Tja, de meesten bij ons zijn wel een stuk beter in hun 1e taal dan in de andere, dus dan worden er natuurlijk 2 (of eventueel 3) talen gebruikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:46 schreef TC03 het volgende:
Zingen de Vlamingen en Walen nou gewoon echt allemaal een andere tekst bij het volkslied? Wel droog.
Alle Friezen kunnen gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:52 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Tja, de meesten bij ons die wel een stuk beter in hun 1e taal dan in de andere, dus dan worden er natuurlijk 2 (of eventueel 3) talen gebruikt.
Hoe doen de Friesen dat bij jullie?Die lijken echt ook een eigen taaltje te hebben.
Ook wel grappig dat het volkslied zelfs in Vlaanderen nog steeds "de Brabançonne" heet (het Franse lidwoord laten ze wel weg). Maar het heeft dus ook een Nederlandstalige tekst. Ik vraag me af of de N-VA daar iets aan gaat doen, mochten ze toch gaan regeren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:46 schreef TC03 het volgende:
Zingen de Vlamingen en Walen nou gewoon echt allemaal een andere tekst bij het volkslied? Wel droog.
"Het lied van Brabant" klinkt ook maar wat stijf, niet waar?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:04 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat het volkslied zelfs in Vlaanderen nog steeds "de Brabançonne" heet (het Franse lidwoord laten ze wel weg). Maar het heeft dus ook een Nederlandstalige tekst. Ik vraag me af of de N-VA daar iets aan gaat doen, mochten ze toch gaan regeren.
Het zal bij de N-VA wel De Vlaamse Leeuw worden, maar ja, van de FIFA mag je maar één volkslied hebben, dus dan wordt dat een probleem.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
"Het lied van Brabant" klinkt ook maar wat stijf, niet waar?
Oasis kwam op Pinkpop gewoon een dag later optreden omdat Engeland moest spelen op hun eigenlijke slot tijdens EK2000quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:56 schreef WebBeestje het volgende:
Wat een lamlul
http://www.gva.be/backsta(...)gentinie-belgie.aspx
Wat? Geen gezeik van een Nederlander over België maar realiteitszin?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef hafcfan het volgende:
Jullie speelden eindelijk een keer leuk. Heb echt genotenAls jullie zo spelen winnen jullie makkelijk van die Argentijnen.
Danku, wordt gewaardeerd. Al twijfel ik over dat laatste, maar dat zullen we moeten zien zaterdagquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef hafcfan het volgende:
Jullie speelden eindelijk een keer leuk. Heb echt genotenAls jullie zo spelen winnen jullie makkelijk van die Argentijnen.
Halve finale laatste minuut robben 1-0.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:17 schreef Luxx het volgende:
Belgie speelde gewoon een erg lekkere wedstrijd, leuk om naar te kijken, en haalde een mooie overwinning binnen. Ik hoop dat ze volgende week tegen NL een off-day hebben*, anders krijgt Oranje het knap lastig.
*er vanuit gaande dat zowel NL als BE de kwartfinale doorkomt
Ik hoop dat ze het moeilijk krijgen,word het weer superspannendquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef hafcfan het volgende:
Haha bedanktquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat? Geen gezeik van een Nederlander over België maar realiteitszin?
Gelieve u voort te planten!!!
Die Argentijnen vallen me echt tegen. Al 4 beroerde wedstrijden gespeeld. Alleen Messi haalt een ruime voldoende, maar België oprollen in zijn eentje lijkt me iets teveel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Danku, wordt gewaardeerd. Al twijfel ik over dat laatste, maar dat zullen we moeten zien zaterdag
Mij vallen ze ook tegen maar misschien doet Argentinië wat België deed tegen de VS zeg maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Argentijnen vallen me echt tegen. Al 4 beroerde wedstrijden gespeeld. Alleen Messi haalt een ruime voldoende, maar België oprollen in zijn eentje lijkt me iets teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |