SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorry ik moest mijn drol in de OP redden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net als voor de Mexicanen. En de Ivorianen. En de Grieken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:31 schreef StijnDa het volgende:
Wel kut voor die Zwitsers om zo te moeten verliezenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtf die muur zover'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
grieken waren al mazzel dat ze er stondenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net als voor de Mexicanen. En de Ivorianen. En de Grieken.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wielerland was alleen nuttig voor amateur en jeugdwedstrijden imo, verder vond ik het nooit een al te beste site.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst 5 er af halen :p
weet niet wat de kosten zijn?
@POTS ik heb een probleem, wielerland geeft niet meer gratis de afgelopen uitslagenwat nu.
www.procyclingstats.com![]()
![]()
die gozer denkt er echt nog 8 keer over na hoor die bal op de paalPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland gespeeld. Dan staan ze in de halve finale zonder tegen 1 top ploeg te hebben gedpeeld![]()
Ik weet nog steeds niet voor wie ik ben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland. Dan staan ze in de halve finale zonder 1 top ploeg te spelen
grtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:36:00TRANSFERNIEUWS: @siemdejong heeft trainingskamp #Ajax in Oostenrijk verlaten en is gekeurd in Newcastle. Meer info: morgen in #Telegraaf reageer retweet
![]()
Zoals Nederland dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland gespeeld. Dan staan ze in de halve finale zonder tegen 1 top ploeg te hebben gedpeeld
Hup Amerika.![]()
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet voor wie ik ben.![]()
Want ze hebben daar zulke goede ervaringen met die familiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef wieisboos het volgende:
grtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:36:00TRANSFERNIEUWS: @siemdejong heeft trainingskamp #Ajax in Oostenrijk verlaten en is gekeurd in Newcastle. Meer info: morgen in #Telegraaf reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Slechter dan zijn broer zal hij het niet doen daarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
Ik bedoel tussen Amerika en Belgie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aan
Die friet vretersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bonbonvouwers, zuremayovreters, vuurwerkdealers, tweetaligefrietkotbestuurders enz enzquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
België haters hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kon allemaal inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bonbonvouwers, zuremayovreters, vuurwerkdealers, tweetaligefrietkotbestuurders enz enz
Ik denk dat ik het liefst wel België heb puur omdat ze een aantal leuke spelers hebben. En Argentinië - België is een mooie wedstrijd![]()
Cornald Maas en Jan Smit te gast bij de NOS voor de analyse bij België - USA. Wow..Gewoon wow.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha Hugo Borst faalt hard
Nigel de Jong gaat naar Newcastle. Bij deze bevestigd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
USA is echt zo'n land wat helemaal niks met voetbal heeft en zich al de beste voelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kon allemaal inderdaad
Ik denk dat ik het liefst wel België heb puur omdat ze een aantal leuke spelers hebben. En Argentinië - België is een mooie wedstrijd
oud nieuwsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En als we winnen houden ze weer 10 jaar hun bakkesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aan![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
USA is echt zo'n land wat helemaal niks met voetbal heeft en zich al de beste voelt.
Die minachting naar de beste sport v/d wereld. Dan nog liever België
![]()
![]()
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En als we winnen houden ze weer 10 jaar hun bakkes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
matchfixing Kameroen? wie is nou naar Newcastle Siem de Jong ??
Amerikanen boeit het niks, daar heb je totaal geen last van.
Belgen Vlamingen vallen je er nog minstens vier jaar mee lastig, kut volk met hun calimero haat naar de "Ollanders".
Moet je eens zien als er per ongeluk eens een "dikke nek" mee doet in "hun" sporten zoals veldrijden, die worden letterlijk kapot gescholden, met bier bekogeld en wat al niet meer![]()
![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:44:08XI België - Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vertonghen, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Mertens, Origi, Hazard. #belusa reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Always look on the bright side of life, lala lalalalalalaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Belgen Vlamingen vallen je er nog minstens vier jaar mee lastig, kut volk met hun calimero haat naar de "Ollanders".
Moet je eens zien als er per ongeluk eens een "dikke nek" mee doet in "hun" sporten zoals veldrijden, die worden letterlijk kapot gescholden, met bier bekogeld en wat al niet meer![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
Ik vergeet nooit meer de wedstrijd Nederland - Frankrijk op het EK in 2008. Een groep Belgen al die Nederlanders uitlachen en uitschelden en voor Frankrijk juichen totdat ze op hun anus kregen met 4-1. Toen waren wij de "helden" en vierden ze gezellig met ons feest.kut volk.
Hans Kraaij![]()
![]()
Is nu mijn favoriete tafelgast.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze hadden toch ook anti-Nederland café's? Zoiets kan meen ik mij te herinnerenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vergeet nooit meer de wedstrijd Nederland - Frankrijk op het EK in 2008. Een groep Belgen al die Nederlanders uitlachen en uitschelden en voor Frankrijk juichen totdat ze op hun anus kregen met 4-1. Toen waren wij de "helden" en vierden ze gezellig met ons feest.kut volk.
![]()
for everquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:03 schreef DeWesp het volgende:
Tot wanneer kun je die FUT WC blijven spelen?![]()
Zou me niks verbazen. Eng volk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook anti-Nederland café's? Zoiets kan meen ik mij te herinnerenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is dat een irritante mongool zeg met zijn Belgisch shirt aan hopelijk krijgt hij een enge ziekte.quote:![]()
Grote groepen Nederlanders die zich in Antwerpen bij het uitgaan gedragen als Polen in Nederland. Niet verwonderlijk dat ze daar snel klaar mee zijnquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga voorzichtig zeggen dat ik het met je eens benquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dat een irritante mongool zeg met zijn Belgisch shirt aan hopelijk krijgt hij een enge ziekte.![]()
Ebola zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga voorzichtig zeggen dat ik het met je eens ben![]()
En Belgen komen hier over de grens om te kopschoppen. Laten we nou niet gaan generaliseren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grote groepen Nederlanders die zich in Antwerpen bij het uitgaan gedragen als Polen in Nederland. Niet verwonderlijk dat ze daar snel klaar mee zijn
Hup België, want voetbal. Niets meer, niets minder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben je wel eens in Renesse geweest? Daar gedragen die Belgen zich net zo debiel en hebben ze niet voor niks 's nachts "de Belgenjacht".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grote groepen Nederlanders die zich in Antwerpen bij het uitgaan gedragen als Polen in Nederland. Niet verwonderlijk dat ze daar snel klaar mee zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doen ze hier nooooooooooitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grote groepen Nederlanders die zich in Antwerpen bij het uitgaan gedragen als Polen in Nederland. Niet verwonderlijk dat ze daar snel klaar mee zijn![]()
Kom boksen danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Renesse geweest? Daar gedragen die Belgen zich net zo debiel en hebben ze niet voor niks 's nachts "de Belgenjacht".
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Renesse geweest? Daar gedragen die Belgen zich net zo debiel en hebben ze niet voor niks 's nachts "de Belgenjacht".
Feyenoord Rotterdam![]()
de enige debielen die ik daar tegen ben gekomen kwamen uit brabantquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Renesse geweest? Daar gedragen die Belgen zich net zo debiel en hebben ze niet voor niks 's nachts "de Belgenjacht".![]()
![]()
Denk dat je het over Eindhovenaren hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de enige debielen die ik daar tegen ben gekomen kwamen uit brabant![]()
een pot nat johquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat je het over Eindhovenaren hebt.![]()
Nee joh. Eindhovenaren kunnen echt niet goed tegen alcohol en in Tilburg en Breda kun je fantastisch zuipen en uitgaanquote:![]()
![]()
ze kwamen uit Veldhoven geloof ik, waar ligt dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh. Eindhovenaren kunnen echt niet goed tegen alcohol en in Tilburg en Breda kun je fantastisch zuipen en uitgaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze kwamen uit Veldhoven geloof ik, waar ligt dat?
Voorbij Eindhoven.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is een beetje de natte scheet van Eindhovenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze kwamen uit Veldhoven geloof ik, waar ligt dat?![]()
Wel mooi dat je zo'n grote groep over een kam kan scheren wat betreft hun alcohol gebruikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh. Eindhovenaren kunnen echt niet goed tegen alcohol en in Tilburg en Breda kun je fantastisch zuipen en uitgaan![]()
Normaal kunnen alleen asians slechter tegen alcohol.![]()
Ik heb er meer dan genoeg ervaring meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo'n grote groep over een kam kan scheren wat betreft hun alcohol gebruik![]()
Normaal kunnen alleen asians slechter tegen alcohol.![]()
Klopt. Net als Helmond.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is een beetje de natte scheet van EindhovenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah oké dan zullen ze wel allemaal zo zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan genoeg ervaring mee![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah oké dan zullen ze wel allemaal zo zijn![]()
Alles onder de Moerdijkbrug is een stinkende kutscheet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo'n zurequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alles onder de Moerdijkbrug is een stinkende kutscheet.![]()
Lekker gaan stappen in Renesse danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
En als je dan een keer goed kijkt dat er dan nog van die belletjes bij de binnenste schaamlippen zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het Hollandsch Diep is dus een stinkende kutscheet..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het Hollandsch Diep is dus een stinkende kutscheet..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je bent jong en je wilt makkelijk scoren. Dan ga je naar Renesse.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker gaan stappen in Renesse dan![]()
De beste pickupline:
"Schlukst du oder spuckst du"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het Hollandsch Diep is dus een stinkende kutscheet..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar kan niet tippen aan Geldrop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is een beetje de natte scheet van EindhovenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jullie doen maar. Ik trek nog een Konickske open, hier in het mooie Brabantse land
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Renesse is uitgestorven nu toch? Ivm drank vanaf 18..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent jong en je wilt makkelijk scoren. Dan ga je naar Renesse.
De beste pickupline:
"Schlukst du oder spuckst du"![]()
Spannend....twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:21:24De transfersom die Newcastle United aan #Ajax betaalt voor @siemdejong staat morgen in De #Telegraaf. #bestveelvoor1jaar reageer retweet
Hopelijk gaat Siem nog wel even naar de nunnery want zijn French is vast not so perfectAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ging vroegâh vaak naar Terschelling. Keihard zuipen en een eiland vol sletten.Wat een tijd gehad daar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Compilatie met debiele vrije trap varianten bij Sporza net, geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zal best jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Renesse is uitgestorven nu toch? Ivm drank vanaf 18..Geen dronken Duitse tienersletjes
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind dat hij weggaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef Tim86 het volgende:
Spannend....twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:21:24De transfersom die Newcastle United aan #Ajax betaalt voor @siemdejong staat morgen in De #Telegraaf. #bestveelvoor1jaar reageer retweet
Hopelijk gaat Siem nog wel even naar de nunnery want zijn French is vast not so perfect![]()
Jij snapt er dan ook vrij weinig vanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind dat hij weggaat.![]()
Serero is een stuk beter, Litmanen! Waarom zie je dat niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook vrij weinig vanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, ik ben gewoon geen fan van De Jongquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt er dan ook vrij weinig vanAlleen toen met Pantelic speelde hij goed.
![]()
Achteraf waardeer je die overwinning van België op Algerije trouwens wel anders dan op het moment dat die pot gespeeld werd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2 nieuwe spitsen bij Ajax is wel genoegquote:
En Luuk is van Gladbach.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kijk daarom heb ik zo'n hekel aan Amerikanen.![]()
"USA, USA, USA"
Daar staat-ie dan. Mike Tyson. Zo schreeuwend dat de spetters tegen de cameralens vliegen. Wat een held.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof ze hier geen Holland holland roepenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk daarom heb ik zo'n hekel aan Amerikanen.![]()
"USA, USA, USA"
![]()
![]()
Geen idee zal wel stront in mijn ogen hebben en alle beslissende passes en goals van Serano missen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serero is een stuk beter, Litmanen! Waarom zie je dat niet?![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nooit in Amerika geweest zeker?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alsof ze hier geen Holland holland roepen
- Amerika gaat waarschijnlijk oorlog aan in Syrie " USA , USA , USA "
- Amerika bombardeert hele volken naar de klote " USA, USA , USA"
enz enzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Liepen die Amerikanen nou vooraf te janken over een Franstalige scheids (Algerijns), en daardoor het voordeel voor België?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was ook 50-50 of hij zou spelen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jep..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Liepen die Amerikanen nou vooraf te janken over een Franstalige scheids, en daardoor het voordeel voor België?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nooit in Amerika geweest zeker?
- Amerika gaat waarschijnlijk oorlog aan in Syrie " USA , USA , USA "
- Amerika bombardeert hele volken naar de klote " USA, USA , USA"
enz enz![]()
![]()
gezondheidquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kutmongolen ook. Iedere beetje ontwikkelde scheids spreekt prima Engels...maar dat is vanzelfsprekend, en daar hoor je nooit iemand over janken. Maar als de scheids de tegenstander kan verstaan, is het niet eerlijk. Wat een huiliesquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is maar waar je je druk om maakt zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een kutmongolen ook. Iedere beetje ontwikkelde scheids spreekt prima Engels...maar dat is vanzelfsprekend, en daar hoor je nooit iemand over janken. Maar als de scheids de tegenstander kan verstaan, is het niet eerlijk. Wat een huilies![]()
![]()
Dat is precies mijn punt. Dankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2, je maat zit op de bank.
e: ohnee RW
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie nu pas dat hij RW staat..Johnson.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie?
Waarom kan vanden Borre niet meedoen eigenlijk?
VdB raakte zwaar geblesseerd in de laatste minuut tegen Korea.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zit thuis op de bank.quote:
Origi bijnaaaaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee hoor, gewoon op RW.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 zei toch dat hij ging spelen? Onze beste silver user heeft het mis?
Chandler zit wel op de bank.. nog 0 minuten gemaakt dit WK.![]()
Veel geel en rood deze wedstrijd, een goal van Hazard en geel voor Vertonghen. Verder boeit het me niks wie doorgaat. Wel voorkeur voor de Belg.![]()
De laatste en de voorlaatste zin lijken enigszins in strijd met elkaar?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:01 schreef Toefjes het volgende:
Veel geel en rood deze wedstrijd, een goal van Hazard en geel voor Vertonghen. Verder boeit het me niks wie doorgaat. Wel voorkeur voor de Belg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopte gewoon geen zak van die FIFA opstelling dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jep zusi gewoon rwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Klopte gewoon geen zak van die FIFA opstelling dus![]()
Trek het je niet aan. Er klopt wel meer niet bij de FIFA.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Klopte gewoon geen zak van die FIFA opstelling dusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Naja, voorkeur voor de Belg, maar mn mooiste vakantie ooit in Amerika gehad, dus krijg ook wel een goed gevoel bij dat land.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De laatste en de voorlaatste zin lijken enigszins in strijd met elkaar?![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb m nog niet aanstaan mis ik ietsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waren ze aan het filmen voor dat kutprogramma ofzo..Benidorm Bastards?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahahahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Origi scoort krijg je wel een zeer Originele iMotM.. o wacht![]()
Scheids doet er alles aan om de wedstrijd kapot te fluiten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Speld volgens mijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waren ze aan het filmen voor dat kutprogramma ofzo..Benidorm Bastards?![]()
![]()
Waarna ze roepen: Wat een vreselijk leuk WK toch. Omdat in de laatste 5 minuten van de verlenging het wat hectisch was.quote:![]()
Hier had hij gewoon geel moeten geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Scheids doet er alles aan om de wedstrijd kapot te fluiten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet alleen de mickeymouse competitie in nederland gaat achteruit. De gehele voetbalsport gaat achteruit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarna ze roepen: Wat een vreselijk leuk WK toch. Omdat er in de laatste 5 minuten van de verlenging het wat hectisch was.
hebben ze niets beters te brengen dan dit as een volledige eredivisie verdediging bij de laatste 8 kan zitten
#FreeTrapz![]()
De scheids doet er alles aan om mijn weddenschappen kapot te fluiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier had hij gewoon geel moeten geven.![]()
Ga lekker in België wonen, reserve Belgquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kap eens met je getroll, stomme neus.![]()
getroll? Zijn hier belgen dan? Hoog uit wat brabanders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kap eens met je getroll, stomme neus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Halfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
getroll? Zijn hier belgen dan? Hoog uit wat brabanders.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thye zijn Opa is Belgischquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
getroll? Zijn hier belgen dan? Hoog uit wat brabanders.![]()
Dit, en dubbel genieten toch als ik Mertens schreeuwend door de lucht zie vliegen, dat stamt nog uit de PSV tijdquote:![]()
![]()
Ja zeg ik. Brabander.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vroeg me af he. Is het volkslied vlaams of frans van belgie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Brabantse moeder, Belgische vaderDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een schele scheids zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Braban%C3%A7onne_(volkslied)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg me af he. Is het volkslied vlaams of frans van belgie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Drietalig. Nederlands, Frans en Duits.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg me af he. Is het volkslied vlaams of frans van belgie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zijn 3 versies ook in het Duits volgens Miloquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vroeg me af he. Is het volkslied vlaams of frans van belgie?![]()
Kompany en de Afrobroeders zijn nogal ongelukkig in de passingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En welke versie zingen ze nu dan op het wk? Kon het niet echt horen want ze zingen amper.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
omg De Bruyne
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat niet. Gewoon exact dezelfde stats als Kluivert nu heeftquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dempsey is een kamper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lap zeg..moet 1-0 zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertonghen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Kompany en de Afrobroeders zijn nogal ongelukkig in de passing
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is dezelfde melodie, ik denk dat ieder de tekst zingt van zijn moedertaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:22 schreef over_hedge het volgende:
En welke versie zingen ze nu dan op het wk? Kon het niet echt horen want ze zingen amper.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Hazard heeft mij dit wk nog niet kunnen overtuigen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ai. Dat zal hem vast niet lekker zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die Hazard heeft mij dit wk nog niet kunnen overtuigen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat klinkt wel logisch ja. Zal alleen wel mooi klinken door elkaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is dezelfde melodie, ik denk dat ieder de tekst zingt van zijn moedertaal.Niet dat het wel mooi klinkt als ze het zelfde zingen maar oke.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
belgjes walsen er overheen als het zo door gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het gros is Vlaams nu volgens mij...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch ja. Zal alleen wel mooi klinken door elkaar.Niet dat het wel mooi klinkt als ze het zelfde zingen maar oke.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet je zuiderburen de overwinning gunnen
#FreeTrapz![]()
ze gaven ons vet weinig punten bij het songfestivalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
niet je zuiderburen de overwinning gunnen![]()
Waarom zou ik een ander land wat gunnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
niet je zuiderburen de overwinning gunnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is te hopen dat Yedlin geen Yedlag heeft.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
laat ze dan maar branden in hellquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
ze gaven ons vet weinig punten bij het songfestival
#FreeTrapz![]()
hadden ze maar een hogere quotering moeten hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
niet je zuiderburen de overwinning gunnen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
niet altijd voor de hoogste quotering gaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
hadden ze maar een hogere quotering moeten hebbengewoon de handicap pakken dan
#FreeTrapz![]()
Genoeg fitte footballcoaches en niet fitte voetbalcoaches ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kees Kwakman vertekt lees ik netquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Origi zou best wel eens een hele grote kunnen worden
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Bron?quote:
Overigens komt Kingsley Boateng waarschijnlijk van AC Milan. Deal wordt naar verwachting in 3 dagen afgerond.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.vi.nl/nieuws/nac-kwakman-gaat-boateng-komt.htmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bron?
Overigens komt Kingsley Boateng waarschijnlijk van AC Milan. Deal wordt naar verwachting in 3 dagen afgerond.GRAAG VERWIJDEREN![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yo, Mei belde, ze wilden hun nieuws terugquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bron?
Overigens komt Kingsley Boateng waarschijnlijk van AC Milan. Deal wordt naar verwachting in 3 dagen afgerond.![]()
![]()
haha, aan de telefoon hoor je dan gewoon "met mij/mei" xDquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo, Mei belde, ze wilden hun nieuws terugAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha, aan de telefoon hoor je dan gewoon "met mij/mei" xD
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
was mijn verkeerde account :$quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is sinds mei maanden stil geweest voor wat betreft dat gerucht. VI vindt het blijkbaar ook nieuws, wijsneus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo, Mei belde, ze wilden hun nieuws terugNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou me trouwens niets verbazen als de naam Kwakman in Zuid-Afrika een hele grappige betekenis heeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan gebeuren.quote:
Wat vinden we van de transfer? Ik ken het bedrag niet, maar ik vind Siem meer een voetballer voor de Bundesligai'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die Belgen kunnen echt geen wedstrijd analyseren.
Zo'n geweldige overschatting
Ik vind het helemaal mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Wat vinden we van de transfer? Ik ken het bedrag niet, maar ik vind Siem meer een voetballer voor de Bundesliga![]()
Fixedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die Belgen kunnen echt niks geen wedstrijd analyseren.![]()
Ik zie het ook niet echt een succes worden. Maar als we idd 6 miljoen pond krijgen voor een éénjarig contract mag er een grote strik omheen. 2 miljoen minder ook al trouwens. 6 lijkt me echt teveel, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Wat vinden we van de transfer? Ik ken het bedrag niet, maar ik vind Siem meer een voetballer voor de BundesligaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel benieuwd om wat voor bedrag het gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
7.5 miljoenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Wat vinden we van de transfer? Ik ken het bedrag niet, maar ik vind Siem meer een voetballer voor de Bundesliga
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"Gadverdamme, we spelen zoveel beter voetbal dan de Nederlanders"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jantje Mulder snoert heel de Belgische studio de mond
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De eerste helft van België had meer betere momenten dan de eerste 85 minuten van Nederland tegen Mexico hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Gadverdamme, we spelen zoveel beter voetbal dan de Nederlanders"![]()
Ja, maar Mexico > VSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste helft van België had meer betere momenten dan de eerste 85 minuten van Nederland tegen Mexico hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar valt over te discussieren, maar laat ik het zo zeggen: België heeft de eerste helft meer aanvallende intenties getoond dan Nederland in de eerste 85 minuten tegen Mexico.quote:![]()
Dus Nederland zal België verslaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar valt over te discussieren, maar laat ik het zo zeggen: België heeft de eerste helft meer aanvallende intenties getoond dan Nederland in de eerste 85 minuten tegen Mexico.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Valt wel mee, BMI gaat blijkbaar voor 8,5 miljoen en die heeft echt een matig seizoen achter de rugquote:![]()
Indi heeft wel een jaar langer contractquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Valt wel mee, BMI gaat blijkbaar voor 8,5 miljoen en die heeft echt een matig seizoen achter de rug
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oké.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
POTS doet me de laatste weken een beetje denken aan ThyeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een kansen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die commentator echt doodsbang als usa een kans krijgtquote:
ufffffffffffffffffffff weer zo closeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gek, ik heb de naam als pedo, maar jij bent de enige met een obsessie voor een minderjarig knulletjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
POTS doet me de laatste weken een beetje denken aan Thye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |