foto's zijn niet superquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ook de M7
Kan gewoon niks negatiefs verzinnen, behalve dat 'ie m'n laatst gebelde nummer gaat bellen als ik oordopjes in de telefoon doe
Vrees dat ik dat ook moet doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:50 schreef The6thgate het volgende:
Heb die van mij nu toch maar opgestuurd voor de paarse gloedHoop dat ik 'm weer heelhuids terug krijg. Nu heb ik weer even de Sensation in gebruik genomen, traag ding
Tsja, dat is altijd maar de vraag bij HTC. 50-50 naar mijn ervaring. BIj Dynafix interesseert het ze allemaal niet zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:50 schreef The6thgate het volgende:
Heb die van mij nu toch maar opgestuurd voor de paarse gloedHoop dat ik 'm weer heelhuids terug krijg. Nu heb ik weer even de Sensation in gebruik genomen, traag ding
Goeie tips, ga ik zeker doen. Inmiddels ligt ie sinds vrijdag op onderdelen te wachten. Hoop dat die er niet 2 weken over doen om binnen te komen, maar ik stel me wat alles betreft maar in op het ergstequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, dat is altijd maar de vraag bij HTC. 50-50 naar mijn ervaring. BIj Dynafix interesseert het ze allemaal niet zo.
Gewoon meteen testen als je hem terug hebt, effe een videotje streamen voor ene half uur, een game spelen, de GPS gebruiken en met een kritisch oog naar de behuizing kijken. Is er iets mis, gewoon meteen bellen. Doe je het niet binnen twee dagen, dan heb je pech...
Hey dat had ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ook de M7
Kan gewoon niks negatiefs verzinnen, behalve dat 'ie m'n laatst gebelde nummer gaat bellen als ik oordopjes in de telefoon doe
Terugsturen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
HTC One begint laatste tijd beetje kuren te krijgen. Soms duurt het lang om de telefoon aan te krijgen, kan op de aanknop drukken wat ik wil, hij gaat dan gewoon niet aan. Dan opeens 30 seconden later springt ie dan aan. Daarnaast zijn foto's heel belabberd, lijkt wel of er water tussen de lens zit ofzo. Rare paarse gloed.
Daarnaast is het het automatisch aanvullen van woorden drama. Zit nou behoorlijke vertraging in, net of de telefoon je niet kan bijhouden tijdens het typen.
De paarse tint is een hardwarefout die gewoon onder garantie valt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
HTC One begint laatste tijd beetje kuren te krijgen. Soms duurt het lang om de telefoon aan te krijgen, kan op de aanknop drukken wat ik wil, hij gaat dan gewoon niet aan. Dan opeens 30 seconden later springt ie dan aan. Daarnaast zijn foto's heel belabberd, lijkt wel of er water tussen de lens zit ofzo. Rare paarse gloed.
Daarnaast is het het automatisch aanvullen van woorden drama. Zit nou behoorlijke vertraging in, net of de telefoon je niet kan bijhouden tijdens het typen.
Ik kreeg hem niet heelhuids terug. Was me net iets te duidelijk dat ze het scherm er met een schroevendraaier afgewipt hadden, die witte band aan de onderkant was flink verneukt en bellen werkte niet meer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 10:50 schreef The6thgate het volgende:
http://www.androidbeat.co(...)-scratch-htc-one-m8/quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb door normaal gebruik krasjes gekregen op de lens van mijn camera. Dat, terwijl ik een hoesje gebruik. Foto's zijn door de krassen wazig, alsof er vlekken op de lens zitten, maar dat is dus niet zo.
Ofwel: met normaal gebruik, inclusief extra bescherming van hoesje is een functie van de telefoon slechter bruikbaar geworden. Zouden ze dit onder de garantie repareren?
Edit: gaat om een m8
Waar nauwelijks in wordt gepost, dus maak je niet zo druk over deze post.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://www.androidbeat.co(...)-scratch-htc-one-m8/
Overigens is er ook om één of andere reden een apart M8 topic.
Was niet negatief bedoelt, snap juist niet waarom het een apart topic heeft. Wat mij betreft is één HTC One topic voldoendequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waar nauwelijks in wordt gepost, dus maak je niet zo druk over deze post.
Alsnog dank voor je link.
Nice.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:48 schreef -J-D- het volgende:
M7 en M8 krijgen beiden in januari Android 5!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Hoe krijg je Whatsapp notificaties op het lockscreen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Notificaties op het lockscreen scherm is toch wel goede feature (net zoals bij de iPhone), ik merk dat ik het veel gebruik.
x2!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe krijg je Whatsapp notificaties op het lockscreen?
wat bedoel je precies. Ik heb het over Android 5.0 en volgens mij krijg je nu al Whatsapp berichten in je lockscreen te zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe krijg je Whatsapp notificaties op het lockscreen?
Welk toestel heb je nu dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 01:43 schreef Skillstorm het volgende:
Mis mijn M7 wel![]()
Een nieuwe kost wel wat, al heb ik nu een veel betere telefoon (op speakers na natuurlijk)
Volgens mij was de oplossing om het toestel uit te zetten. En daar weer aan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:42 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb m'n M7 weer terug na reparatie i.v.m. de roze waas bij foto's maken. Dat is opgelost, echter is nu m'n beeld groen als ik de camera naar buiten richtLijkt wel een als de white balance niet goed is.
Verder lijkt alles goed te zijn gegaan. Kleine gap bij de speaker is door het opnieuw monteren nu weg. Speakers werken beide, bij bellen lijkt het geluid zelfs wat beter te zijn (stof misschien?) en geen externe beschadigingen erbij.
Hier hetzelfde. Ik stuur hem vooal niet op omdat ik geen zin heb om hem weken te moeten missen. Daar gebruik ik de camera niet genoeg voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:59 schreef warp995 het volgende:
Ik heb ook last van die roze waas ,en niet zo beetje ook. Ik durf alleen m'n toestel niet op te sturen aangezien de kans groot is dat hij niet goed terug komt.
Dito.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik stuur hem vooal niet op omdat ik geen zin heb om hem weken te moeten missen. Daar gebruik ik de camera niet genoeg voor.
Opnieuw opstarten *94938 en het doet het weerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:20 schreef borisz het volgende:
Hmm. Als ik wel bellen doet hij het niet. Ik krijg na het opnemen mijn mede beller niet te horen, maar kan ook niet spreken.
Ik was hem 5 dagen kwijtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:59 schreef warp995 het volgende:
Ik heb ook last van die roze waas ,en niet zo beetje ook. Ik durf alleen m'n toestel niet op te sturen aangezien de kans groot is dat hij niet goed terug komt.
Dit werkt helaas niet. Ik ga dit weekend eens grondig op onderzoek of een ander witbalansbestandje gaat helpen, maar volgens mij moet ik dan m'n toestel rooten en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volgens mij was de oplossing om het toestel uit te zetten. En daar weer aan.
Let op: reboot werkt niet.
(Geen garantie dat dit de oplossing is, maar dacht het wel)
hier hetzelfde. Dus nog een jaar aanhouden + simonly.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:08 schreef speknek het volgende:
Ik kan over een paar maanden een nieuwe telefoon nemen, maar wat een beest telefoon was dit toch dat ik nauwelijks verbetering zie in de telefoons 2 jaar later. Het enige wat echt verbetering behoeft is de camera.
Ik heb dit ineens ook, komt af en toe weer terug.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten *94938 en het doet het weer
Er is wel een soort budget M8 net uitgekomen: de Desire Eye.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
Gewoon wachten op de opvolger van de One M8.
Benieuwd of Lollipop (dat op ART draait) de smoothness wat zal verbeteren op de M7.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:48 schreef -J-D- het volgende:
net ook maar even binnen gehaaldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:28 schreef St3fan het volgende:
Is van de week een grote software-update uitgekomen voor de HTC One M7: https://www.droidapp.nl/t(...)-veel-verbeteringen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |