SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sorry ik moest mijn drol in de OP redden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net als voor de Mexicanen. En de Ivorianen. En de Grieken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:31 schreef StijnDa het volgende:
Wel kut voor die Zwitsers om zo te moeten verliezenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
wtf die muur zover'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
grieken waren al mazzel dat ze er stondenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net als voor de Mexicanen. En de Ivorianen. En de Grieken.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wielerland was alleen nuttig voor amateur en jeugdwedstrijden imo, verder vond ik het nooit een al te beste site.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst 5 er af halen :p
weet niet wat de kosten zijn?
@POTS ik heb een probleem, wielerland geeft niet meer gratis de afgelopen uitslagenwat nu.
www.procyclingstats.com![]()
![]()
die gozer denkt er echt nog 8 keer over na hoor die bal op de paalPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland gespeeld. Dan staan ze in de halve finale zonder tegen 1 top ploeg te hebben gedpeeld![]()
Ik weet nog steeds niet voor wie ik ben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland. Dan staan ze in de halve finale zonder 1 top ploeg te spelen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
grtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:36:00TRANSFERNIEUWS: @siemdejong heeft trainingskamp #Ajax in Oostenrijk verlaten en is gekeurd in Newcastle. Meer info: morgen in #Telegraaf reageer retweet
![]()
Zoals Nederland dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Kiid het volgende:
Tyfus argentijnen weer
Aan de andere kant, anders had België weer tegen Zwitserland gespeeld. Dan staan ze in de halve finale zonder tegen 1 top ploeg te hebben gedpeeld
Hup Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |