abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141945356
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:49 schreef CrashO het volgende:

[..]

:')
Waarom ga je dan überhaupt uit eten en haal je niet een Happymeal van de MCD? Die lussikniejjj mentaliteit is nog wel het ergste uit dit topic :')
Gadver, hebben ze geen broodje kaas zonder boter? Alles ziet er vies uit. :')
pi_141946700
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 09:09 schreef Spanky78 het volgende:
Nieuwe klacht :tent waar mensen op zijn Amerikaans hun servet dragen. Jezus wat een gezicht! Sowieso restaurants met veel tafellinnen mijd ik. Zat goede restaurants zonder stijve meuk. (ook met sterren)
Oh ja. Een Japans restaurant waar je een papieren slabbetje kreeg. Want dat was authentiek Japans. Nou, ik ben een X aantal keren in Japan geweest. Geen slabbetje gezien. En ze wierpen daar in Japan ook al geen eieren in mijn mond.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 23:14:03 #253
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_141948229
Geen gratis refills
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 6 juli 2014 @ 09:30:08 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141960978
Aansluitend op mijn opmerking dat de meeste nederlanders niet proeven of een wijn kurk heeft..
quote:
Rosé

Ik besluit mijn ongemak op deze fundraisingbijeenkomst tussen de fine fleur van Enschede te verlichten met een glas rosé. Ik neem een slok, frons mijn wenkbrauwen en neem een tweede. Sterk overheersende tonen van grapefruit, zou de oenoloog zeggen. Ik ga terug naar de toog en vraag het meisje naar de herkomst van het bocht.

Ze toont me een halfvolle fles met een etiket waarop staat: Pamplemousse.

„Grapefruitsap”, zeg ik tegen haar.

„Maar dat schenk ik de hele avond al. Niemand heeft er wat van gezegd.”

Een geschrokken tooggenoot snelt naar een geparkeerde auto en keert terug met een doos Kaapse Rosé. Met een nieuw glas speur ik om mij heen naar aan roze glazen nippende fine fleur.

Max Schulte
http://www.nrc.nl/ik/2014/07/05/rose/
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141961288
Ik vind het nooit fijn als bediening mij met u aanspreekt. Zeker niet wanneer de bediening veel ouder is dan dat ik ben.
  zondag 6 juli 2014 @ 10:07:41 #256
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_141961310
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nooit fijn als bediening mij met u aanspreekt. Zeker niet wanneer de bediening veel ouder is dan dat ik ben.
En ik vind het niet fijn als het direct je en jij is.
Kennelijk niet zo makkelijk die horeca. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 6 juli 2014 @ 11:56:16 #257
134538 chansadres
Black & White
pi_141963284
1. Slechte bediening/personeel: Ik heb lactose intolerantie. Uit eten is daardoor vaak een gok voor mij. Vaak vraag ik bij buitenlandse gerechten als er lactose in zit. Dat de bediening niet alles weet, dat snap ik. Maar dat als ze terug komen vanuit de keuken en ze het niet met zekerheid kunnen zeggen, ga ik weg. En dat gebeurd vaker dan je zou willen denken. Laatst ook nog bij een pannenkoekenrestaurant gegeten. Normaal gesproken eet ik dan iets anders maar ze hadden maakte reclame mee dat ze pannenkoeken hadden die lactosevrij waren. Ik ben dan benieuwd. Toen het eten kwam was ik toch teleurgesteld. Ik kreeg een lactosevrije pannenkoek van de supermarkt. Rechtstreeks vanuit de magnetron. Nog meer rubber dan mijn zool. Toen ik ze er op aansprak, zeiden ze: Hoe moet je het anders doen dan... ;( In Duitsland heb ik wel eens een steak uit blik gehad met aardappelpuree uit zakje. Ook geen aanrader.
2. Slecht meubilair: Uitgezeten stoelen. Te hoge tafels. Laatst bij een chic restaurant geweest waar echt elke tafel bierviltjes onder waren gepropt. Zag er niet uit.
3. Slecht opgevoede kinderen met bijpassende ouders: Vorig jaar naar een all-you-can-eat wok geweest (vragen om problemen). Een kind van 12 dat de sushi met zijn handen pakten. Alle stukken. Zonder ze op zijn bord te leggen. Moeder stond er bij en maakte er een lollige opmerking over. Mijn eetlust was weg voor al het rauwe eten...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_141963531
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:56 schreef chansadres het volgende:
Een kind van 12 dat de sushi met zijn handen pakten. Alle stukken. Zonder ze op zijn bord te leggen. Moeder stond er bij en maakte er een lollige opmerking over. Mijn eetlust was weg voor al het rauwe eten...
Ik begin me nu af te vragen hoe vaak dat gebeurt als je het niet ziet :X
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  zondag 6 juli 2014 @ 12:34:03 #259
45206 Pietverdriet
pi_141964171
Daarom eet ik ook niet in een buffetrestaurant
pi_141964269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Op de eerste plaats
Dat men geen steak kan bakken
Veel gelezen klacht. Ik snap echter niet waarom zoveel mensen wanneer ze gaan uiteten een steak bestellen. Dat is nu net iets wat je thuis zelf goed en snel kan maken, waarom dit dan in een restaurant bestellen?

Zeker als je weet dat wanneer je rare bestelt, dat je in het beste geval medium krijgt. Ik kies bij uit eten liever iets op de kaart wat ik zelf niet snel zou maken, dan een steak die je thuis binnen een paar minuten ook kan bakken.
pi_141964793
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:35 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Doen vaak ook nog de rijkste mensen uit de vriendengroep. ;(
Bij ons ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 13:03:09 ]
  zondag 6 juli 2014 @ 13:01:45 #262
45206 Pietverdriet
pi_141964978
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef Dvorakk het volgende:

[..]

Veel gelezen klacht. Ik snap echter niet waarom zoveel mensen wanneer ze gaan uiteten een steak bestellen. Dat is nu net iets wat je thuis zelf goed en snel kan maken, waarom dit dan in een restaurant bestellen?

Zeker als je weet dat wanneer je rare bestelt, dat je in het beste geval medium krijgt. Ik kies bij uit eten liever iets op de kaart wat ik zelf niet snel zou maken, dan een steak die je thuis binnen een paar minuten ook kan bakken.
True, maar dat is het punt niet.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:31:53 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_141965831
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:37 schreef Dvorakk het volgende:

[..]

Omdat het 'veilig' en vertrouwd is. Sommige hebben geen idee waar al die 'moeilijke namen' op de kaart voor staan en nemen geen risico. :7
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:44:16 #264
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_141966179
Amuses vind ik ook nogal afknappers zo langzamerhand.
Preisapje op een huisgebakken cracker met een Pinot Noir Babydruifje enzo. Weg er mee
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 6 juli 2014 @ 14:10:02 #265
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141966940
Kinderen en slechte bediening. Vaak weet ik wel vantevoren wat lekker is en wat niet.

Maar kinderen mogen echt een paar verse trappen krijgen van me :')
pi_141967559
quote:
4s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:10 schreef RickoKun het volgende:
Kinderen en slechte bediening. Vaak weet ik wel vantevoren wat lekker is en wat niet.

Maar kinderen mogen echt een paar verse trappen krijgen van me :')
Groepen zijn vaak luidruchtiger dan een gezinnetje met opgevoede kinderen.
pi_141967672
Was een paar maanden geleden uiteten in een restaurant in Duitsland. Daar was een groep mensen en daar waren ook kinderen bij. An sich geen probleem, behalve dan dat die kinderen gewoon tikkertje aan het spelen waren in het restaurant :') Ze liepen de obers een paar keer zowat omver. En die ouders maar vrolijk doorkletsen alsof er niets aan de hand was :r.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_141968442
Wanneer de glazen/ kopjes niet vol zijn, bijvoorbeeld bij thee, je haalt het zakje eruit en er blijft niets over, en als ze niet eens het flesje kunnen inschenken als je een drankje besteld, maar volgens mij is dit vrij standaard in Nederland.
pi_141969473
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:12 schreef Zana het volgende:
Wanneer de glazen/ kopjes niet vol zijn, bijvoorbeeld bij thee, je haalt het zakje eruit en er blijft niets over, en als ze niet eens het flesje kunnen inschenken als je een drankje besteld, maar volgens mij is dit vrij standaard in Nederland.
Ik vind het juist irritant als ze je glas voor de helft vullen met dat flesje. Wat is daar de bedoeling van? Dat ik snap dat de inhoud van het flesje in het glas moet?
Hebben ze geen tijd om hem helemaal over te schenken?
  zondag 6 juli 2014 @ 16:17:53 #270
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_141970315
Nu gaat het weer een kant op dat ik denk "Jeeeeesus, want kunnen mensen toch zeiken". Het irritant vinden dat iemand je flesje cola uitschenkt. Of dat juist niet doet. Of U tegen je zegt of juist niet. Of het bestek meenemen of juist niet. Sodeju zeg, wat een afknappers. Nou, poeh poeh.
  zondag 6 juli 2014 @ 16:18:50 #271
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_141970349
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:51 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Ik vind het juist irritant als ze je glas voor de helft vullen met dat flesje. Wat is daar de bedoeling van? Dat ik snap dat de inhoud van het flesje in het glas moet?
Hebben ze geen tijd om hem helemaal over te schenken?
neem aan dat dat iets met het ijs te maken heeft? Dat je niet een volledig waterig drankje hebt als je het niet snel opdrinkt?

Vind t eigk altijd wel prettig als ze het zo doen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 6 juli 2014 @ 16:27:38 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_141970679
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef RobinOok het volgende:
Nu gaat het weer een kant op dat ik denk "Jeeeeesus, want kunnen mensen toch zeiken". Het irritant vinden dat iemand je flesje cola uitschenkt. Of dat juist niet doet. Of U tegen je zegt of juist niet. Of het bestek meenemen of juist niet. Sodeju zeg, wat een afknappers. Nou, poeh poeh.
Ik dacht het al bij het servet op schoot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_141970870
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:17 schreef RobinOok het volgende:
Het gaat toch om de grootste afknappers en het is gewoon heel persoonlijk waar zich iemand aan "stoort" en bovendien zijn heel veel dingen al genoemd.
  zondag 6 juli 2014 @ 16:43:58 #274
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_141971256
Als dat je grootste afknappers zijn dan wordt het tijd dat je eens echt iets meemaakt in je leven.
  zondag 6 juli 2014 @ 16:48:59 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_141971455
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef RobinOok het volgende:
Als dat je grootste afknappers zijn dan wordt het tijd dat je eens echt iets meemaakt in je leven.
Draag jij dan eens wat nuttigs bij? Vertel jij dan wat jouw ergernissen zijn?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')