quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie lekker voor. Nu nog een leuke foto zoeken en nee niet van mij.
Doe iets met een wortel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie lekker voor. Nu nog een leuke foto zoeken en nee niet van mij.
België speelde goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:53 schreef sararaats het volgende:
Ik ben een mix van België en Nederland.
Supporter ook voor jullie hoor
pretty little liars sterktste kant is dat je het niet snaptquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je al lekker op weg.
Snap je het nog?
Klopt want hoe dan ook zal je er achter komen wtf er allemaal aan de hand is daar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
pretty little liars sterktste kant is dat je het niet snapt
dus je blijft kijken.
nee op carrot.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Viezerik je hebt op "bukake gif" gezocht...
Gefeliciteerd met de overwinningquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Maar die puit van een Howard stond wel in de weg hé.
Puit=kikker
Parlayquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning![]()
Leuke wedstrijd
Heyquote:
Hopelijk kunnen we stunten tegen Argentiniëquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning![]()
Leuke wedstrijd
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Over Carrot's gesproken...![]()
[ afbeelding ]
Oeh, vampieren sex denk ik dan gelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
HeyHete boel hier, lees ik
![]()
*doet duit in zakje
Moet zomaar mogelijk zijn, ik vond ze goed. Alleen op het eind zaten ze er een beetje doorheen en dat werd gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we stunten tegen Argentinië
Suarez-seksquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, vampieren sex denk ik dan gelijk![]()
Maar WTF is Vampieren sex? Beetje semi interessant lopen doen en maar een pikkie van 10 cm hebben of wat?quote:
Dat zie je niet. En gaat over de serie True Blood waar ze best wel heel veel sex in hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar WTF is Vampieren sex? Beetje semi interessant lopen doen en maar een pikkie van 10 cm hebben of wat?
quote:
Ja met Sookie...wat een kutgezever tussen de sex in was dat...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zie je niet. En gaat over de serie True Blood waar ze best wel heel veel sex in hebben.
Niet alleen Sookie heeft sex daar, ik heb genoeg voorbij zien komen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja met Sookie...wat een kutgezever tussen de sex in was dat...Daar kan een man zich niet oprukken hoor, da's niet te doen.
Ach gos, nog even doordrinken dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
Wijntje tikt aanVolgens mij is er mee gekloot
Nee nee, Snookie was hoofdrol speelster, die kut moest eerst een paar seizoen d'r benen bijelkaar zien te houden....quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet alleen Sookie heeft sex daar, ik heb genoeg voorbij zien komen.
Straks hebben ze er stiekem alcohol in gestopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Joezi het volgende:
Wijntje tikt aanVolgens mij is er mee gekloot
Klopt, dus. Nu doet ze het volgens mij vaak genoeg en heeft ze ook bijna iedereen wel gehad daar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee nee, Snookie was hoofdrol speelster, die kut moest eerst een paar seizoen d'r benen bijelkaar zien te houden....![]()
De kurk brak wel, is dat goed?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks hebben ze er stiekem alcohol in gestopt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef isax het volgende:
ik dacht dus dat mini wortels gewoon mini wortels waren
ZO worden mini-wortels gemaakt...quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef isax het volgende:
Ik dus ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef isax het volgende:
dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed als in dat hij nu leeg moet.
Ik las eerder al dat er veel kurken braken.
wel metalig gesealed, verder een tikkeltje te wrang voor mij maar mooie afdronk van hemels fruit, kastanje en maanzaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed als in dat hij nu leeg moet.
Ik las eerder al dat er veel kurken braken.
Dat heb je even opgezocht? Ik had ooit schoonouders die mooie wijnen schonken. Geen idee allemaal maar ze hakten er altijd wel in.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
wel metalig gesealed, verder een tikkeltje te wrang voor mij maar mooie afdronk van hemels fruit, kastanje en maanzaad.
Ben je getrouwd geweest? Mijn stiefvader is ook zo'n gek met een wijnkelder, altijd opscheppen hoe duur de fles wel niet isquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb je even opgezocht? Ik had ooit schoonouders die mooie wijnen schonken. Geen idee allemaal maar ze hakten er altijd wel in.
ik heb een keer een heel duur flesje champagne weg getiktquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb je even opgezocht? Ik had ooit schoonouders die mooie wijnen schonken. Geen idee allemaal maar ze hakten er altijd wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |