Daar moet ik vaak ook heel lang wachten, als het dus überhaupt binnenkomt. Had ik eerst ook geen last van, maar laatste tijd wel.quote:
Bij mij zeiden ze zelfs dat het pakket (een accu) bij de douane teruggestuurd zou zijn, maar ik kreeg desondanks toch mijn geld niet terug. Wat die flikkers ook altijd doen is je proberen langer dan 45 dagen te laten wachten, zodat je geen poot meer hebt om op te staan bij paypal. Sinds dat moment maak ik standaard een claim aan bij paypal op het moment dat drie weken verstreken zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Daar moet ik vaak ook heel lang wachten, als het dus überhaupt binnenkomt. Had ik eerst ook geen last van, maar laatste tijd wel.
Dan heb je geluk gehad, want als het na 45 dagen niet binnen is gekomen heb je geen poot meer om op te staan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
daar heb ik de laatste keer 6 weken ofzo gewacht op een bestelling
Best slim dat je dat dan doet, die claim via Paypal. Ik wist dat ook niet van die 45 dagen eigenlijk. Heb je wel je geld nog teruggehad van die accu, of echt gewoon niet meer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bij mij zeiden ze zelfs dat het pakket (een accu) bij de douane teruggestuurd zou zijn, maar ik kreeg desondanks toch mijn geld niet terug. Wat die flikkers ook altijd doen is je proberen langer dan 45 dagen te laten wachten, zodat je geen poot meer hebt om op te staan bij paypal. Sinds dat moment maak ik standaard een claim aan bij paypal op het moment dat drie weken verstreken zijn.
Nee, nooit meer wat van gehoord. Wel nog even contact gehad met de politie van HongKong, maar dan heb je zoveel gezeik, dat is die 30,- helemaal niet waard. En dat weten die ho chi minh is a son of a bitches en daar maken ze graag gebruik van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:17 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Best slim dat je dat dan doet, die claim via Paypal. Ik wist dat ook niet van die 45 dagen eigenlijk. Heb je wel je geld nog teruggehad van die accu, of echt gewoon niet meer?
MEER ALSJEBLIEFT MEER IK VIND DIT NIET GENOEG IK WIL MEER VD TOPICS!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat was mijn klacht en daar zult u het mee moeten doen.
Zie fonq topic. Geen dank.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
MEER ALSJEBLIEFT MEER IK VIND DIT NIET GENOEG IK WIL MEER VD TOPICS!!
Bedankt grote leider!quote:
Nee man. Skere gedragen smartphones daarentegen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:25 schreef Fushia2 het volgende:
TS koopt is skeer
TS koopt Chinese smartphones
TS koopt gedragen slipjes uit China![]()
Volgens mij hebben die spleetogen constant nieuwjaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:45 schreef LuieDonder het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik meer gezeik heb dan vroeger, maar af en toe heb ik wel pakketjes die er 4-5 weken over doen. De meeste pakketjes zijn wel binnen 10 dagen binnen, maar soms zit er zo ineens 1 tussen die er langer over doet. Soms is het voorspelbaar, tegen de jaarwisseling bijvoorbeeld duurt het altijd lang, maar van de week had ik er ook weer 1 die er een week of 5 over deed, onverklaarbaar. Ik zou voor de lol wel eens een GPS-baken willen laten meesturen die aanstaat, zodat je fysiek kunt volgen waar je pakje zich bevindt. Ik ben namelijk wel benieuwd waar zo'n pakje nou blijft hangen, of dat in China of in Nederland is, of het met de boot of met het vliegtuig komt, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |