abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141826743
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gisteren op de Ring A10 was er in een file iemand zeer zacht tegen diens voorligger aangerold, die voorligger stapt uit gebaard naar de achterligger 'niets te zien' stapt weer in en rijdt door.

Even later precies hetzelfde, achterligger had zijn knipperlichten al aan, maar die voorligger gebaart vanuit de auto dat het hem niks boeit en rijdt vrolijk door. :P

Oke er was ook echt voor geen meter schade, maar zo kan het dus ook en soms als iets echt takkezachtjes gaat dan snap ik niet waarom je zou moeten piepen. Zeker als er niets te zien is (al was dat dus bij de TS wel zo en doorrijden is dan misschien weer niet zo verstandig). ;)
Er was niets te zien, je moet echt minuten staren om het krasje te vinden.
pi_141827427
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:13 schreef Ukeru het volgende:

[..]

Er was niets te zien, je moet echt minuten staren om het krasje te vinden.
Hmm ja en dan heb je ook altijd nog de kans dat dat krasje al reeds bestond.

Sowieso mensen die hysterisch of nog erger agressief doen bij dit soort dingen. Hoe dom kun je zijn zeg, die ander heeft het ook niet expres gedaan (doorgaans dan). Blijf gewoon kalm (hoffelijk volgens het schadeformulier), accepteer dat het gebeurd is en handel het netjes af.

En ik heb het hier over kleine aanrijdingen zonder gewonden en zonder dusdanige schade dat verder rijden verhinderd.
Een heer met stijl
pi_141844779
TS had gewoon beter moet kijken en niet vooruit moeten parkeren, dat doen alleen vrouwen en bejaarden.
5 Ferrari's op videoband!
pi_141844803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS had gewoon beter moet kijken en niet vooruit moeten parkeren, dat doen alleen vrouwen en bejaarden.
Hoezo?
pi_141845034
Dit topic gedeeld op facebook zodat de vrouw TS kan vinden :)

quote:
Dit.
hardcoholic
pi_141845205
quote:
Dat sowieso. Daarom heb ik mezelf vanaf dag 1 aangeleerd om achteruit in te parkeren.
Als je dan wegrijdt heb je gewoon zicht, en als er een andere mongool gelijktijdig wegrijdt, dan zie je dat tenminste.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_141845221
Tja rustig blijven, sommige mensen kunnen het gewoon niet. Een hysterisch wijf viel mijn auto ineens aan toen ik heel ff meteen aanhanger ergens stond, ik stond absoluut niemand in de weg (ze kwam er zelf ook net met gemak langs.) en ik zat nog in de auto met draaiende motor.

Ze kwam helemaal hysterisch naar mij toe: "Je staat hier enorm raar met je aanhangertje mannetje"
:') Je moet vooral zo beginnen tegen mij. Toen ik zei dat haar toon mij niet aanstond ging ze haar vriend bellen... met haar glittertelefoon. (het was een vrouw van 40 ofzo)
Haar vriend zou mij wel even een lesje leren... nou haar vriend pakte niet op dus droop ze maar af.

Ik heb medelijden met haar vriend :')
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_141845281
achteruit uit parkeervak ben je altijd fout. Ze moet eerst maar bewijzen dat die kras door jou komt.
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:10:03 #34
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141845706
Had ze ook een dikke reedt?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141845776
quote:
11s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Had ze ook een dikke reedt?
Wanner ze niet achteruit inparkeert dan waarschijnlijk wel.
pi_141846153
Altijd schadeformulier en fototoestel in bij me in de auto.
Heeft me een aantal keer goed geholpen in de gelukkig zeldzame keren dat ik schade gehad heb.
Alhoewel dat altijd klote is kan je het beter netjes afhandelen.
Als dat wijf naar de politie is gegaan met jouw kenteken ben je de zoals Opa bakkebaard zegt inderdaad de Sjaak.
pi_141851311
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Oh. Dat had ik niet zo begrepen. Tja dan weet ik ook niet wat de uitkomst zal zijn. Dat jij doorgereden bent zonder het netjes af te handelen en de papieren in te vullen zal in ieder geval niet in jouw voordeel werken.
50/50 in dat geval, echter omdat ts zo dom was om door te rijden, kan hij nog wel eens de lul zijn. Zij heeft immers ineens 3 getuige in de auto en TS racde weg nadat hij haar geraakt heeft.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_141856490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:52 schreef piekartz87 het volgende:
Tja rustig blijven, sommige mensen kunnen het gewoon niet. Een hysterisch wijf viel mijn auto ineens aan toen ik heel ff meteen aanhanger ergens stond, ik stond absoluut niemand in de weg (ze kwam er zelf ook net met gemak langs.) en ik zat nog in de auto met draaiende motor.

Ze kwam helemaal hysterisch naar mij toe: "Je staat hier enorm raar met je aanhangertje mannetje"
:') Je moet vooral zo beginnen tegen mij. Toen ik zei dat haar toon mij niet aanstond ging ze haar vriend bellen... met haar glittertelefoon. (het was een vrouw van 40 ofzo)
Haar vriend zou mij wel even een lesje leren... nou haar vriend pakte niet op dus droop ze maar af.

Ik heb medelijden met haar vriend :')
Wijven met een grote bek die toch hun vriend nodig hebben als ze een keer worden tegengesproken. :')
Een heer met stijl
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:32:19 #39
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_141884338
Goede actie van ts, vermakelijk topic, 8/10!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')