Af en toe. Maar dan ook alleen als ik blow, en dat is ten eerste nog niet zo lang en ten tweede doe ik dat niet zo vaak. De enige aandachtshoer op FOK! ben jij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij was hier sowieso al nooit, aandachtshoer dus
Mag ik nog zeggen dat ik het daar enigszins dus wel soort van mee eens ben?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah trekt me niet zo meerAfentoe nog ff meelullen in de klb sc of uvt maar voor de rest is het echt dikke kak geworden
![]()
[..]
euh sinds april daten we, vrij kort dus maar wel al behoorlijk serieus en kende m al sinds vorig jaar ofzo
Dat is echt leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah trekt me niet zo meerAfentoe nog ff meelullen in de klb sc of uvt maar voor de rest is het echt dikke kak geworden
![]()
[..]
euh sinds april daten we, vrij kort dus maar wel al behoorlijk serieus en kende m al sinds vorig jaar ofzo
Iemand heeft mijn werkgever gemaild over iets wat ik op FOK! gezegd heb. Ik ben het wel met Vas eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag ik nog zeggen dat ik het daar enigszins dus wel soort van mee eens ben?
Mja ik blijf toch wel subfora afstruinen op zoek naar iets om me mee bezig te houdenZo zielig eigk
Oeh vertel me meerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Af en toe. Maar dan ook alleen als ik blow, en dat is ten eerste nog niet zo lang en ten tweede doe ik dat niet zo vaak. De enige aandachtshoer op FOK! ben jij.
En Brum. Maar die is gewoon dom.
Yeahno laten we het daar lekker niet over hebben ok. Closed chapter.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
wachtwacht als Vas volgende maand uitgerekend is zou het kind van Mur zijn
Maar Mur heeft denk overal ter wereld zijn zaad wel gedropt.
KLB SC (waar Vas vandaan komtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn werkgever gemaild over iets wat ik op FOK! gezegd heb. Ik ben het wel met Vas eens.
Sorry skatje, m'n fb had een opschoning nodig dus iedereen die ik niet persoonlijk ken moest wegquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is echt leuk.![]()
Moet wel toegeven dat ik me een aantal nachten met krokodillentranen in slaap heb gehuild na die keiharde fb ontvriending
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry skatje, m'n fb had een opschoning nodig dus iedereen die ik niet persoonlijk ken moest weg
I know maar i did the math en moest stiekem lachenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yeahno laten we het daar lekker niet over hebben ok. Closed chapter.
Heb je 't gewoon nog niet hard genoeg geprobeerdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Een zure mat word na een beetje zuigen zoet, een zure kut niet.
screw heeft pas net weer 1 post sinds een half jaar. Net terug van half jaar ban.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie posten hier nog allemaal dan? Sardu, screw, viro, baasbanaan etc?
Ja ollie zit tegenwoordig ook in stoners, die linkte me dat berichtje van Unsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je 't gewoon nog niet hard genoeg geprobeerd
[..]
screw heeft pas net weer 1 post sinds een half jaar. Net terug van half jaar ban.
verder geen idee want post zelf nog maar sporadischsardu en ollie tref ik dan meestal wel
KUT ik wou hier een screenie van maken maar hij heeft 't zelf al verwijderdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
Dandybleu op mijn Facebook, wat
Snow weet (en vas kan weten)
olliewilliams zit al vanaf dag 1 in de stoners?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ollie zit tegenwoordig ook in stoners, die linkte me dat berichtje van Uns
Gvd wat heb ik vandaagquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
olliewilliams zit al vanaf dag 1 in de stoners?
hedde druksop?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd wat heb ik vandaagAbusers bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |