Oke Kenny van Hummelquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun het België niet, dat heeft meneer GwaiLow goed gezien. Hoe ze overkomen in de media op het gebied van voetbal is zo niet nog meer mensonterender. Ze pretenderen de nieuwe wereldkampioen te zijn terwijl ze dit wereldkampioenschap het meest slaapverwekkende voetbal spelen van alle groepshoofden. Het is zo reactievoetbalachtig. Het doet me denken aan PSV. Allemaal engnekken die je niet uit kunt staan. Verder is het minderwaardigheidscomplex van hun ten opzichte van Nederland nog stuitender. Alleen maar vergelijken met ons: JAAAA WIJ SPELEN VEEL BETER VOETBAL. Er zullen ongetwijfeld veel nuchtere Belgen zijn, maar dit vind ik gewoon stuitend en om te kotsen.
over 4 dagen exit millowquote:
jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De pool gaat over 90 minuten toch?
Indrukwekkende act die je hier opvoert op dit forum.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef Belladonna80 het volgende:
AFSLACHTEN HEEL DAT BELGIE. WEG ER MEE
Krijgen nooit meer zoveel ruimte. VS waren heerlijk naief aan het ballen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat de Belgen meer kansen gaan benutten, dan maken ze een hele goede kans.
Jij bent echt een idioot.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Belladonna80 het volgende:
Argentijnen halen lachend hun schouders op voor dit WALGELIJKE België.
iets met koeien en hazen x deze World Cup = weet ik et?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Met deze verdediging van de belgjes gaat dit niet lukken. Dat ziet het achterkleinkind van Stevie Wonder nog.
Wat figuren hier op FOK ( waar praten we in Godsnaam over ) denken of denken te moeten zeggen ove rmij laat mij VOLSTREKT KOUD. Dus lul maar een eind in de rondte, indruk zal het niet maken en uitmaken al helemaal niet.quote:
Inderdaad, was onder de indruk van de Amerikaanse vechtlust op het laatst en krankzinnig hoeveel kansen de Belgen verprutst hebben, maar prachtige wedstrijd en verdiende zegequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:44 schreef Cavaliers het volgende:
Mensen die het geluk noemen zijn niet goed bij hun hoofd.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
En dat ie zijn gitaar maar lekker in zijn reet stopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |