Er was niets te zien, je moet echt minuten staren om het krasje te vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gisteren op de Ring A10 was er in een file iemand zeer zacht tegen diens voorligger aangerold, die voorligger stapt uit gebaard naar de achterligger 'niets te zien' stapt weer in en rijdt door.
Even later precies hetzelfde, achterligger had zijn knipperlichten al aan, maar die voorligger gebaart vanuit de auto dat het hem niks boeit en rijdt vrolijk door.![]()
Oke er was ook echt voor geen meter schade, maar zo kan het dus ook en soms als iets echt takkezachtjes gaat dan snap ik niet waarom je zou moeten piepen. Zeker als er niets te zien is (al was dat dus bij de TS wel zo en doorrijden is dan misschien weer niet zo verstandig).
Hmm ja en dan heb je ook altijd nog de kans dat dat krasje al reeds bestond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:13 schreef Ukeru het volgende:
[..]
Er was niets te zien, je moet echt minuten staren om het krasje te vinden.
Hoezo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS had gewoon beter moet kijken en niet vooruit moeten parkeren, dat doen alleen vrouwen en bejaarden.
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS had gewoon beter moet kijken en niet vooruit moeten parkeren, dat doen alleen vrouwen en bejaarden.
Dat sowieso. Daarom heb ik mezelf vanaf dag 1 aangeleerd om achteruit in te parkeren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
50/50 in dat geval, echter omdat ts zo dom was om door te rijden, kan hij nog wel eens de lul zijn. Zij heeft immers ineens 3 getuige in de auto en TS racde weg nadat hij haar geraakt heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet zo begrepen. Tja dan weet ik ook niet wat de uitkomst zal zijn. Dat jij doorgereden bent zonder het netjes af te handelen en de papieren in te vullen zal in ieder geval niet in jouw voordeel werken.
Wijven met een grote bek die toch hun vriend nodig hebben als ze een keer worden tegengesproken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:52 schreef piekartz87 het volgende:
Tja rustig blijven, sommige mensen kunnen het gewoon niet. Een hysterisch wijf viel mijn auto ineens aan toen ik heel ff meteen aanhanger ergens stond, ik stond absoluut niemand in de weg (ze kwam er zelf ook net met gemak langs.) en ik zat nog in de auto met draaiende motor.
Ze kwam helemaal hysterisch naar mij toe: "Je staat hier enorm raar met je aanhangertje mannetje"Je moet vooral zo beginnen tegen mij. Toen ik zei dat haar toon mij niet aanstond ging ze haar vriend bellen... met haar glittertelefoon. (het was een vrouw van 40 ofzo)
Haar vriend zou mij wel even een lesje leren... nou haar vriend pakte niet op dus droop ze maar af.
Ik heb medelijden met haar vriend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |