Echt hé, nog geen 50 posts en al een topic openen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:52 schreef lamber het volgende:
staat in onzin en je username is twijfelachtig bij dit bericht dus ik ga maar niet serieus reageren.
En dit post je in ONZ i.p.v. in KLB?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef tweelo_1997 het volgende:
Hallo,
Ik ben sinds kort papa geworden en word niet goed van het gezeik dat mijn vriendin iedere dag uitkraampt, ze zeikt de hele dag door over van alles en nog wat. Laatst had ze het erover dat mijn buren vaak snachts thuiskomen en dat ze last heeft van het lawaai die de buren de rest van de nacht maken (Geen idee wat voor geluiden want ik heb nergens last van). Ook heeft mijn vriendin heel veel zin in seks omdat ze een grotere kut wilt.. (altans dat zegt ze tegen mij). Weet niet of er meerdere mannen zijn met dit probleem..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn vriendin is zijn bejaarde moeder en het kindje is hijzelf. Hij denkt twee personen te zijn. Autismequote:Op donderdag 3 juli 2014 10:35 schreef Telefoonvork het volgende:
Klagen over dat je vriendin seks wilt?!?Ik zou dat nou niet bepaald een probleem noemen.
Ditquote:
Heh heh er is eindelijk iemand die 'm snapt... En dan noemen ze mij een Autist dat sommige Goofy's hier nog op reagerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dit post je in ONZ i.p.v. in KLB?
Dus er is niets van waar waarover je klaagt begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |