Had broederschap gezegd en ik snapte het wel een beetje, want ik ga niet net doen of ik heel veel verstand er van heb. Maar geheel onwetend ben ik er ook niet over. Maar inderdaad op school heb ik i.i.g. niet veel geleerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en nee. Je bent niet de enige hoor. Maar het is een dermate onderbelicht gedeelte in de geschiedenis die je op school meekrijgt dat dat ook niet heel vreemd is.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:
We zitten nog steeds in de wortelfase begrijp ik ?
Gezien de OP
Lijkt me trouwens wel gevaarlijk als die wortel een klein stukje doorschiet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:
We zitten nog steeds in de wortelfase begrijp ik ?
Gezien de OP
Je leert amper over geheime genootschappen op school, misschien omdat ze geheim zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had broederschap gezegd en ik snapte het wel een beetje, want ik ga niet net doen of ik heel veel verstand er van heb. Maar geheel onwetend ben ik er ook niet over. Maar inderdaad op school heb ik i.i.g. niet veel geleerd.
Lijk me sowieso al niet een fijn gevoel die wortel helemaal in je mond te proppen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel gevaarlijk als die wortel een klein stukje doorschiet.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je leert amper over geheime genootschappen op school, misschien omdat ze geheim zijn?
Jij? hihi en dan gaat ie dat hier zeggen. Best wel lullig.quote:
Ik durf niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij? hihi en dan gaat ie dat hier zeggen. Best wel lullig.![]()
Stuur dan een DM terug dat je niet DMt
Ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:41 schreef glasshole het volgende:
Zullen we het gezellig houden, ik ga voor pure chocolade
Als je een DM stuurt met ik DM niet, dan DM je tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij? hihi en dan gaat ie dat hier zeggen. Best wel lullig.![]()
Stuur dan een DM terug dat je niet DMt
Ja, maar ik ben vrouw mens, wij denken anders.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je een DM stuurt met ik DM niet, dan DM je toch![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben vrouw mens, wij denken anders.
Ik zag het al, zoals ik al zei, ik heb een aantal films en docu's gezien, maar het is al laatquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stikt van de vrijmetselaar symboliek, als je eenmaal in de materie zit, zie je het overal...
Van mij mag je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef glasshole het volgende:
Ik ga flauwe filmpjes posten, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad, ik snap je helemaal.![]()
Je komt er wel overheen.![]()
Buurman en Buurman.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe dat, iets van Rembo en Rembo mag ook
De middelste wel, de rest niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Buurman en Buurman.
Crediteuren debiteuren.
Bassie en Adriaan.
Haha, een post boven jouw schreef ik nog Bassie en Adriaan, dit komt aardig in de buurt.quote:
Doe dat, dan speel ik nog ff verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |