abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:34:44 #51
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_141843601
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 08:54 schreef Werkman het volgende:

[..]

Hoe dan ook raad ik je toch af om het hierboven gegeven advies op te volgen om zelf vroegtijdig op te stappen.
Die strop past namelijk ook om HBO-nekken. ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:19 schreef ZarB het volgende:
Ik zou het thuis zitten na een paar weken toch wel zat gaan raken dus ik weet niet of ik direct voor optie 2 zou kiezen. Ik zou iig eerst goed overleggen hoe die nieuwe functie eruit komt te zien. Ik zou, zoals de rest al zegt, er maar niet vanuit gaan dat je contract daarna wel verlengd wordt. Misschien is het een slim spelletje van je baas, maar misschien ook niet. Laat het daar gewoon niet vanaf hangen en bedenk voor jezelf wat NU de beste optie voor je is (andere functie tijdelijk?/thuis zitten/thuis zitten en vrijwilligerswerk weet ik veel). Opzoek naar een andere baan moet je waarschijnlijk toch wel dus kies ervoor hoe je de resterende tijd wilt invullen ^O^ mocht je kiezen om te blijven dan kan het alleen maar meevallen als je contract toCh verlengd wordt (en je hebt niks anders gevonden).
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Kiid het volgende:
Ik heb het even verplaatst naar mijn situatie. Ik ben nu chef palletsorteerder, maar wanneer het bedrijf mij achter de productielijn zet omdat mijn huidige werk komt te vervallen dan zou ik eieren voor mijn geld kiezen. Dus TS, kiezen voor optie 2 en op zoek naar een andere baan.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:32 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar dit is mijn idee tot dusver.

Ik accepteer de nieuwe functie ( salaris , vrije dagen , plezier is allemaal goed) maar geef aan dat ik een vernieuwd contract wil hebben.
Dus stel mijn contract loopt nu tot november , dan wil ik als ik die nieuwe functie accepteer een contractverlenging.

Gaat werkgever daar niet mee akkoord ..... dan ligt de route naar een nieuwe baan open.
En ga ik die-hard FOK!-en :Y
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:34:53 #52
338319 ZarB
Piña colada
pi_141843607
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:32 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zeg dus niet dat hij moet blijven om daar op te gaan zitten wachten want het gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Maar stel nou dat die nieuwe functie best leuk is en ts heeft geen zin om maanden thuis te zitten, dan kan hij toch voor die optie kiezen? En evengoed opzoek naar wat anders.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_141843643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:34 schreef Systeembeheerder het volgende:
Gaat werkgever daar niet mee akkoord ..... dan ligt de route naar een nieuwe baan open.
En ga ik die-hard FOK!-en :Y
Als je maar in de gaten houd dat je met geen enkele verkeerde stap je opgebouwde rechten vergooit.
  donderdag 3 juli 2014 @ 09:38:26 #54
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_141843672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:36 schreef Werkman het volgende:

[..]

Als je maar in de gaten houd dat je met geen enkele verkeerde stap je opgebouwde rechten vergooit.
Zolang hij me maar ´´ontslaat´´ en ik niet vrijwillig besluit weg te gaan want dan verlies ik mijn recht op WW.
Al moet ik zeggen en laat ik dat afkloppen .. ik heb nog nooit werkloos thuis gezeten.
  Forum Admin donderdag 3 juli 2014 @ 09:40:25 #55
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_141843711
Maar wie gaat er nu de systemen beheren?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:08:16 #56
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_141845653
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:40 schreef Pharkus het volgende:
Maar wie gaat er nu de systemen beheren?
idk

Ik weet dat jullie geen hoogstaande adviseurs zijn maar ik waardeer jullie mening wel.

Vanmiddag een gesprek met mijn directeur om hem het een en ander te vragen.
Zijn er vragen die ik sowieso moet stellen?
pi_141845783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:38 schreef Systeembeheerder het volgende: Al moet ik zeggen en laat ik dat afkloppen .. ik heb nog nooit werkloos thuis gezeten.
In deze economie heb je dat zelf niet in de hand tegenwoordig.
Niet te veel van uitgaan dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:08 schreef Systeembeheerder het volgende:Vanmiddag een gesprek met mijn directeur om hem het een en ander te vragen.
Zijn er vragen die ik sowieso moet stellen?
Ik denk dat je alle vragen zelf wel kunt bedenken, het komt er eerder op aan dat je een beetje door de antwoorden heenkijkt.
Een beetje gezonde achterdocht kan geen kwaad.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:08 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik weet dat jullie geen hoogstaande adviseurs zijn
Geeft niet, wij weten ook dat je geen hoogstaande vragensteller bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')