Zij reedt ook achteruit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tja, je bent in principe altijd fout als je achteruit rijdt. Als ze je nummerbord heeft genoteerd en wat getuigen optrommelt ben je wel de sjaak omdat je bent doorgereden zonder het af te handelen. Hoe hysterisch het mens ook was.
Oh. Dat had ik niet zo begrepen. Tja dan weet ik ook niet wat de uitkomst zal zijn. Dat jij doorgereden bent zonder het netjes af te handelen en de papieren in te vullen zal in ieder geval niet in jouw voordeel werken.quote:
Ik vind een ban zoals in V&A gebeurt nu wel op zijn plek voor deze tsquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet zo begrepen. Tja dan weet ik ook niet wat de uitkomst zal zijn. Dat jij doorgereden bent zonder het netjes af te handelen en de papieren in te vullen zal in ieder geval niet in jouw voordeel werken.
quote:
Ik zie 1 miniscule krasjes in de toplaag van de lak niet als schade, zeker als het op een plek is waar ook steenslag is. Ik denk ook niet dat de verzekering er geld voor zou uitkeren. Ik kon dat plekje op mijn auto zo weer weg poetsenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet zo begrepen. Tja dan weet ik ook niet wat de uitkomst zal zijn. Dat jij doorgereden bent zonder het netjes af te handelen en de papieren in te vullen zal in ieder geval niet in jouw voordeel werken.
En helemaal als dat in zo'n (waarschijnlijke) kleine graf peugeot 107 isquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Syntos het volgende:
Vrouwen met van die kleine kuthonden zijn altijd een terechte klacht.
Vooral als ze in een auto rijden.
Ja, dikke lul. Bij mij was die ander ook doorgereden. Politierapport opgesteld en alles. Toch vond de verzekering dat er ondanks getuigen geen bewijs was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tja, je bent in principe altijd fout als je achteruit rijdt. Als ze je nummerbord heeft genoteerd en wat getuigen optrommelt ben je wel flink de sjaak omdat je bent doorgereden zonder het af te handelen. Hoe hysterisch het mens ook was.
Het doet er eigenlijk niet toe of jij wel of niet denkt dat er schade bij de tegenpartij is. Wat je denkt kan je aangeven op het schadeformulier waarna een expert dat verder afhandelt. Waar het wel om gaat is dat jij bent doorgereden, zonder het af te handelen, zelfs nadat je op de hoogte was van de aanrijding. Dat kon wel eens meer consequenties hebben dan je nu denkt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:22 schreef Ukeru het volgende:
[..]
Ik zie 1 miniscule krasjes in de toplaag van de lak niet als schade, zeker als het op een plek is waar ook steenslag is. Ik denk ook niet dat de verzekering er geld voor zou uitkeren. Ik kon dat plekje op mijn auto zo weer weg poetsen![]()
Het was ook een 107.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En helemaal als dat in zo'n (waarschijnlijke) kleine graf peugeot 107 is
Om het verhaal nog wat aan te vullen; ik heb gezegd dat het een klein krasje was en dat er echt nooit kan worden bepaald wiens schuld het is en dat ik het nogal vreemd vond dat ze er over zeurde. Daarna zijn we allebei weg gereden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het doet er eigenlijk niet toe of jij wel of niet denkt dat er schade is. Dat kan je aangeven op het schadeformulier waarna een expert dat verder afhandelt. Waar het wel om gaat is dat jij bent doorgereden, zonder het af te handelen, zelfs nadat je op de hoogte was van de aanrijding. Dat kon wel eens meer consequenties hebben dan je nu denkt.
'Wegrijden' is een bijzondere manoeuvre, en dan dien je het overige verkeer voor te laten gaan.quote:
Die no-claim-korting wil ik wel graag houden, ik gok dat zij daar niet zo veel moeite mee heeft gezien haar rij-kunsten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
'Wegrijden' is een bijzondere manoeuvre, en dan dien je het overige verkeer voor te laten gaan.
Aangezien jullie allebei wegreden, moesten jullie beiden elkaar voor laten gaan.
Blijkbaar is dat niet gebeurd.
Schadeformulier invullen. En wat een verzekering dan doet, is dat je aansprakelijk bent voor elkaars schade.
Jouw verzekering betaalt haar kras, en haar verzekering betaalt jouw deuk.
Dus als zij per se een schadeafhandeling wil, zal ze zelf ook moeten betalen (of haar verzekering) (wat ten koste gaat van de no-claim-kortingen.)
Dan betaal je haar kras toch zelf, zonder bij je de verzekering te claimen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:35 schreef Ukeru het volgende:
[..]
Die no-claim-korting wil ik wel graag houden, ik gok dat zij daar niet zo veel moeite mee heeft gezien haar rij-kunsten.
Misschien was het wel een vieze Patty Brardquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS had gewoon haar telefoonnummer moeten vragen of haar mee naar place moeten nemen en op koffie moeten trakteren voor de schrik.
Wie weet zaten jullie vanavond nog samen in de bios.
Dat maakt voor een goede film toch niet zoveel uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:42 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Misschien was het wel een vieze Patty Brard
Maar wat daarna?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef blek het volgende:
[..]
Dat maakt voor een goede film toch niet zoveel uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |