quote:
Op donderdag 3 juli 2014 08:54 schreef Werkman het volgende:[..]
Hoe dan ook raad ik je toch af om het hierboven gegeven advies op te volgen om zelf vroegtijdig op te stappen.
Die strop past namelijk ook om HBO-nekken.

quote:
Op donderdag 3 juli 2014 09:19 schreef ZarB het volgende:Ik zou het thuis zitten na een paar weken toch wel zat gaan raken dus ik weet niet of ik direct voor optie 2 zou kiezen. Ik zou iig eerst goed overleggen hoe die nieuwe functie eruit komt te zien. Ik zou, zoals de rest al zegt, er maar niet vanuit gaan dat je contract daarna wel verlengd wordt. Misschien is het een slim spelletje van je baas, maar misschien ook niet. Laat het daar gewoon niet vanaf hangen en bedenk voor jezelf wat NU de beste optie voor je is (andere functie tijdelijk?/thuis zitten/thuis zitten en vrijwilligerswerk weet ik veel). Opzoek naar een andere baan moet je waarschijnlijk toch wel dus kies ervoor hoe je de resterende tijd wilt invullen

mocht je kiezen om te blijven dan kan het alleen maar meevallen als je contract toCh verlengd wordt (en je hebt niks anders gevonden).
quote:
Op donderdag 3 juli 2014 09:30 schreef Kiid het volgende:Ik heb het even verplaatst naar mijn situatie. Ik ben nu chef palletsorteerder, maar wanneer het bedrijf mij achter de productielijn zet omdat mijn huidige werk komt te vervallen dan zou ik eieren voor mijn geld kiezen. Dus TS, kiezen voor optie 2 en op zoek naar een andere baan.
quote:
Maar dit is mijn idee tot dusver.
Ik accepteer de nieuwe functie ( salaris , vrije dagen , plezier is allemaal goed) maar geef aan dat ik een vernieuwd contract wil hebben.
Dus stel mijn contract loopt nu tot november , dan wil ik als ik die nieuwe functie accepteer een contractverlenging.
Gaat werkgever daar niet mee akkoord ..... dan ligt de route naar een nieuwe baan open.
En ga ik die-hard FOK!-en