SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
kampong ???quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een camping, is dat nou ongeveer hetzelfde als een kampong?
Da's nog uit het vogeltjesdans-tijdperk. Viet-cong, kam-pong..quote:
Ouders met 3/4 broeken en kniekousen en juchtleren schoenen en bijpassende denkbeelden. Ik heb diep medelijden met TS.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
TS is 17 en moet nog verplicht met z'n ouders mee_!
moest ik vroeger ook toen ik 15 was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
TS is 17 en moet nog verplicht met z'n ouders mee_!
Je geschiedenis niet kennenquote:
viessert.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef Spongeboss het volgende:
Kamping is super gezellig, en douchen? Man je kan makkelijk een week zonder.
Niets vies aan.... Gewoon normaal man.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
viessert.
Niet elke kamping is leuk ga eens kijken in "het beloofde land".
Wil je me niet quoten met je vieze vingers?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niets vies aan.... Gewoon normaal man.
Heb handen wel gewassen handen niet wassen is vies.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je me niet quoten met je vieze vingers?
Hoe doe je dat als je erotische verlangens krijgt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb pas nog zes weken gekampeerd, hoe langer hoe beter
Over het algemeen heb je dan dikke pechquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je erotische verlangens krijgt?
En toch hou je nog de notie vast van hoe langer hoe beter?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je dan dikke pech
hoezo je kan toch gewoon nueken op een kamping?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je dan dikke pech
Na een paar weken houdt het wel ongeveer op om erg te zijn. De eerste twee weken zijn het vervelendst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En toch hou je nog de notie vast van hoe langer hoe beter?
Niet als je een kuis trouw persoon bent met een vriend 2000km verderop.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
hoezo je kan toch gewoon nueken op een kamping?
Hmm point taken, volgende keer als je gaat kamperen nodig je me maar uit ik ben altijd ready2go.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een paar weken houdt het wel ongeveer op om erg te zijn. De eerste twee weken zijn het vervelendst.
In je dromenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm point taken, volgende keer als je gaat kamperen nodig je me maar uit ik ben altijd ready2go.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |