SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorry ik moest mijn drol in de OP redden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net als voor de Mexicanen. En de Ivorianen. En de Grieken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:31 schreef StijnDa het volgende:
Wel kut voor die Zwitsers om zo te moeten verliezenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtf die muur zover'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
grieken waren al mazzel dat ze er stondenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net als voor de Mexicanen. En de Ivorianen. En de Grieken.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wielerland was alleen nuttig voor amateur en jeugdwedstrijden imo, verder vond ik het nooit een al te beste site.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst 5 er af halen :p
weet niet wat de kosten zijn?
@POTS ik heb een probleem, wielerland geeft niet meer gratis de afgelopen uitslagenwat nu.
www.procyclingstats.com![]()
![]()
die gozer denkt er echt nog 8 keer over na hoor die bal op de paalPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland gespeeld. Dan staan ze in de halve finale zonder tegen 1 top ploeg te hebben gedpeeld![]()
Ik weet nog steeds niet voor wie ik ben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland. Dan staan ze in de halve finale zonder 1 top ploeg te spelen
grtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:36:00TRANSFERNIEUWS: @siemdejong heeft trainingskamp #Ajax in Oostenrijk verlaten en is gekeurd in Newcastle. Meer info: morgen in #Telegraaf reageer retweet
![]()
Zoals Nederland dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland gespeeld. Dan staan ze in de halve finale zonder tegen 1 top ploeg te hebben gedpeeld
Hup Amerika.![]()
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet voor wie ik ben.![]()
Want ze hebben daar zulke goede ervaringen met die familiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef wieisboos het volgende:
grtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:36:00TRANSFERNIEUWS: @siemdejong heeft trainingskamp #Ajax in Oostenrijk verlaten en is gekeurd in Newcastle. Meer info: morgen in #Telegraaf reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Slechter dan zijn broer zal hij het niet doen daarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:37 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
Ik bedoel tussen Amerika en Belgie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aan
Die friet vretersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bonbonvouwers, zuremayovreters, vuurwerkdealers, tweetaligefrietkotbestuurders enz enzquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
België haters hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kon allemaal inderdaadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bonbonvouwers, zuremayovreters, vuurwerkdealers, tweetaligefrietkotbestuurders enz enz
Ik denk dat ik het liefst wel België heb puur omdat ze een aantal leuke spelers hebben. En Argentinië - België is een mooie wedstrijd![]()
Cornald Maas en Jan Smit te gast bij de NOS voor de analyse bij België - USA. Wow..Gewoon wow.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha Hugo Borst faalt hard
Nigel de Jong gaat naar Newcastle. Bij deze bevestigd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
USA is echt zo'n land wat helemaal niks met voetbal heeft en zich al de beste voelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kon allemaal inderdaad
Ik denk dat ik het liefst wel België heb puur omdat ze een aantal leuke spelers hebben. En Argentinië - België is een mooie wedstrijd
oud nieuwsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En als we winnen houden ze weer 10 jaar hun bakkesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zometeen? Ik heb het liefst Argentinië, als we verliezen van die friet vreters dan komt het 10x zo hard aan![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
USA is echt zo'n land wat helemaal niks met voetbal heeft en zich al de beste voelt.
Die minachting naar de beste sport v/d wereld. Dan nog liever België
![]()
![]()
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En als we winnen houden ze weer 10 jaar hun bakkes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
matchfixing Kameroen? wie is nou naar Newcastle Siem de Jong ??
Amerikanen boeit het niks, daar heb je totaal geen last van.
Belgen Vlamingen vallen je er nog minstens vier jaar mee lastig, kut volk met hun calimero haat naar de "Ollanders".
Moet je eens zien als er per ongeluk eens een "dikke nek" mee doet in "hun" sporten zoals veldrijden, die worden letterlijk kapot gescholden, met bier bekogeld en wat al niet meer![]()
![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:44:08XI België - Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vertonghen, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Mertens, Origi, Hazard. #belusa reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Always look on the bright side of life, lala lalalalalalaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:48 schreef DutchSL het volgende:
Amerikanen boeit het niks, daar heb je totaal geen last van.
Belgen Vlamingen vallen je er nog minstens vier jaar mee lastig, kut volk met hun calimero haat naar de "Ollanders".
Moet je eens zien als er per ongeluk eens een "dikke nek" mee doet in "hun" sporten zoals veldrijden, die worden letterlijk kapot gescholden, met bier bekogeld en wat al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |