, momenteel groeit het even niet zo hard, maar dat is niet erg want ik wil heul mijn deurposten niet verbreden. (en ik heb voor mijn termijn al een flinke pens)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een 'gewone' buikfoto. 26 weken.![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mooie bol Razz!
Feemet trotse broers!
35 weken vandaag, een x zonder mn hoofd erop, anders gaan mensen denken dat ik zwaar aan de drugs zit![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
GM heeft liefde gehad van de hond![]()
goeie buik!
Gelijk heb je! Ziet er goed uit hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 12:35 schreef BlueEyes het volgende:
[..]![]()
Als ik hier mn voedingsbeha onder doe staat zo ontzettend dom!
Dus de meisjes mochten los in de jurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Wacht eens.. Ik werd ook gedm'd over mn buikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is nog steeds actief volgens mij, alleen per PM. Ik weet precies over wie het gaat
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Radyhyn het volgende:
20 weken buuk van vandaag
Hij is nu toch wel echt zwanger! Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik heb zon stalkert die telkens pm's stuurt of ik een navelpiercing heb gehad. Al een paar jaar doet ie dat.. bij de vorige zw.schap ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is nu toch wel echt zwanger! Mooi!
Ja joh hee.. dat komt omdat er gewoon een baby in mijn buik zit hee hee heee!! En bij jou ook gewoon joh en bij al die andere lieve meiden hiero en Z&G en en en ennn W0000ttt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |