Gangsterquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Waar staat dat G voor eigenlijk?
Gaylord?
Hij duikt onder voor de cops G, snap dat dan. Underground, hosselen en dope in de achterbuurten van APD city .. Aight G!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik woon ook in Apeldoorn maar ben je nog nooit tegengekomen.
Oh ja, wanneer ik de wc doorspoel, hoor ik altijd een man iets over westside roepen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hij duikt onder voor de cops G, snap dat dan. Underground, hosselen en dope in de achterbuurten van APD city .. Aight G!
Ben er nog niet over uit wie enger is, de echte of ts.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:47 schreef romanv het volgende:
mensen die denken dat dit die ekte g andy sommer is
hallo andyquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:49 schreef AmericanAndy het volgende:
Deze chick wilt mij hosselen...
[ afbeelding ]
YEAH MAN AM SCARREDDEZE CHICK MAG NIET UGLY BITCHES NEVER JOIN MY CLAN OF BITCHES SO FUCK OFFFF
is dat een chick? en ik had toch wel minstens een hayabusa verwacht om dat gewicht te verplaatsenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:49 schreef AmericanAndy het volgende:
Deze chick wilt mij hosselen...
[ afbeelding ]
YEAH MAN AM SCARREDDEZE CHICK MAG NIET UGLY BITCHES NEVER JOIN MY CLAN OF BITCHES SO FUCK OFFFF
Je lijkt 50 en zij lijkt te dom om haar eigen naam te onthouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef AmericanAndy het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer zelf maar chickie zoals deze te regelen!! mothafuckaz...mij oud noemen FOOL
Voel je niets van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je lijkt 50 en zij lijkt te dom om haar eigen naam te onthouden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef BuffaloJill het volgende:
Eerst kwam de schrik, daarna de plaatsvervangende schaamte.
Dit. Alleen is mijn opa al enige tijd niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:22 schreef eend112 het volgende:
Je lijkt op m'n opa, m'n opa is best wel swag en vrij jong eruit dus is compliment
haha virginquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:40 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Jij zal NEVER my dolo mogen ontvangen MIJN SWAG WILL NEVER FUCK ur BRAINZ OUT BITCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |