Bij Chelsea moet je een keertje geweest zijn, Luiz is een cultheld en België heeft bazen in de selectie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Chelsea, België, David Luiz. Waarom heb jij zo'n grote hekel aan voetbal?
Nederlanders.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:24 schreef tyrvenom het volgende:
wat een rottopic is dit toch met al die haat man
Rot dan op als het je niet bevalt, je bent op een Nederlands forum, als je België-verheerlijking zoekt ga dan naar een Belgisch forum.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:24 schreef tyrvenom het volgende:
Jullie hebben gespeeld tegen Algerije, Rusland, Zuid-Korea en VS. Zelfs zonder die zogenaamde ''gouden'' generatie zouden jullie die ploegen van de mat moeten vegen. Het was sowieso een schande dat België een verlenging nodig had tegen de VS. Het is ook niet voor niets dat ze in België nu zichzelf voor het eerst als underdog zien. Argentinië is de eerste echte tegenstander van België. Zo zie je maar dat je met een gelukkige loting niet eens goed hoeft te zijn om de kwartfinale te halen. Maar goed dat bewees Ghana in 2010 al.quote:Als belg hoop ik dat we winnen, zo niet, hebben we voor deze onervaren ploeg bewezen dat met veel training en samenspel we verder kunnen geraken.
Doe eens normaal, FOK! is voor iedereen. Kom opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rot dan op als het je niet bevalt, je bent op een Nederlands forum, als je België-verheerlijking zoekt ga dan naar een Belgisch forum.
[..]
Officieel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:39 schreef Belgosome het volgende:
Opstelling : Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vertonghen, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Mirallas, Hazard, Origi
Invallers Mertens en Lukaku gaan het verschil maken !!
Rot zelf op, arrogante en onbeleefde zak die je bent.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rot dan op als het je niet bevalt, je bent op een Nederlands forum, als je België-verheerlijking zoekt ga dan naar een Belgisch forum.
Inderdaad, maar als je dit een ''rottopic vol haat'' vindt kun je hier beter niet meer komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Doe eens normaal, FOK! is voor iedereen. Kom op
Gelukkig scoort België zelden in de laatste minuten, toevallig alleen maar tegen Algerije, Rusland en Zuid-Koreaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:39 schreef Zorro het volgende:
Die Argentijnen met hun overwinningen in de laatste minuut steeds, tegen landen als fucking Irankomen me totaal de strot uit.
België
Rustig aan manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Rot zelf op, arrogante en onbeleefde zak die je bent.
Het is natuurlijk ook niet fijn om als Belg sommige comments hier te lezen. Dat moet je toch begrijpen. Ik heb al de ervaring om erover heen te lezenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je dit een ''rottopic vol haat'' vindt kun je hier beter niet meer komen
Nogmaals dit is en blijft een Nederlands forum. Dit soort rivaliteit hoort er gewoon een beetje bij. Als je in het Ajax-topic kijkt zie je ook geen lovende teksten over Feyenoord of PSV.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Rustig aan man
[..]
Het is natuurlijk ook niet fijn om als Belg sommige comments hier te lezen. Dat moet je toch begrijpen. Ik heb al de ervaring om erover heen te lezen
Jeetjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Belgosome het volgende:
Toby Alderweireld is een klein vraagteken. Als hij tijdens de opwarming niet fit genoeg blijkt, start Laurent Ciman. #ARGBEL #fifawk2014
Als Ciman er op moet , maken we geen kans meer
Zie nu op Sporza dat ze om 17:00 beginnen, waarom niet nu aangezien ze niets anders uitzenden?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
JeetjeNog een kwartiertje en Sporza zendt uit
[ afbeelding ]
Nogmaals FOK! is voor iedereen. Ik ben het beste bewijs. Belgische mod.quote:
Ik speel liever tegen België dan tegen Argentinië, want met Messi weet je het nooit. Als die twee bevliegingen heeft sta je ineens met 2-0 achter. Zo een speler heeft België niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Ruif het volgende:
Denk dat België wel wint. Argentinië heeft mij niet overtuigd, België veel meer. Hoop op een mooie wedstrijd met verlenging. Mocht Nederland ook winnen zijn de Belgen een beetje moe [ link | afbeelding ]
als je ff doorleest naar wat ik erachter zei, dan besef je mss dat ik absoluut niet tegen nl ben en ook geen negatieve commentaar ga geven op nl. Ze hebben alles tot nu verdiend. Maar blijkbaar snapt niet iedereen hier wat ik wil aangeven met rottopic... En ik ga me echt niet verder verlagen om jullie te jennen enzo.. Ik vind dit een rottopic omdat mn blijkbaar maar enkel de rivalisatie tss belgie en nederland wilt misbruiken en zo haat te spuien, zowel door nl'ers als door belgen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als je dit een ''rottopic vol haat'' vindt kun je hier beter niet meer komen
Niet zo generaliseren graag. Genoeg Nederlanders gunnen jullie een overwinning, mezelf incluis.quote:
Fok! is voor iedereen, maar als Belg op dit forum kun je verwachten dat er hier en daar wat speldenprikjes worden uitgedeeld. Als jij sommige (Belgische) users in de gaten hebt gehouden zie je dat die ook geregeld Nederland afkraken bijvoorbeeld, ook dat hoort er bij. Wie uitdeelt moet kunnen incasseren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nogmaals FOK! is voor iedereen. Ik ben het beste bewijs. Belgische mod.Kom het wordt een mooie voetbalavond... Dat is toch fijn, wat het ook wordt. Ik duim voor beide.
Nopequote:
Niet overdrijven, 10 minuten of nog meer voor het eind is niet hetzelfde als in blessuretijd. Tegen Iranquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig scoort België zelden in de laatste minuten, toevallig alleen maar tegen Algerije, Rusland en Zuid-Korea
Eens.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:24 schreef tyrvenom het volgende:
Als belg hoop ik dat we winnen, zo niet, hebben we voor deze onervaren ploeg bewezen dat met veel training en samenspel we verder kunnen geraken. Winnen we wel en nederland straks ook dan hoop ik dat de beste mag winnen in halve fin.. Ook al is het onze bovenbuur, ik heb liever dat we van jullie verliezen dan van het opgefuckte brazilie e.d. zoals laatste match.
Ik hoop zowieoz dat Duitsland, Brazilie compleet vernederd, echt die hebben voor mij afgedaan na de afgelopen wedstrijd tegen colombia...
Dus wat het ook wordt, ik ben zowiezo voor een finale van 2 van de 3 buurlanden dan dat die braziliaanse omkopers de beker mogen aanraken... En ik zie belgie nog stunten hoor tegen AR, zowiezo is voetbal groot deel geluk, en scheidsrechtergelul waarbij eigenlijk de helft van Colombia en Brazilie rood had moeten krijgen... Maar een paar gele kaartjes komop zeg... Dit was gewoon vechten ipv voetbal....
jup zolang het daarbij blijft zeker, maar ik geloof niet dat ik in die groep van be , nl afbrekers hoor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fok! is voor iedereen, maar als Belg op dit forum kun je verwachten dat er hier en daar wat speldenprikjes worden uitgedeeld. Als jij sommige (Belgische) users in de gaten hebt gehouden zie je dat die ook geregeld Nederland afkraken bijvoorbeeld, ook dat hoort er bij. Wie uitdeelt moet kunnen incasseren.
Dat klopt ook... Maar het is niet omdat het een NL forum is dat Belgen er niet mogen komen of zich maar moeten laten uitmaken. Maar ik ga deze discussie laten voor wat het is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fok! is voor iedereen, maar als Belg op dit forum kun je verwachten dat er hier en daar wat speldenprikjes worden uitgedeeld. Als jij sommige (Belgische) users in de gaten hebt gehouden zie je dat die ook geregeld Nederland afkraken bijvoorbeeld, ook dat hoort er bij. Wie uitdeelt moet kunnen incasseren.
Ik ga nog vlug wat Bami maken denk ik...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nopedenk ook niet dat het zal komen.. "Tis Costa Rica maar"-sfeer zit ik
hopelijk winnen we wel lol anders een flinke domper.
Dadelijk pizza'tje met een lekkere koude cola en dan eens naar den Belskes kijen
Daarentegen heeft Argentinië wel meer efficiëntie in haar ploeg. België heeft 86 kansen nodig en Argentinië soms maar 1quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet overdrijven, 10 minuten of nog meer voor het eind is niet hetzelfde als in blessuretijd. Tegen Iran
Klopt, ik ook. Laten we maar hopen op een mooie wedstrijdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat klopt ook... Maar het is niet omdat het een NL forum is dat Belgen er niet mogen komen of zich maar moeten laten uitmaken. Maar ik ga deze discussie laten voor wat het is.
Dan konden ze een half uur geleden al beginnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Zie nu op Sporza dat ze om 17:00 beginnen, waarom niet nu aangezien ze niets anders uitzenden?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, ik ook. Laten we maar hopen op een mooie wedstrijd
Hawaii.. klinkt ook nog eens heerlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ga nog vlug wat Bami maken denk ik...Hoewel pizza ook wel heerlijk klinkt.
Wimbledon zal er wel voor iets tussen zitten, was ook niet te voorspellen wanneer dat zou eindigen. Plus ze moeten nu een goede vijftig minuten vollullen... dat zal wel voldoende zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan konden ze een half uur geleden al beginnen.
Niet in het rood gekleed zijn nuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
De haat is ook niet leuk maar ik snap ook niet waarom mensen er vanuit gaan dat 'wij' als o'llanders voor Belgie zijn en ook vinden dat we dat moeten zijn..
Wil ik al heel mijn leven eens naar toe!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hawaii.. klinkt ook nog eens heerlijk
Je t'aimequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet in het rood gekleed zijn nu
Niet al de hele dag Frans praten
Niet al friet op hebben vandaag
Ik zeg sowieso altijd friet. Fransquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet in het rood gekleed zijn nu
Niet al de hele dag Frans praten
Niet al friet op hebben vandaag
Het is logischer om voor Argentinië te zijn ja. Onze koningin is immers Argentijns en onze toekomstige koningin zal ook 50% Argentijns zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
De haat is ook niet leuk maar ik snap ook niet waarom mensen er vanuit gaan dat 'wij' als o'llanders voor Belgie zijn en ook vinden dat we dat moeten zijn..
Balen.. maar dat is nog geen ramp gelukkigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wil ik al heel mijn leven eens naar toe!Maar die pizza kan ik niet hebben... ananas allergie...
tmi!
Daar had ik niet eens aangedachtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is logischer om voor Argentinië te zijn ja. Onze koningin is immers Argentijns en onze toekomstige koningin zal ook 50% Argentijns zijn
Nah, bedanktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Balen.. maar dat is nog geen ramp gelukkigik zou jouw ananas allergie graag ruilen met mijn PDS (prikkelbare darmen)
Ik heb niks tegen België maar ik gun ze geen verloren WK finale, dat is iets wat je echt niet wilt. Dus doe dan maar Argentinië tegen Brazilië (of Duitsland).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:54 schreef tyrvenom het volgende:
Btw, ik zou het de nl'ers gunnen, echt waar. Ik heb een kenniskring die uit 70% nl'ers bestaat...
En absoluut nergens problemen of haatgevoelens tegen elkaar...
Dat het Wk spannend is ok, maar om elkaar nu echt te gaan haten om een wedstrijd???
Rivaliteit ok, die was er ook tss Be en USA, maar toch niet in die mate zoals het hier verloopt?
Ik ga ook mee stoppen met deze discussie, en hoop voor beide ploegen het beste
ps: ik lijk wel aan de prozacin het echt had ik evengoed op belgen die zo op me reageerden ook wel anders gereageerd...
Lol, de gehele achterhoede van België staat op scherpquote:
De scheids laat vast veel toe net als gisteren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lol, de gehele achterhoede van België staat op scherp
Het is die Italiaan Rizzoli, die fluit overigens niet slecht en hij geeft wel gewoon geel als het nodig is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:03 schreef Nober het volgende:
[..]
De scheids laat vast veel toe net als gisteren.
Die kan er helemaal niets van. Dorpsgek die concurrenten van Juve altijd naait.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is die Italiaan Rizzoli, die fluit overigens niet slecht en hij geeft wel gewoon geel als het nodig is.
Jullie backposities zijn pure armoedequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:08 schreef Marie30 het volgende:
Toby Alderw is niet fit maar wel opgesteld... jeee
Als Di Maria niet meetelt zijn er bij Belgie ook nog wel 10 die niet meetellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:08 schreef hafcfan het volgende:
De belgen gaan winnen. 11 tegen 1 is niet te doen voor Messi.
Ze hebben nog wel die topper Ciman achter de hand.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:08 schreef Marie30 het volgende:
Toby Alderw is niet fit maar wel opgesteld... jeee
Als het Ciman wordt... jeejquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jullie backposities zijn pure armoede
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel die topper Ciman achter de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |