abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141817389
Vanmiddag dacht ik eventjes lekker te gaan eten bij de La Place langs de snelweg. Dus toen ik mijn soepje en mijn broodje had verorberd, had ik weer plaats genomen achter het stuur. Ik kijk om me heen én op de achteruitrijcamera; en rij langzaam achteruit. Er is verder geen enkele bewegende auto te zien, maar op het moment dat ik met de auto voor 2/3 uit het vak heb, zie ik in m'n spiegel een zwarte Peugeot verschijnen die recht uit het parkeervak schuin tegenover de mijne schiet.
Mijn parkeersensor begint aan een lange piep en ik trap op de rem, eveneens als de Peugeot. De auto's komen tot stilstand en aangezien ik geen beweging in de auto heb gevoeld, ga ik er vanuit dat de auto's elkaar niet hebben geraakt. Ik rij langzaam weg, over de parkeervakken naast die van mij en kijk nog even in de spiegel om te kijken of er schade is, maar ik zie niets.
Zo'n 100 meter verder kijk ik nog een keer in de spiegel en zie ik een vrouw, met een Shih tzu op de arm gillend achter mij aan rennen. Dus ik stop maar even de auto en open het raampje. Ze begint meteen te gillen dat ik haar heb aangereden en ik zeg haar dat ik wel even kom kijken. Ik zet de auto naast die van haar en stap uit.
Ze zei dat ze een enorme klap had gevoeld en dat ze het niet normaal vond dat ik door was gereden. Dus ik inspecteer haar auto en voel even of ik een deuk voel, maar ik zie eigenlijk niets. Dan wijst ze een kras aan van ongeveer 3 mm op de rand van het achterpaneel en begint ze daar over te klagen.
Nu bewijst dat natuurlijk nog niets, dus inspecteer ik ook mijn auto; en ja, ook daar vind ik op de rand van de achterklep een klein puntje. Vervolgens wil ze dat ik de reparatie van haar krasje betaal. En nee, dat heb ik niet gedaan. Ik zei dat ze niet zo moest zeuren en ben weer weg gereden.

Klacht: Vrouw die hysterisch gaat schreeuwen bij een krasje van 3 mm lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ukeru op 02-07-2014 20:12:34 ]
pi_141817441
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
  Forum Admin woensdag 2 juli 2014 @ 15:14:49 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_141817458
Tja, je bent in principe altijd fout als je achteruit rijdt. Als ze je nummerbord heeft genoteerd en wat getuigen optrommelt ben je wel flink de sjaak omdat je bent doorgereden zonder het af te handelen. Hoe hysterisch het mens ook was.
pi_141817503
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tja, je bent in principe altijd fout als je achteruit rijdt. Als ze je nummerbord heeft genoteerd en wat getuigen optrommelt ben je wel de sjaak omdat je bent doorgereden zonder het af te handelen. Hoe hysterisch het mens ook was.
Zij reedt ook achteruit.
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:17:09 #5
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141817534
ts rijd door na een ongeluk
pi_141817535
Vrouwen met van die kleine kuthonden zijn altijd een terechte klacht.
Vooral als ze in een auto rijden.
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:17:17 #7
79966 dekilo
Stam is ok
pi_141817539
Heb ik ook aan de hand gehad.
Komt erop neer:
Openbare parkeerplek schade van beide auto's wordt bijelkaar opgeteld en gedeeld door 2.
Of zoals in mijn geval ik 0¤ schade (oude bak) en mevrouw 600¤ ik moest dus 300¤ betalen
Als ik dat geweten had........
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  Forum Admin woensdag 2 juli 2014 @ 15:17:19 #8
Heeft een huisje.
pi_141817542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Ukeru het volgende:

[..]

Zij reedt ook achteruit.
Oh. Dat had ik niet zo begrepen. Tja dan weet ik ook niet wat de uitkomst zal zijn. Dat jij doorgereden bent zonder het netjes af te handelen en de papieren in te vullen zal in ieder geval niet in jouw voordeel werken.
pi_141817597
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Oh. Dat had ik niet zo begrepen. Tja dan weet ik ook niet wat de uitkomst zal zijn. Dat jij doorgereden bent zonder het netjes af te handelen en de papieren in te vullen zal in ieder geval niet in jouw voordeel werken.
Ik vind een ban zoals in V&A gebeurt nu wel op zijn plek voor deze ts
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_141817648
Weggaan zonder duidelijke regeling :')
pi_141817659
quote:

[..]

Zij reedt ook achteruit.
:')_

Verder terechte klacht. Vrouwen en homo's die moeilijk gaan doen over een krasje of een deukje. :r
pi_141817693
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ik zie 1 miniscule krasjes in de toplaag van de lak niet als schade, zeker als het op een plek is waar ook steenslag is. Ik denk ook niet dat de verzekering er geld voor zou uitkeren. Ik kon dat plekje op mijn auto zo weer weg poetsen :')
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:25:09 #13
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_141817795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Syntos het volgende:
Vrouwen met van die kleine kuthonden zijn altijd een terechte klacht.
Vooral als ze in een auto rijden.
En helemaal als dat in zo'n (waarschijnlijke) kleine graf peugeot 107 is :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:28:40 #14
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141817883
quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tja, je bent in principe altijd fout als je achteruit rijdt. Als ze je nummerbord heeft genoteerd en wat getuigen optrommelt ben je wel flink de sjaak omdat je bent doorgereden zonder het af te handelen. Hoe hysterisch het mens ook was.
Ja, dikke lul. Bij mij was die ander ook doorgereden. Politierapport opgesteld en alles. Toch vond de verzekering dat er ondanks getuigen geen bewijs was.

Klaverblad voertuigenrechtsbijstandsverzekering is echt waardeloos.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Forum Admin woensdag 2 juli 2014 @ 15:28:55 #15
Heeft een huisje.
pi_141817892
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:22 schreef Ukeru het volgende:

[..]

Ik zie 1 miniscule krasjes in de toplaag van de lak niet als schade, zeker als het op een plek is waar ook steenslag is. Ik denk ook niet dat de verzekering er geld voor zou uitkeren. Ik kon dat plekje op mijn auto zo weer weg poetsen :')
Het doet er eigenlijk niet toe of jij wel of niet denkt dat er schade bij de tegenpartij is. Wat je denkt kan je aangeven op het schadeformulier waarna een expert dat verder afhandelt. Waar het wel om gaat is dat jij bent doorgereden, zonder het af te handelen, zelfs nadat je op de hoogte was van de aanrijding. Dat kon wel eens meer consequenties hebben dan je nu denkt.
pi_141817997
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

En helemaal als dat in zo'n (waarschijnlijke) kleine graf peugeot 107 is :')
Het was ook een 107.

quote:
7s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Het doet er eigenlijk niet toe of jij wel of niet denkt dat er schade is. Dat kan je aangeven op het schadeformulier waarna een expert dat verder afhandelt. Waar het wel om gaat is dat jij bent doorgereden, zonder het af te handelen, zelfs nadat je op de hoogte was van de aanrijding. Dat kon wel eens meer consequenties hebben dan je nu denkt.
Om het verhaal nog wat aan te vullen; ik heb gezegd dat het een klein krasje was en dat er echt nooit kan worden bepaald wiens schuld het is en dat ik het nogal vreemd vond dat ze er over zeurde. Daarna zijn we allebei weg gereden.
pi_141818008
quote:
Zij reedt ook achteruit.
Au!
pi_141818044
quote:

[..]

Zij reedt ook achteruit.
'Wegrijden' is een bijzondere manoeuvre, en dan dien je het overige verkeer voor te laten gaan.
Aangezien jullie allebei wegreden, moesten jullie beiden elkaar voor laten gaan.
Blijkbaar is dat niet gebeurd.

Schadeformulier invullen. En wat een verzekering dan doet, is dat je aansprakelijk bent voor elkaars schade.
Jouw verzekering betaalt haar kras, en haar verzekering betaalt jouw deuk.

Dus als zij per se een schadeafhandeling wil, zal ze zelf ook moeten betalen (of haar verzekering) (wat ten koste gaat van de no-claim-kortingen.)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_141818106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:33 schreef Walter81 het volgende:

[..]

'Wegrijden' is een bijzondere manoeuvre, en dan dien je het overige verkeer voor te laten gaan.
Aangezien jullie allebei wegreden, moesten jullie beiden elkaar voor laten gaan.
Blijkbaar is dat niet gebeurd.

Schadeformulier invullen. En wat een verzekering dan doet, is dat je aansprakelijk bent voor elkaars schade.
Jouw verzekering betaalt haar kras, en haar verzekering betaalt jouw deuk.

Dus als zij per se een schadeafhandeling wil, zal ze zelf ook moeten betalen (of haar verzekering) (wat ten koste gaat van de no-claim-kortingen.)
Die no-claim-korting wil ik wel graag houden, ik gok dat zij daar niet zo veel moeite mee heeft gezien haar rij-kunsten.
pi_141818148
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:35 schreef Ukeru het volgende:

[..]

Die no-claim-korting wil ik wel graag houden, ik gok dat zij daar niet zo veel moeite mee heeft gezien haar rij-kunsten.
Dan betaal je haar kras toch zelf, zonder bij je de verzekering te claimen.

Een kras of een deukje zou mij verder ook niet boeien hoor. 't Is dat ik leaserijder ben, dus de leasemaatschappij wil een auto zonder krassen terug, anders zou ik een krasje ook gewoon laten zitten. Beetje met Commandant insmeren.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_141824439
TS had gewoon haar telefoonnummer moeten vragen of haar mee naar place moeten nemen en op koffie moeten trakteren voor de schrik.
Wie weet zaten jullie vanavond nog samen in de bios.
5 Ferrari's op videoband!
pi_141825667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS had gewoon haar telefoonnummer moeten vragen of haar mee naar place moeten nemen en op koffie moeten trakteren voor de schrik.
Wie weet zaten jullie vanavond nog samen in de bios.
Misschien was het wel een vieze Patty Brard
Radar.
pi_141826156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:42 schreef Linkesoep het volgende:

[..]

Misschien was het wel een vieze Patty Brard
Dat maakt voor een goede film toch niet zoveel uit.
pi_141826642
Gisteren op de Ring A10 was er in een file iemand zeer zacht tegen diens voorligger aangerold, die voorligger stapt uit gebaard naar de achterligger 'niets te zien' stapt weer in en rijdt door.

Even later precies hetzelfde, achterligger had zijn knipperlichten al aan, maar die voorligger gebaart vanuit de auto dat het hem niks boeit en rijdt vrolijk door. :P

Oke er was ook echt voor geen meter schade, maar zo kan het dus ook en soms als iets echt takkezachtjes gaat dan snap ik niet waarom je zou moeten piepen. Zeker als er niets te zien is (al was dat dus bij de TS wel zo en doorrijden is dan misschien weer niet zo verstandig). ;)
Een heer met stijl
pi_141826722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef blek het volgende:

[..]

Dat maakt voor een goede film toch niet zoveel uit.
Maar wat daarna? :'(
Radar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')