quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie lekker voor. Nu nog een leuke foto zoeken en nee niet van mij.
Doe iets met een wortel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie lekker voor. Nu nog een leuke foto zoeken en nee niet van mij.
België speelde goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef sararaats het volgende:
Ik ben een mix van België en Nederland.
Supporter ook voor jullie hoor
pretty little liars sterktste kant is dat je het niet snaptquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je al lekker op weg.
Snap je het nog?
Klopt want hoe dan ook zal je er achter komen wtf er allemaal aan de hand is daar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
pretty little liars sterktste kant is dat je het niet snapt
dus je blijft kijken.
nee op carrot.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Viezerik je hebt op "bukake gif" gezocht...
Gefeliciteerd met de overwinningquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Maar die puit van een Howard stond wel in de weg hé.
Puit=kikker
Parlayquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning![]()
Leuke wedstrijd
Heyquote:
Hopelijk kunnen we stunten tegen Argentiniëquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning![]()
Leuke wedstrijd
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Over Carrot's gesproken...![]()
[ afbeelding ]
Oeh, vampieren sex denk ik dan gelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
HeyHete boel hier, lees ik
![]()
*doet duit in zakje
Moet zomaar mogelijk zijn, ik vond ze goed. Alleen op het eind zaten ze er een beetje doorheen en dat werd gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we stunten tegen Argentinië
Suarez-seksquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, vampieren sex denk ik dan gelijk![]()
Maar WTF is Vampieren sex? Beetje semi interessant lopen doen en maar een pikkie van 10 cm hebben of wat?quote:
Dat zie je niet. En gaat over de serie True Blood waar ze best wel heel veel sex in hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar WTF is Vampieren sex? Beetje semi interessant lopen doen en maar een pikkie van 10 cm hebben of wat?
quote:
Ja met Sookie...wat een kutgezever tussen de sex in was dat...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zie je niet. En gaat over de serie True Blood waar ze best wel heel veel sex in hebben.
Niet alleen Sookie heeft sex daar, ik heb genoeg voorbij zien komen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja met Sookie...wat een kutgezever tussen de sex in was dat...Daar kan een man zich niet oprukken hoor, da's niet te doen.
Ach gos, nog even doordrinken dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
Wijntje tikt aanVolgens mij is er mee gekloot
Nee nee, Snookie was hoofdrol speelster, die kut moest eerst een paar seizoen d'r benen bijelkaar zien te houden....quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet alleen Sookie heeft sex daar, ik heb genoeg voorbij zien komen.
Straks hebben ze er stiekem alcohol in gestopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
Wijntje tikt aanVolgens mij is er mee gekloot
Klopt, dus. Nu doet ze het volgens mij vaak genoeg en heeft ze ook bijna iedereen wel gehad daar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee nee, Snookie was hoofdrol speelster, die kut moest eerst een paar seizoen d'r benen bijelkaar zien te houden....![]()
De kurk brak wel, is dat goed?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks hebben ze er stiekem alcohol in gestopt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef isax het volgende:
ik dacht dus dat mini wortels gewoon mini wortels waren
ZO worden mini-wortels gemaakt...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef isax het volgende:
Ik dus ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef isax het volgende:
dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed als in dat hij nu leeg moet.
Ik las eerder al dat er veel kurken braken.
wel metalig gesealed, verder een tikkeltje te wrang voor mij maar mooie afdronk van hemels fruit, kastanje en maanzaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed als in dat hij nu leeg moet.
Ik las eerder al dat er veel kurken braken.
Dat heb je even opgezocht? Ik had ooit schoonouders die mooie wijnen schonken. Geen idee allemaal maar ze hakten er altijd wel in.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel metalig gesealed, verder een tikkeltje te wrang voor mij maar mooie afdronk van hemels fruit, kastanje en maanzaad.
Ben je getrouwd geweest? Mijn stiefvader is ook zo'n gek met een wijnkelder, altijd opscheppen hoe duur de fles wel niet isquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb je even opgezocht? Ik had ooit schoonouders die mooie wijnen schonken. Geen idee allemaal maar ze hakten er altijd wel in.
ik heb een keer een heel duur flesje champagne weg getiktquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb je even opgezocht? Ik had ooit schoonouders die mooie wijnen schonken. Geen idee allemaal maar ze hakten er altijd wel in.
Champagne hou ik ook niet vanquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een keer een heel duur flesje champagne weg getikt
smaakte voor geen meter
maar die ouders van die gast waren boos
tequilaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Champagne hou ik ook niet vanIs dat de nou beste drank die de mensheid kan verzinnen?
Ja? Ik dacht dat ik dat wel eens verteld had, met stomme foto, maar misschien ook niet. Ik heb meestal gewoon huiswijn, niets mis mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je getrouwd geweest? Mijn stiefvader is ook zo'n gek met een wijnkelder, altijd opscheppen hoe duur de fles wel niet is
ik wel vakerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ook ranzig, 1 keer zo ziek van geweest
Oh nee, wat bezielde je?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ik dat wel eens verteld had, met stomme foto, maar misschien ook niet. Ik heb meestal gewoon huiswijn, niets mis mee.
De eerste keer dat ik dat dronk viel ik echt recht voorover in een bar. Daarna ging het beter maar ik dronk dat echt alleen in mijn pubertijd. En iemands citroen wegpakken.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat dronk viel ik echt recht voorover in een bar. Daarna ging het beter maar ik dronk dat echt alleen in mijn pubertijd. En iemands citroen wegpakken.
apfelkornquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Apfelkorn kan ik niet ruiken... bessenjenever ook niet.. graanjenever atten
Ik ben er 2 jaar gelden achter gekomen dat een schijfje sinaasappel lekkerder is als afdronk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat dronk viel ik echt recht voorover in een bar. Daarna ging het beter maar ik dronk dat echt alleen in mijn pubertijd. En iemands citroen wegpakken.
Ik had er nog nooit van gehoord, 43. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben van de Whiskey tijdelijk over gestapt op 43...My god wat is dat lekker...
Spaanse likeur, echt heeeeeeeeeeel lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, 43. Weer wat geleerd.
net een drama van een vriend achter de rug, gescheiden na 5 maanden, ik had m nog zo gewaarschuwdquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tsjah, dingen gebeuren. Ga ik niet hier vertellen.
Wel een beetje zoet? Anders vind ik het niet lekker, of je moet het kunnen mengen met sinaasappelsap.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Spaanse likeur, echt heeeeeeeeeeel lekker.
Ja das wel lekker zacht en niet ranzig zoetquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Spaanse likeur, echt heeeeeeeeeeel lekker.
Mierzoet en heerlijk met alleen ijs.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel een beetje zoet? Anders vind ik het niet lekker, of je moet het kunnen mengen met sinaasappelsap.
Er zijn gelukkig uitzonderingen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef isax het volgende:
[..]
niet altijd. mijn ouders zijn al 44 jaar getrouwt.
maar je kan niet in de toekomst kijken.
Inderdaad niet Flugel of andere vieze zoete shots of likeuren als Safari of Pisang Ambon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja das wel lekker zacht en niet ranzig zoet
Het ging er niet om dat het lekkerder was, het ging er om dat je wel iets nodig hebt, om in te bijten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben er 2 jaar gelden achter gekomen dat een schijfje sinaasappel lekkerder is als afdronk.
ik wel keerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef waxmask het volgende:
BTW door DGK en Jaap heb ik Goldstrike leren kennen, maar ben nog nooit zo raar dronken geweest als daarvan... Heel zwaar en alsof er meer in zit als alcohol waar je waus van wordt.
er zit echt goud inquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:32 schreef waxmask het volgende:
BTW door DGK en Jaap heb ik Goldstrike leren kennen, maar ben nog nooit zo raar dronken geweest als daarvan... Heel zwaar en alsof er meer in zit als alcohol waar je waus van wordt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad niet Flugel of andere vieze zoete shots of likeuren als Safari of Pisang Ambon.
grappig dat dat een uitzondering word genoemtquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig uitzonderingen.
En gelukkig kan ik niet in de toekomst kijken, zou dat toch niet willen. Jij?
Hier nog 1 die dat graag drinkt, is mij te zoet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Die zijn wel lekker hoor.
![]()
Ook al is het jaren geleden.
Ik heb pas wel een wodka met bullit gedronken, dat was wel lekker.
Ik lolde. Keihard.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
ik wel keer
maar blijkbaar was ik allergisch voor iets dat er in zat
kots ziek, overal vlekken en bultjes.
maar vond het niet te zuipen eigenlijk.
Tegenwoordig wel, je hoort er niet meer bij als je ouders niet gescheiden zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:34 schreef isax het volgende:
[..]
grappig dat dat een uitzondering word genoemt![]()
en ik zou het wel willen ja.
ik heb een keer in de koeievlaai gekotstquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wel leuke kots levert dat op, net als Blue Curacao.
Heel deze wijk is vergeven van gescheiden mensen ja....echt heel erg veel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, je hoort er niet meer bij als je ouders niet gescheiden zijn.
Best wel heel erg triest.
Dat is kut ja, maar zou je dus echt in de toekomst willen kijken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]
omdat ik een misbaksel ben op allergie gebied?
Je bent tegenwoordig echt een rariteit als je nog getrouwd bent volgens mij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heel deze wijk is vergeven van gescheiden mensen ja....echt heel erg veel.
Wat is je allergekste allergie die je hebt ontdekt in je leven?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]
Paar voetbaluitslagen vooraf weten zou voor mij voldoende zijn....quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is kut ja, maar zou je dus echt in de toekomst willen kijken?
Vroeger wel maar nu wil ik dat niet meer.
Nee joh, geld maakt niet gelukkig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Paar voetbaluitslagen vooraf weten zou voor mij voldoende zijn....
joh vorig jaar moest ik een ct scan laten maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je het nou nog niet, Isax is volgens mij bijna voor alles allergishArme Isax.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
joh vorig jaar moest ik een ct scan laten maken.
krijg je een vloeistof
en ik voelde al dat ik geen adem enzo kon krijgen
maar de bikkel dat ik was wilde ik niet om hulp roepen omdat ik er dan nog eens in moest
dacht ik dan he
dus vroeg de vrouw: hoe gaat het mevrouw?
ik helemaal jankend goed zeggen
kwamen ze toch maar even kijken.
mega erge galbulten
Ja sorry. Maar niet van hahaha! Ze kan nergens tegen. Maar van Hahaha ook dat heeft ze zelfs, Je kan je bijna niet voorstellen dat iemand zoveel kan hebben. Ik bedoel het in ieder geval niet kwaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niet gelukkig, maar opent wel mogelijkheden die ik nu nog niet kan bekostigen...
pfff geen idee joh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is je allergekste allergie die je hebt ontdekt in je leven?
ik zei vandaag nog tegen mijn moeder:quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar niet van hahaha! Ze kan nergens tegen. Maar van Hahaha ook dat heeft ze zelfs, Je kan je bijna niet voorstellen dat iemand zoveel kan hebben. Ik bedoel het in ieder geval niet kwaad.
Zat ik van de week te denken, en sorry als ik te ver gaat, mag je gewoon zeggen dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef isax het volgende:
[..]
joh vorig jaar moest ik een ct scan laten maken.
krijg je een vloeistof
en ik voelde al dat ik geen adem enzo kon krijgen
maar de bikkel dat ik was wilde ik niet om hulp roepen omdat ik er dan nog eens in moest
dacht ik dan he
dus vroeg de vrouw: hoe gaat het mevrouw?
ik helemaal jankend goed zeggen
kwamen ze toch maar even kijken.
mega erge galbulten
Ik denk bij jou nog steeds aan stress ofzo. Iets psychisch, wil niet zeggen dat het dan niet echt is maar zo reageert jouw lichaam dan als je wat minder in je vel zit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Van mij nog steeds niet ontdekt, maar een rash is vaak ook geen allergie
Dat dus en ja is wel flauw dat het jouw wel allemaal overkomt en hem niets.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik zei vandaag nog tegen mijn moeder:
als er een niet goed geld terug gerantie bij dat petrischaaltje zat had je me dan terug gebracht?
ach ik weet niet anders. maar vind het wel lullig dat het ergste wat mijn broer mee heeft gemaakt is dat zijn vriendin hem dumpte
dat weten ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zat ik van de week te denken, en sorry als ik te ver gaat, mag je gewoon zeggen dan.
Maar zullen sommige dingen misschien ook een beetje komen doordat je uit een schaaltje komt.
Is alleen maar nieuwsgierigheid van mij. Ik vraag me dat dan af, omdat je natuurlijk de eerste was. Of bijna de eerste was, dat weet ik ff niet meer. sorry.
Nawh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik zei vandaag nog tegen mijn moeder:
als er een niet goed geld terug gerantie bij dat petrischaaltje zat had je me dan terug gebracht?
ach ik weet niet anders. maar vind het wel lullig dat het ergste wat mijn broer mee heeft gemaakt is dat zijn vriendin hem dumpte
Ik denk het wel, is wel kut voor jou maar maakt je ook weer heel speciaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:45 schreef isax het volgende:
[..]
dat weten ze niet.
ik heb natuurlijk wel een moeder die 40 jaar was toen ze mij kreeg.
ik was er een van de begin fase.
dus wie weet. zal zo veel redenen hebben.
hij is een schat hoor en ik gun het hemquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nawh.
Ik weet niet zo goed wat je broer er mee te maken heeft maar nahw.
ik heb een medisch paspoort in mijn tas zitten. is wel zo slimquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, is wel kut voor jou maar maakt je ook weer heel speciaal.
Draag je ook een plaatje ofzo waarop staat waar je allemaal allergisch voor bent mocht je een ongeluk krijgen ofzo?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een medisch paspoort in mijn tas zitten. is wel zo slim
Dat zijn vriendin het uitmaakte?quote:
Korte samenvatting, komen beide uit een schaaltje, Isax heeft alle ellende van de wereld zo'n beetje ervaren en haar broer alleen dat zijn vriendin het heeft uitgemaakt. Absoluut niet eerlijk verdeelt dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn vriendin het uitmaakte?
Misschien moet ik even teruglezen want hier ontgaat me iets geloof ik.
nee nee dat hem alles goed gaat altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zijn vriendin het uitmaakte?
Misschien moet ik even teruglezen want hier ontgaat me iets geloof ik.
ik heb geen oorlog meegemaakt hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Korte samenvatting, komen beide uit een schaaltje, Isax heeft alle ellende van de wereld zo'n beetje ervaren en haar broer alleen dat zijn vriendin het heeft uitgemaakt. Absoluut niet eerlijk verdeelt dus.
Toch Isax.
Lol, klopt, ik gebruik weer te grote woorden maar ik wilde ff een snel punt maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb geen oorlog meegemaakt hoor![]()
maar hij heeft het wel makkelijk.
Je gaat hem vinden, weet ik zeker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:56 schreef isax het volgende:
die documentaire is echt nergens te vinden
weet niet meer welke omroep die heeft gemaakt.
zal morgen vragen en nog eens zoeken.
Wil ik wel zien, doe het linkje dan ook even in mijn Dm voor als ik er bij het teruglezen overheen scroll.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:56 schreef isax het volgende:
die documentaire is echt nergens te vinden
weet niet meer welke omroep die heeft gemaakt.
zal morgen vragen en nog eens zoeken.
Aantrekkelijke wortel. Of is het onderwerp wortel al weer voorbij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij weet ze ook altijd wel weer te vinden.![]()
zal ik doen. was best een indrukwekkende docu.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil ik wel zien, doe het linkje dan ook even in mijn Dm voor als ik er bij het teruglezen overheen scroll.
toch niet omdat ik mijn broers ex niet lief vond he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
Och jee. Ik ben er een beetje sprakeloos van.
En ik wil je handtekening.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef isax het volgende:
[..]
zal ik doen. was best een indrukwekkende docu.
Is allang voorbij en is inderdaad een sexy wortelquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aantrekkelijke wortel. Of is het onderwerp wortel al weer voorbij.
Wat jij leuk vind, ik krijg er i.i.g de slappe lach van en vind het absoluut niet opwindend. Sex zou hem dan zo niet worden.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
OMG, of zo'n olifantje, ook zo verkeerd.
Zo'n iemand neem je toch nooit meer serieus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind, ik krijg er i.i.g de slappe lach van en vind het absoluut niet opwindend. Sex zou hem dan zo niet worden.![]()
![]()
Ik zou alles wat uitsteekt af willen knippenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo'n iemand neem je toch nooit meer serieus.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:06 schreef isax het volgende:
ik ga stoppen met zoeken totdat ik de naam van die docu heb gevraagt aan mams
ik heb wel kans op 50 soorten kanker
Nee joh, niet zo raar hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
boeiend.
als ik kanker krijg heeft het er mee te maken dat ik een rot tiener was
Ja, denk ik ook, tieners zijn sowieso kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
boeiend.
daarom.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, niet zo raar hoor.
En volgens mij heeft iedereen tegenwoordig kans op wat voor soort kanker dan ook. Komt veel te vaak voor.
Niet zo negatief hoor.
ja joh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook, tieners zijn sowieso kut
De ontwikkelingen gaan snel. Over 20 is de meeste kanker te genezen voorspellen ze.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:07 schreef isax het volgende:
[..]
boeiend.
Ok, dan is het goed, en dat ken ik wel, zelfspot..quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
daarom.
ik was niet negatief ik heb gewoon een gezonde dosis zelf spot
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook, tieners zijn sowieso kut
Wtf, zijn daar ook pillen voor, ik heb er hier 3 dus kom maar doorquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
ja joh.
zag dat ze er voortaan een psychiatrisch ziekte beeld voor hebben
pammetjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wtf, zijn daar ook pillen voor, ik heb er hier 3 dus kom maar door
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Joezi het volgende:
flesje gaat leeg hoor, hoe meer je drinkt hoe lekkerder ie word
Als je het overleeft dan bestel ik misschien ook wat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:12 schreef Joezi het volgende:
flesje gaat leeg hoor, hoe meer je drinkt hoe lekkerder ie word
Mijn moeder heeft het al 20 jaar, dus je zou kunnen zeggen chronisch. En ze loopt nog steeds rond, met de behandelingen tegenwoordig ga je er bijna (!) nu al niet dood meer aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De ontwikkelingen gaan snel. Over 20 is de meeste kanker te genezen voorspellen ze.
Mehquote:
Dat is een pittige dame dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het al 20 jaar, dus je zou kunnen zeggen chronisch. En ze loopt nog steeds rond, met de behandelingen tegenwoordig ga je er bijna (!) nu al niet dood meer aan.
Wie?quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax, hou Joezi in de gaten, ik ruik een kans op een telefoon nummer.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik voel me herboren, heb mijn neushaar geschoren. Ik krijg weer lucht.
Ja 112quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax, hou Joezi in de gaten, ik ruik een kans op een telefoon nummer.
Onkruid is hetquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik voel me herboren, heb mijn neushaar geschoren. Ik krijg weer lucht.
Mooi zo.quote:
Heel Glashole is verdwenen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
Heeft iemand al eens een foto van de BMW van Glasshole gezien btw![]()
Ik ga even mijn sigaretje in de olie dompelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga even mijn sigaretje in de olie dompelen
Misschien is die wijn wel een Al Qaida actie. We moeten Joezi even in de gaten houden. Als hij morgen nog leeft koop ik ook een doosje.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga even mijn sigaretje in de olie dompelen
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien is die wijn wel een Al Qaida actie. We moeten Joezi even in de gaten houden. Als hij morgen nog leeft koop ik ook een doosje.
PTA zou ik kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
wil je er over praten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik maak mij zorgen om mijn medemens.
Vertel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik maak mij zorgen om mijn medemens.
Ik ben een vrijmetselaar, die foto's krijg je later ouwe pikquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
Ja goed hè en net voordat je binnen kwam, echt spookiequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:25 schreef glasshole het volgende:
Het gaat over mij zonder dat ik het wist!
Topquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:24 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik ben een vrijmetselaar, die foto's krijg je later ouwe pik
Fascinerend, ik ga de olie prepareren!quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja goed hè en net voordat je binnen kwam, echt spookie
Doe dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:26 schreef glasshole het volgende:
[..]
Fascinerend, ik ga de olie prepareren!
En daardoor maak jij je zorgen om je medemens?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Joezi, wijn, Al Qaida,
ziek, 112![]()
gezond, 50% korting -20 euro
schatje toch, kan je er niet meer tegen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Joezi, wijn, Al Qaida,
ziek, 112![]()
gezond, 50% korting -20 euro
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:25 schreef glasshole het volgende:
Het gaat over mij zonder dat ik het wist!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Verbaasd me eerlijk gezegd niet...![]()
Ik ga mijn sigaretje in de olie dompelen, vertel waar bestel je die shizzlequote:Op woensdag 2 juli 2014 02:28 schreef glasshole het volgende:
Schitterend dat het over mij gaat als ik de boel hier ff check!
Ja, dacht er ineens aan, je zou foto's maken van de BMW, en ik ben te lui om te zoeken of je die al geplaatst had.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:28 schreef glasshole het volgende:
Schitterend dat het over mij gaat als ik de boel hier ff check!
Dus? Is dat dan heel interesant ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:30 schreef glasshole het volgende:
Ja hallo, ik ben een keiharde vrijmetselaar
Dat is een vraag voor jouquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus? Is dat dan heel interesant ofzo?
Niet voor mij, ikzelf vind het niet boeiend. Mensen in jouw omgeving denk ik wel. Zo bedoelde ik het meer.quote:
Ja en nee. Je bent niet de enige hoor. Maar het is een dermate onderbelicht gedeelte in de geschiedenis die je op school meekrijgt dat dat ook niet heel vreemd is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Is het zo erg dan dat ik dat niet wist?
Je bent dus een metselaar die vrij is ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:33 schreef glasshole het volgende:
Mag ik geen vrijmetselaar zijn, ik ben wie ik ben
Is dat ook illuminati enzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:33 schreef glasshole het volgende:
Hij is zeg maar een soort Tovenaar, althans dat denken ze zelf...quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus? Is dat dan heel interesant ofzo?
Van mij wel, maar wanneer krijgen we die pic van je bmw? Later is een beetje onduidelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:33 schreef glasshole het volgende:
Wat je zegt ben jezelf!quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je bent dus een metselaar die vrij is ...![]()
Sorry, begin een beetje flauw te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |