Gadver, hebben ze geen broodje kaas zonder boter? Alles ziet er vies uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:49 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Waarom ga je dan überhaupt uit eten en haal je niet een Happymeal van de MCD? Die lussikniejjj mentaliteit is nog wel het ergste uit dit topic
Oh ja. Een Japans restaurant waar je een papieren slabbetje kreeg. Want dat was authentiek Japans. Nou, ik ben een X aantal keren in Japan geweest. Geen slabbetje gezien. En ze wierpen daar in Japan ook al geen eieren in mijn mond.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:09 schreef Spanky78 het volgende:
Nieuwe klacht :tent waar mensen op zijn Amerikaans hun servet dragen. Jezus wat een gezicht! Sowieso restaurants met veel tafellinnen mijd ik. Zat goede restaurants zonder stijve meuk. (ook met sterren)
http://www.nrc.nl/ik/2014/07/05/rose/quote:Rosé
Ik besluit mijn ongemak op deze fundraisingbijeenkomst tussen de fine fleur van Enschede te verlichten met een glas rosé. Ik neem een slok, frons mijn wenkbrauwen en neem een tweede. Sterk overheersende tonen van grapefruit, zou de oenoloog zeggen. Ik ga terug naar de toog en vraag het meisje naar de herkomst van het bocht.
Ze toont me een halfvolle fles met een etiket waarop staat: Pamplemousse.
„Grapefruitsap”, zeg ik tegen haar.
„Maar dat schenk ik de hele avond al. Niemand heeft er wat van gezegd.”
Een geschrokken tooggenoot snelt naar een geparkeerde auto en keert terug met een doos Kaapse Rosé. Met een nieuw glas speur ik om mij heen naar aan roze glazen nippende fine fleur.
Max Schulte
En ik vind het niet fijn als het direct je en jij is.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nooit fijn als bediening mij met u aanspreekt. Zeker niet wanneer de bediening veel ouder is dan dat ik ben.
Ik begin me nu af te vragen hoe vaak dat gebeurt als je het niet zietquote:Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
Een kind van 12 dat de sushi met zijn handen pakten. Alle stukken. Zonder ze op zijn bord te leggen. Moeder stond er bij en maakte er een lollige opmerking over. Mijn eetlust was weg voor al het rauwe eten...
Veel gelezen klacht. Ik snap echter niet waarom zoveel mensen wanneer ze gaan uiteten een steak bestellen. Dat is nu net iets wat je thuis zelf goed en snel kan maken, waarom dit dan in een restaurant bestellen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Op de eerste plaats
Dat men geen steak kan bakken
Bij ons ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Doen vaak ook nog de rijkste mensen uit de vriendengroep.
True, maar dat is het punt niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Veel gelezen klacht. Ik snap echter niet waarom zoveel mensen wanneer ze gaan uiteten een steak bestellen. Dat is nu net iets wat je thuis zelf goed en snel kan maken, waarom dit dan in een restaurant bestellen?
Zeker als je weet dat wanneer je rare bestelt, dat je in het beste geval medium krijgt. Ik kies bij uit eten liever iets op de kaart wat ik zelf niet snel zou maken, dan een steak die je thuis binnen een paar minuten ook kan bakken.
Omdat het 'veilig' en vertrouwd is. Sommige hebben geen idee waar al die 'moeilijke namen' op de kaart voor staan en nemen geen risico.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Veel gelezen klacht. Ik snap echter niet waarom zoveel mensen wanneer ze gaan uiteten een steak bestellen. Dat is nu net iets wat je thuis zelf goed en snel kan maken, waarom dit dan in een restaurant bestellen?
Groepen zijn vaak luidruchtiger dan een gezinnetje met opgevoede kinderen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:10 schreef RickoKun het volgende:
Kinderen en slechte bediening. Vaak weet ik wel vantevoren wat lekker is en wat niet.
Maar kinderen mogen echt een paar verse trappen krijgen van me
Ik vind het juist irritant als ze je glas voor de helft vullen met dat flesje. Wat is daar de bedoeling van? Dat ik snap dat de inhoud van het flesje in het glas moet?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:12 schreef Zana het volgende:
Wanneer de glazen/ kopjes niet vol zijn, bijvoorbeeld bij thee, je haalt het zakje eruit en er blijft niets over, en als ze niet eens het flesje kunnen inschenken als je een drankje besteld, maar volgens mij is dit vrij standaard in Nederland.
neem aan dat dat iets met het ijs te maken heeft? Dat je niet een volledig waterig drankje hebt als je het niet snel opdrinkt?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:51 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ik vind het juist irritant als ze je glas voor de helft vullen met dat flesje. Wat is daar de bedoeling van? Dat ik snap dat de inhoud van het flesje in het glas moet?
Hebben ze geen tijd om hem helemaal over te schenken?
Ik dacht het al bij het servet op schoot.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef RobinOok het volgende:
Nu gaat het weer een kant op dat ik denk "Jeeeeesus, want kunnen mensen toch zeiken". Het irritant vinden dat iemand je flesje cola uitschenkt. Of dat juist niet doet. Of U tegen je zegt of juist niet. Of het bestek meenemen of juist niet. Sodeju zeg, wat een afknappers. Nou, poeh poeh.
Het gaat toch om de grootste afknappers en het is gewoon heel persoonlijk waar zich iemand aan "stoort" en bovendien zijn heel veel dingen al genoemd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef RobinOok het volgende:
Nu gaat het weer een kant op dat ik denk "Jeeeeesus, want kunnen mensen toch zeiken". Het irritant vinden dat iemand je flesje cola uitschenkt. Of dat juist niet doet. Of U tegen je zegt of juist niet. Of het bestek meenemen of juist niet. Sodeju zeg, wat een afknappers. Nou, poeh poeh.
Draag jij dan eens wat nuttigs bij? Vertel jij dan wat jouw ergernissen zijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef RobinOok het volgende:
Als dat je grootste afknappers zijn dan wordt het tijd dat je eens echt iets meemaakt in je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |